Kipróbáltunk egy dizájn szempontjából nagyon vonzó elektromos robogót Kugoo Kirin G3. 1200 W teljesítményt, TPU felfüggesztést és 18 V-os rendszerre épített 52 Ah-s akkumulátort kínál. Ez a modell azonban sok kritikát kapott egy hibás, gyenge teljesítményű sorozat miatt. Ezeket a kérdéseket azonban kezelni kell.
A megjelenés és a paraméterek nagyon csábítónak tűnnek, ezért nézzük meg, mi is ez a robogó valójában. Áttekintésünkben megvizsgáljuk a kidolgozás minőségét, az irányíthatóságot, a hatótávolságot, de a vezetés általános érzését is.
Hol lehet megvenni Kugoo Kirin G3?
A Kirin G3 elektromos robogót egy neves webáruház árusította Geekbuying. A szomszédban is kapható Lengyel raktár expressz szállítással, további ÁFA vagy szállítási vám fizetése nélkül. Természetesen kedvezményes kuponunk, ami még lejjebb viszi a végső árat.
KuKirin G3
- francia raktár, AliExpress
- cseh raktár, Banggood
- lengyel raktár, Geekbuying
- Európai raktár, GShopper
Expressz szállítás francia raktárból, vám- és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten a helyi spanyol raktárból szállítjuk Önnek. A Spanyolországból történő szállítás általában 7-10 napot vesz igénybe, és futárral szállítja. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
CZ raktár
CZ raktár
% Zľava v košíku
9,38 €
Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
PL raktár
PL raktár
Expressz szállítás lengyel raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten egy helyi lengyel raktárból szállítjuk Önnek. A Lengyelországból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Expressz szállítás európai raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten az Ön helyi európai raktárából szállítjuk Önnek. Az EU raktáraiból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Műszaki adatok
Modell | Kugoo Kirin G3 |
---|---|
Méretek összecsukva | X X 120 55 66 cm |
Méretek szétszerelt állapotban | X X 120 129 66 cm |
Súly | 25 kg |
teljesítmény motor | 1200 W |
Maximális sebesség | 50 km / h |
Lámpák magasság | 18 cm |
Maximális Betöltés | 100 kg |
BATERIA | 52 V 18 Ah |
töltés | 8-10 óra |
hozzáférés | 60 km |
gumik | 10" levegő |
fel mászik | 30 ° |
Vízállóság | IPX4 tanúsítás |
A csomagolás minősége és tartalma
Egy robogó Kugoo A Kirin G3-at a DPD futár hozta el hozzánk egy nagy, 120 x 29 x 59.5 cm-es és körülbelül 31 kg-os dobozban. Dicsérjük a gyártót a dupla csomagolásért, ami tulajdonképpen azt jelenti, hogy a robogó két dobozba volt csomagolva, ami növeli a szállítás közbeni sérülésekkel szembeni ellenállást.
Természetesen számos formázott habszivacs megerősítés is található, amelyek megakadályozzák a roller nem kívánt mozgását a dobozban. Összecsukva habszivacs merevítésben tárolják, eltávolítva a kormányt és a hátsó sárvédőt.
A csomag a robogón kívül tartalmaz egy töltőkábelt adapterrel, az összeszereléshez szükséges csavarokat és egy csavarkulcsot a csavarok meghúzásához.
Kivitelezés és tervezés minősége
Elektromos robogó Kugoo A Kirin G3 teljesen fém testtel rendelkezik, és nagyon erősnek tűnik, ami nagy tartósságot biztosít. Az egyes elemekkel külön fejezetekben fogunk részletesebben foglalkozni, de az elején legalább az alapvető jellemzőket áttekintjük.
Új a márkától Kugoo azonnal lenyűgöz vonzó dizájnjával és a fekete és narancssárga kombinációjával. A formatervezést tekintve ez a modell valóban sikeres volt, és egyértelműen felkelti a járókelők és különösen az utcákon más robogók figyelmét.
Az első és a hátsó keréktartók gazdag narancssárga TPU műanyag színben pompáznak, ami egyben érdekes TPU felfüggesztést is kínál, amely szintén vonzó dizájnnal és masszív felépítéssel rendelkezik. Érdekelni fog a hátsó sárvédő is, amit vezetés közben egy lábon pihenhet. A kormány kényelmesen széles, a középső részét pedig egy nagyméretű kijelző uralja. A 18 cm-es tiszta magasság is tetszeni fog.
Még csak nem is kerültünk problémákkal
Még a megrendeléseink is néha problémamentesek az áru utólagos reklamációjával kapcsolatban. Egy robogó Kugoo A Kirin G3-at már február végén megkaptuk, de erről a darabról nagyon negatív lenne a kritika.
jel Kugoo mert elindított egy hibás sorozatot, amivel több probléma is volt. Még a Facebookon is volt egy ilyen nevű csoport Kugoo Kirin G3 rémálom, ahol a boldogtalan tulajdonosok ugyanazokra a problémákra panaszkodnak, mint mi.
Az első probléma a gyenge teljesítmény volt, ami nem hasonlított egy 1200 W-os motoros robogóra. Bár a kijelző körülbelül 50 km/h sebességet mutatott, a valóságban a GPS szerint inkább 35 km/h volt. További probléma volt a fojtószelep vezérlése egy forgókar formájában, amely azonban inkább be-/kikapcsoló gombként működött. A robogó vagy teljes erővel ment, vagy egyáltalán nem. Gázszabályozás nem volt lehetséges.
Sok tulajdonosa ennek az újdonságnak is panaszkodik a rossz minőségű vezérlőegységre, az ún irányító, ami néhány kilométer után elsült. Nálunk nem volt ilyen probléma.
Az eladóval megegyezés szerint robogónk van visszaküldték Lengyelországba, honnan jött. Az eladó megígérte, hogy küld nekünk egy másodikat, amint megoldják ezeket a problémákat. Szavát betartotta, így egy javított modellt kaptunk, amelyben az említett problémákat sikerült megoldani.
Mi a fenét nem akart, az új robogóval már az első teszten kisebb balesetet szenvedtünk. Valahol menet közben elvesztettük az egyik csavart, ami az első tárcsaféknyerget a helyén tartotta, és vészfékezéskor eltört a vésznyereg tartója. A csavar valószínűleg az elején laza volt, mivel egyetlen másik csavar sem mutatott játékot. Az eladó új féket küldött nekünk.
A robogó összecsukható és vezetési módjai
Ahogy a bevezetőben említettük, a robogó Kugoo A Kirin G3 össze van hajtva a dobozban. Hajtott állapotba a kormányrúd szabványos megemelésével és a csuklóban történő rögzítésével tudjuk elérni. Itt egy érdekes, de nem praktikus rögzítési rendszert választott a gyártó. A csukló, ahol a kormányrúd elhajlik, egy viszonylag hosszú menetes rúd becsavarásával biztosítható, fényvisszaverő első lámpával. A csavarozás meglehetősen hosszadalmas, ezért számunkra nem praktikus.
Az első menet előtt fel kellett szerelni a hátsó sárvédőt, ami egy pár csavarral van rögzítve és a kormányt is, amihez 5 csavar kellett - 2 oldalra és egy elöl. Nem nehéz, ráadásul minden csavar és villáskulcs mellékelve van.
A robogó 3 vezetési módot kínál 25, 35 és 50 km/h maximális sebességgel. Az üzemmódok között a kijelző egyik érintőgombjával vált, pontosabban a középső gombbal. A módok 1-től 3-ig vannak számozva.
Kényelem vezetés közben
Az olvasókat leginkább az érdekli, hogyan kell robogóval közlekedni, mi a teljesítménye és az összbenyomása. El kell ismernünk, hogy a széles légkerekeknek köszönhetően nagyon kényelmes és kellemes az utazás. Konkrétan a gumik mérete 10 x 2.75 - 6.5.
A robogó első ránézésre nagy és robusztus, ami megfelel a kormány viszonylag magas helyzetének, amely nem állítható magasságban. Ez azonban nagy szilárdságot és stabilitást biztosít számukra. A kormány 123.5 cm-es magasságban van a talajtól, szélessége pedig 66 cm. A markolatok puha gumiból készültek, ami csúszásmentes felülettel rendelkezik, így nagyon kényelmesen is tartanak.
Kisebb mínusz lehet a rövidebb lábtér, ami némileg nem szokványos, hiszen a platform simán folytatódik a masszív hátsó sárvédőn, amelyet az egyik láb reteszelésére is terveztek. Ha láttad a robogó bemutató videóját, tudod, miről beszélünk. Ha nem, akkor itt is megnézheti a videót. Ezzel a vezetési stílussal azonban nem próbálkoztunk.
De el kell ismernünk, hogy anélkül, hogy a hátsó sárvédőt használtuk volna futófelületként, mindkét láb nem illeszkedett túl jól a platformon. Csak akkor, ha mindketten egymás mellett vannak, mivel az emelvény elég széles. Nagyobb sebességnél viszont nem túl jó az ilyen pozíció. A sárvédőre emelt egyik lábhoz hosszabb ideig kellett szoknunk. Ez azonban személyes preferenciák kérdése.
Teljesítmény és maximális sebesség
Elektromos robogó Kugoo A Kirin G3 1200 W-os motorja hátul kapott helyet, ami jobb gyorsulást és érdekesebb menettulajdonságokat hoz. A nulláról való gyorsulás azonban gyengébb, mint amire számítottunk, de fokozatosan szépen beindul a robogó. A gyártó a maximális sebességet a szinten jelzi 50 km / h. A sebességet az okostelefon alapján ellenőriztük, ahová letöltöttünk egy GPS-t használó fordulatszámmérő alkalmazást.
Kisebb sebességnél a robogó kijelzőjén látható sebesség és a GPS szerinti valós sebesség között körülbelül 3 km/h volt a különbség. Nagyobb sebességnél a különbség megközelítőleg 6-7 km/h-ra nőtt. Egy 46 kg-os versenyzővel egy hosszabb egyenesen 80 km/h-s maximális sebességet sikerült elérnünk.
A robogó még meredekebb emelkedőkhöz is elegendő erővel rendelkezik. Szubjektíven megfelelő teljesítményt tapasztaltunk a dombvidéken. A gyártó 30°-os maximális dőlésszöget ír elő, ezért próbáltuk megmérni a domb lejtőjét egy okostelefonos alkalmazás segítségével, de meglepődtünk, hogy még az igazán meredeknek tűnő dombok lejtése is csak körülbelül 12° volt. A városban talált legmeredekebb domb 15°-os lejtésű volt.
Az ilyen lejtős domb átvette a robogót, de indítás nélkül mintegy 15 km / h sebességgel legyőzte. Ezért tartunk attól, hogy a 30 fokos emelkedés nem lenne lehetséges, és ez a gyártói adat túlzó.
Kijelző, felfüggesztés és fékek
A kormány közepén található nagy kijelző a domináns elemük, és első pillantásra felkelti a figyelmet. Középen az aktuális fordulatszám jelenik meg, de egyéb érdekes információkat is találunk itt, mint például a motor hőmérsékletét, feszültségét és az akkumulátor feszültségét is. Nem jelenik meg a megtett távolság vagy az aktuális mód kijelzése. Kár, hogy az akkumulátor állapota csak grafikusan jelenik meg az akkumulátor szimbólum tíz részében, de az aktuális feszültségre vonatkozó, szintén tájolható információk segítenek.
A kijelzőn három érintőgomb is található. Ezek a világítás, a vezetési mód és a sebesség mértékegységek (km/h vagy mph) közötti váltásra szolgálnak.
Ami a felfüggesztést illeti, elöl és hátul található. Ez az úgynevezett TPU felfüggesztés (műanyag), ami elég jól működik és viszonylag puha. Kényelmes volt robogni, de ehhez a széles gumik is hozzájárulnak.
Könnyebb terepen, mint a szántóföldi vagy erdei ösvények, a robogó könnyen kezelhető. Nehezebb terepen, ahol sok a kő, jelentősen kiüti, mivel az ütések jelentősen átterjednek a kezekre és az egész testre.
A mechanikus, azaz kábeles tárcsafékek elöl és hátul vannak a 140 mm-es tárcsákkal együtt. Hatékonyságuk megfelelő és mindkét esetben, akár első, akár hátsó féket használunk, az elektronikus féket is a motor aktiválja.
Terepvezetés után javasoljuk az összes csavar ellenőrzését, különösen azokat, amelyeket a dobozból történő kicsomagolás után húztak meg. Ezek tehát a kormányt és a sárvédőt tartó csavarok. Viszonylag nyugodtak. A gondtalan vezetés egyik megoldása a csavarok felragasztása a menetekre.
Hatótávolság és töltés
A gyártó szerint a maximális hatótáv 60 km. Jól tudjuk, hogy a gyártó által megadott tartomány normál körülmények között a legtöbb esetben elérhetetlen, és gyakran alig éri el a papírérték felét. Az akkumulátor 52 V-os rendszerre épül, és 18 Ah-s.
Természetesen okostelefonunk Runkeeper alkalmazásával mértük a hatótávolságot és a mért értéket a robogó kijelzőjén is összehasonlítottuk. Kassa utcáin és a külvárosokban autóztunk és közel 34 km-t tettünk meg GPS szerint egy feltöltéssel. Az alkalmazás egy rövid fotószünetben megszakította tevékenységünket, így a tevékenységet két részre osztjuk, ahol kb. 1 km hiányzik.
A robogó kijelzője 39 km-es távot mutatott, a maradék akkumulátorkapacitás pedig nagyjából 10% volt, mivel a grafikus kijelző tíz részéből már csak egy volt hátra. Kicsit többnek kellene lennie az akkumulátor feszültsége alapján. A választék nem kirívó és ezen az árszinten jobban örülnénk a nagyobb kapacitású akkumulátornak. A töltés körülbelül 10-11 órát vesz igénybe.
Világítás és okostelefon alkalmazás
A design robogó szokatlan világítást is tartalmaz. Az elülső, fehér lámpák a platform elejének mindkét oldalán találhatók. Alacsony helyzetük biztosítja, hogy ne vakuljon el az érkező emberek előtt.
A hátsó, piros lámpa a sárvédőbe van beépítve, és a fék behúzásakor villog. Ezen kívül nálunk van a lábplatform oldalsó világítása is, mely fehér fénnyel világítja meg az oldalsó narancssárga csíkokat.
Kugoo A Kirin G3-ban is van Bluetooth, de a hivatalos stabil alkalmazás még fejlesztés alatt áll. A gyártó egyelőre csak az alkalmazás béta verzióját tette elérhetővé Androidra, amelyet például letölthet erről a linkről. Több okostelefonon is kipróbáltuk, de mindegyiknél a robogó csatlakoztatása után mégis visszatért az alkalmazás a roller megtalálásához.
Emiatt nem tudtuk tesztelni. Ennek azonban ki kell mutatnia az aktuális sebességet, az akkumulátorkapacitást százalékban, a fordulatszámmérő állapotát, és fel kell ajánlania az indítás nélküli indítási beállításokat, a rollerzárat és a sebességtartó automatikát.
Kugoo Kirin G3: Utolsó áttekintés
Kugoo A Kirin G3 dizájn szempontjából nagyon vonzó robogó, különösen a fiatalabb generáció számára. Jellegzetes narancssárga színe van, amelyben a TPU felfüggesztés karjait és az általános masszív konstrukciót hordozzák.
A hátul elhelyezett 1200 W-os motor 50 km/h-s maximális sebességről gondoskodik majd, ami egyáltalán nem kis dolog. Maximum 46 km/h-t sikerült elérnünk 85 kg-os versenyzőkkel. Tetszeni fognak a magas és széles kormánynak, jó markolattal, pár tárcsafékkel, valamint áttekinthető és nagy kijelzővel.
A valós hatótáv maximális teljesítmény mellett azonban 35 km körül van, ami nem túl sok. Örülnénk a nagyobb kapacitású akkumulátornak, valamint a még fejlesztés alatt álló működő okostelefonos alkalmazásnak. Nem voltunk elégedettek a hibás sorozatokkal kapcsolatos kezdeti problémákkal sem, amelyeket javítottak, de még mindig jelentenek némi kockázatot.
Helló, körülbelül egy hónapja vásároltam egy modellt Kugoo Kirín G3 🙂, de eddig minden gond nélkül ment, nagyon meg voltam elégedve a teljesítménnyel, sebességgel, összességében megfelel nekem ez a típus, mert aszfalton is közlekedek, de mérsékelt, könnyedebb terepen is... de este előtt ez csalódást okozott nekem a legrosszabb módon.... Nagyjából 4-5 km-t gyalogoltam. Megálltam a kereszteződésben, majd amikor el akartam indulni, nem történt semmi, egyszerűen nem reagált a gáz. A kijelző szépen világított de sehogy sem tudtam elindítani nem tudom és nem is értem miért került ez nekem 😭😭😭 de hazafelé muszáj volt tolni a rollert...kb 3 -4 km....volt már valakinek hasonló, műszaki problémája? Köszönöm a választ... Michal, SP
Tartsd sokáig a leállítást és várd meg míg kikapcsol, kapcsold be újra és ennyi