Mivel a kinti hőmérséklet lassan, de biztosan emelkedik, érdekes elektromos robogók tesztelésével kezdjük a kerékpáros és roller szezont is. Ez az első ebben az évben KuKirin G2 mester.
Részletes áttekintésünkben ismét megnézzük a műszaki jellemzőket, a feldolgozás minőségét, az irányíthatóságot, a vezetési kényelmet, és nem utolsó sorban az akkumulátor töltöttségét is teszteljük.
Hol lehet megvásárolni?
A KuKirin G2 Master elérhető partnerünknél Banggood közvetlenül Cseh raktár. Ez azt jelenti, hogy gyors, 7 munkanapon belüli kiszállítást jelent, felár nélkül.
KuKirin G2 mester
CZ raktár
CZ raktár
% Zľava v košíku
9,30 €
További kuponok
Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Műszaki adatok
Modell | KuKirin G2 mester |
---|---|
Méretek szétszerelt állapotban | 1260 x 595 x 1315 mm |
Hajtogatott méretek | 1260 x 595 x 595 mm |
Súly | 33 kg |
Anyag | alumínium ötvözet |
Maximális teherbírás | 120 kg |
teljesítmény | X In 2 1000 |
Maximális sebesség | 60 km / h |
Gyorshajtás fokon | 1. 20 km/h; 2. 40 km/h; 3. 60 km/h |
BATERIA | 52 V / 20.8 Ah |
hozzáférés | 70 km közepes üzemmódban |
fel mászik | 20 ° |
Vízállóság | IP54 |
töltés | 10-11 óra |
fék | lemez mechanikus |
Kerekek | 10 "x 2.75 |
Felfüggesztés | első és hátsó hidraulika |
A csomagolás minősége és tartalma
A KuKirin G2 Master elektromos robogót a GLS cég futárszolgálata szállította nekünk 129 x 28.7 x 63 cm méretű dobozban. Egy pár pánttal is meg volt kötve, de a csomag össztömege maximum 39 kg, ami azt jelzi, hogy nem egy kicsi és könnyű robogóról van szó.
Nagyra értékeljük a dupla csomagolást, ami azt jelenti, hogy a robogót két dobozba csomagolták. Örülünk, hogy a gyártó ezt a csomagolást választotta, mert a külső doboz helyenként elég erősen megsérült.
Belül a robogót összehajtott állapotban, öntött polisztirolban tárolják. Sajnos sok belőlük törött és szilánkos volt, így hungarocell volt szétszórva a dobozon és a robogón. Így a kicsomagolás nem volt lehetséges porszívó nélkül.
A csomag a robogón kívül tartalmaz még egy kézikönyvet, egy kis pumpát, egy töltőt, egy multifunkcionális csavarkulcsot szerszámokkal és egy motozárat a féktárcsához. Összességében pozitívan értékeljük a csomag tartalmát, de a csomag minősége lehetett volna jobb is. NamiA polisztirol esetében a gyártó olyan haberősítést alkalmazhat, amely nem törhet és nem szóródhat szét.
A robogó összecsukása nagyon egyszerű, hiszen alig kell valamit összeszerelnünk. Az egyetlen dolog, ami nincs rögzítve a robogón, az a kormány. Azonban csak be kell csavarni őket négy csavarral a kormány szárába, felfújni a gumikat és már mehet is a vezetés.
Minőség és tervezés
A KuKirin G2 Master elektromos robogó mérete összecsukva 1260 x 595 x 1315 mm, összecsukva pedig 1260 x 595 x 595 mm. A teljes tömege 33 kg, és úgy néz ki, mint egy meglehetősen masszív robogó.
Minden bizonnyal lenyűgözni fogja a designjával, amely fekete és narancssárga színeket hordoz. A teljes szerkezet ezért fekete, alumíniumötvözetből készült, amit narancssárga elemekkel egészítenek ki, mint például a márka logója, a kormányon lévő kampó és a lengéscsillapítók rugói.
A lábplatform gumírozott, mérete 18.6 x 48 cm, a hátsó részen, a hátsó kerék felett egy lépcsővel a láb számára. A kialakítás természetesen összecsukható, és maga az összecsukható mechanizmus egy nagyobb csavarfejből és egy fém reteszből áll, amelyet ez az anya tartja a helyén.
Az ilyen összecsukás kicsit hosszadalmasabb, mivel gyorsabb lenne csak egyfajta biztonsági kart kinyitni. Robogóval is láthattunk már hasonló rendszert Kugoo Kirin G3.
Kormány és kijelző
A kormány magassága három pozícióban állítható – 114, 121 és 128 cm-re a talajtól. Szélességük közel 60 cm. Középen egy viszonylag nagy kijelző uralja őket. Háttérvilágítással mutatja az aktuális sebességet, vezetési módot (1/2/3), akkumulátor feszültséget, akkumulátor szimbólumot tíz résszel, valamint tájékoztat arról is, hogy van-e egymódú ill. dual (egy vagy két motor hajtása).
A gyártó kissé furcsán oldja meg a raid megjelenítését. A kijelző jobb alsó sarkában folyamatosan villog a teljes futásteljesítmény és a robogó bekapcsolása óta megtett kilométer (ODO és TRIP) információ. A kijelző eléggé fényes, ami apró hiányosság, és ez látszik is a fotóinkon.
A kormány bal oldalán találjuk a hátsó fékhez való fékkart és egy négy gombos vezérlőt. Ezek közül kettő az irányjelzők vezérlésére szolgál, a harmadik a lámpák bekapcsolására, a negyedik pedig a kürt vezérlésére szolgál.
A jobb oldalon található az első fék fékkarja és egy kisebb vezérlő pár gombbal. Az egyik a robogó be- és kikapcsolására szolgál, míg a második gomb a hajtás közötti váltást vezérli egy vagy két motorral - egy ill. dual mod.
Erő és két motor
A KuKirin G2 Master összteljesítménye akár 2000 W. Két motor gondoskodik róla, egy-egy a kerékben, ahol mindkettő 1000 W-os. Maximum 60 km/h sebességet biztosítanak. Három számokkal jelölt sebességmód létezik, amelyek maximális sebessége 20, 40 és 60 km/h.
A robogó tehát elegendő erővel rendelkezik még dombokon is. A papírok szerint maximum 20°-os dőlést bír el. Sajnos ezt nem tudtuk ellenőrizni, de szubjektíven nagyon jól bírja a meredekebb dombokat is.
Ahogy már korábban is említettük, mivel itt egy motorpár van, választhatunk, hogy mindkét motor hajtásával akarunk-e közlekedni, vagy csak az egyikkel. Természetesen egy motorral hajtva gyengébb a teljesítmény, és nincs olyan erős gyorsulása a robogónak.
A gyártó által közölt 60 km/h-s maximális sebesség még üzemmódban sem nagyon érhető el dual. A hosszú egyenesen is 56 km/h-s maximumot értünk el, ami az okostelefonban lévő GPS szerint 54 km/h volt. A 45 km/h-ról a maximumra való gyorsulás már gyengébb.
Üzemmódba váltás után dual, amikor mindkét motorunk aktív és teljes teljesítménye 2000 W, a robogó élénk, lényegesen jobb a gyorsulása, mint egy üzemmódban, és az általános vezetési élmény teljesen más szinten van. Bár nem tartozik a legerősebb robogók közé, bőven van ereje, és teljes gázon nulláról a gyorsulás valóban tisztességes. Szerettünk robogón ülni és élveztük az utazást.
Világítás és irányjelzők
A KuKirin G2 Master elektromos robogó az első és hátsó lámpák mellett a KuKirin logó hatékony megvilágításával is rendelkezik az alváz oldalain. Ezen kívül négy lámpa is világít az alváz sarkaiban.
Az irányjelző lámpák is jól láthatóak. Az imént említett négy lámpa a peron sarkaiban irányjelzőként szolgál, így az irányjelzők bekapcsolásakor jól láthatóak a szemben haladóknak, de a mögötte haladóknak is. nami.
Fékek és kerekek
Az erősebb robogók minőségi fékeket érdemelnek. Itt mechanikus tárcsafékek vannak elöl és hátul. Kár, hogy a gyártó nem nyúlt a hidraulikus fékekhez, itt jobban szerettük volna. Örülünk azonban, hogy a gyártó szabványos tárcsaféket használt, ahol van egy pár fékbetétünk, amely mindkét oldalon körbetekerik a féktárcsát. Ezek teljes értékű mechanikus tárcsafékek.
Elég jó a hatásfokuk, de kicsit be kell őket futni. A gyártástól kezdve kicsit gyengébb fékek, a fékbetétek pedig finoman dörzsölődnek a tárcsához, de egy ügyes felhasználó beállíthatja a helyzetüket, hogy ne súrlódnak vezetés közben.
A kerekek viszonylag szélesek. 10” x 2.75 méretűek, terepmintázatúak és pneumatikusak. A gyártó nem jelzi, hogy lelkeket rejtenek-e a köpenyek vagy sem. A hátsó sárvédő két részre oszlik, amely teljessé teszi a robogó általános kialakítását.
Első és hátsó felfüggesztés
A robogó nagy vonzereje az alváz általános felfüggesztése is, azaz az első és a hátsó részek. Egy pár hidraulikus lengéscsillapító hatékony narancssárga rugóval gondoskodik a kényelmes utazásról.
El kell ismernünk, hogy ezzel a robogóval rendkívül kényelmes közlekedni. A felfüggesztés remekül működik, nem túl merev, de nem is túl puha. Pontosan van beállítva, így az egyenetlenségek és kátyúk nem jelentenek problémát ennél a robogónál.
Bár nem nehéz terepre készült, a könnyebb terepet egész jól bírja. A földúton való vezetés teljesen problémamentes, és a hátsó kerék feletti pedál is tökéletesen passzol hozzánk.
Akkumulátor és hatótávolság
A KuKirin G2 Master egy 52 V-os rendszerre épül, 20.8 Ah-s akkumulátorral. A gyártó körülbelül 70 km-es hatótávot jelez feltöltésenként közepes sebesség mellett. Mivel a robogót teljes mértékben kihasználtuk, legtöbbször duál üzemmódban, mindkét motor hajtásával és a legmagasabb, 3-as sebességfokozatban haladtunk, ahol a maximális sebesség 60 km/h.
Természetesen nem haladtunk folyamatosan maximális sebességgel, hanem maximálisan kihasználtuk az erőt, és egyáltalán nem kíméltük a robogót. A robogót tesztelő szerkesztő 78 kg-ot nyom. Kassán és környékén vezették. Mivel az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk, a tesztvezetést, mely során töltésenként mértük a teljes hatótávolságot, 2 napra kellett felosztanunk.
Együtt 29 km-t tettünk meg egy töltéssel. A második menetet akkor fejeztük be, amikor jelentős teljesítmény- és végsebesség-csökkenést éreztünk. A menet végén már csak 46.1 V volt az akkumulátorban, ami 20% alatti kapacitásnak felel meg, és a robogó már nem bírt 25 km/h-nál nagyobb sebességgel.
KuKirin G2 Master: Utolsó áttekintés
Nagyon jól éreztük magunkat a KuKirin G2 Master elektromos robogóval. Vonzó dizájnt, kiváló felfüggesztést és kiváló minőségű konstrukciót kínál. A 2000 W-os teljesítmény és a közel 60 km/h-s maximális sebesség is tetszeni fog.
A robogó jó teljesítménnyel és megfelelő gyorsulással rendelkezik. Érdekes az irányjelző lámpák megoldása is a lábplatform sarkaiban. Az akkumulátor 52 V-os és 20.8 Ah-s, ami a gyártó szerint 70 km-es hatótávra elegendő. Sikerült 29 km-t megtenni a legmagasabb üzemmódban anélkül, hogy megmentettük volna a robogót. A vezetési stílus, a terep és a versenyző súlya azonban nagyban befolyásolja a hatótávot.
Összességében határozottan ajánlhatjuk ezt a robogót, és élveztük a tesztelést. Jó gyorsulással és kiváló menettulajdonságokkal rendelkezik.