A Lankeleisi egy olyan márka, amely az elmúlt hónapokban gyakran visszhangzott weboldalunkon. Egy fiatal kínai cég új, soha nem látott stílusban szeretné elhozni a régi kínai fatbike-okat, ezek közül az egyik a Lankeleisi X3000 Max.
Megnéztük a márka ezen csúcsmodelljét, hogy tényleg megéri-e a közel kétezret. Végül is ez egy zászlóshajó két erős villanymotorral, kiváló minőségű hidraulikus fékekkel és egy szokatlanul magas és masszív első villával.
Közvetlenül a gyártó honlapján vásárolható meg
Elkezdtük az együttműködést a Lankeleisi márkával, aminek eredményeként ezt a modellt teszteltük. A Lankeleisi X3000 Max-ot közvetlenül a gyártó honlapján vásárolhatja meg, ami a többi kínai üzletnél hosszabb garanciát és még mindig gyors, 7 napon belüli kiszállítást garantál. Bővebben cikkünk az együttműködés kezdeményezéséről. Exkluzív kuponunk is van China Planet!
Lankeleisi X3000 MAX, hivatalos áruház
Expressz szállítás európai raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten az Ön helyi európai raktárából szállítjuk Önnek. Az EU raktáraiból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Műszaki adatok
Modell | Lankeleisi X3000 Max |
---|---|
Anyag | 6061 alumínium ötvözet |
gumik | CHAOYANG 20 x 4" |
Motor | X In 2 1000 |
Maximális sebesség | 45 - 51 km / h |
BATERIA | 48 V / 20 Ah Samsung cellák |
Sofőr | 48 V / 36 A dual meghajtó vektor vezérlő |
Hatótáv egy töltéssel (tisztán elektromos hajtás) | 55 - 70 km |
Hatótáv töltésenként (támogatott mód) | 100 - 130 km |
töltés | 6 óra (48 V / 3 A töltő) |
fék | DYISLANDDe hidraulikus |
Váltó | Shimano M310 7 sebességes |
Súly | 37 kg |
Teherbírás | 180 kg |
A kicsomagolás időt vehet igénybe
Hatalmas dobozban érkezik a Lankeleisi X3000 Max, amit ketten megoldottunk és javasoljuk, hogy ezt a biciklit egy másik személy segítségével csomagoljuk ki, mivel elég vasdarab, ill. alumínium. A gyártó szerint a kerékpár 90%-ban össze van szerelve, és az ilyen bringáknál megszokott módon kellett néhány csavart meghúzni, feltenni az első kereket, kormányt, ülést, pedálokat, első lámpát és egyéb apróságokat.
Nem vagyunk biztosak abban, hogy a kerékpár 90%-ban össze volt-e szerelve, mivel körülbelül 30-40 percig tartott az összeszerelés még egy párral is. Érdekesség az első lámpa, amely külön dobozba van csomagolva, ugyanis szokatlanul masszív lámpáról van szó, amihez hasonlót még egy kínai bringán nem láttunk.
Nagyon pozitívan értékeljük az átdolgozott kézikönyvet, amely részletes képeket tartalmaz a kompozícióról, valamint a P megjelenítési beállításokról is. A csomag tartalmaz még egy pumpát, egy zárat és az összeszereléshez szükséges kulcskészletet.
Első látásra szerelmes leszel belé
A sötét-narancssárga vadállat komplett kompozíciója után biztosan első látásra beleszeretsz. Kialakítását tekintve a Lankeleisi X3000 Max igazán bevált, az első domináns villa pedig a vastag gumikkal együtt erőteljesnek tűnik, és néhányan biztosan megbecsülik, mielőtt ráülnének.
A biciklit fekete-narancssárga változatba rendeztük, az eladó még mindig teljesen fekete színben tartja a honlapon. Ez is nagyon érdekesnek tűnik, de mi személy szerint jobban szeretjük ezt a verziót.
Klasszikus összecsukható konstrukció
Magától értetődik, hogy az összecsukható funkció gyakorlatilag minden kínai elektromos fatbike-hoz tartozik. A Lankeleisi X3000 Max is majdnem azonos hajtogatási módszert alkalmaz, mint például Engwe. Kezelése azonban nehézkes lehet, hiszen akár 37 kg-ot is nyomhat.
Az alsó kereten van egy kulcs, ami rögzíti az akkumulátort, de ez csak mechanikus zárásra szolgál. A bicikli enélkül is bekapcsolható. Az akkumulátor levehető a keretről. A kormány rögzített, semmilyen módon nem hajtható össze.
Komplett felfüggesztés, állítható villa
A nagy első villa olajrugós dupla koronás zárható lengéscsillapítóval nagyon jó munkát végez a HLT hátsó lengéscsillapítóval együtt, amely akár 200 kg vázterhelést is elbír.
A tesztelés során azonban csörgő hangok hallatszottak az első villából, amelyeket nem tudtunk kiküszöbölni. Minden csavart meghúztunk, amit lehetett, de úgy tűnik, ez a bicikli kialakításából fakad, és nem lehet kiküszöbölni. De ez semmilyen módon nem befolyásolja az utazást.
Vastag márkás gumik szokatlan felnivel
A kínaiak szeretik a kövér gumikat. Hiszen ha megnézzük az olyan márkák elektromos kerékpárjainak portfólióját, mint pl Engwe, Lankeleisi vagy DUOTTS, a legtöbben 4 colos gumik vannak felszerelve. A mi piacunkon nem annyira népszerűek, de ha igazán erős elektromos kerékpárt akarunk, akkor ezt el kell fogadni.
A Lankeleisi X3000 Max közvetlenül a gyárból 20×4″ méretű CHAOYANG márkás abroncsokkal van felszerelve. Nagyon szép dizájnelem számunkra a perforált perem, amelyről a narancssárga belső héj látszik. Ez újdonság számunkra a kínai fatbike-ok számára.
Nálunk az ilyen vastag gumiabroncsú elektromos kerékpárok kizárólag az élménylovaglásra valók, azoknak, akik nem szakítják meg a pedálozást, és kiválóan alkalmasak szlovák pályákra, amelyek valljuk be, a legtöbb helyen töröttek. Ilyen gumikkal és felfüggesztéssel fékezés nélkül át lehet menni a járdaszegélyen, és a kátyú sem okoz gondot.
Tisztességes teljesítmény, amit nem szoktunk
Az elektromos kerékpároknál nem jellemző az 1000 W-os motor, nemhogy kettő! A Lankeleisi X3000 Max különösen az elöl és hátul elrejtett masszív teljesítményével különbözik a többitől. Ennek a vadállatnak a felfutása kissé a felfutásra emlékeztet bennünket Kaabo Wolf King GT Pro, kavicsokon, az első keréknek nincs gondja a kövekkel lövöldözni gyorsítás közben.
Ezzel az erővel nem okoz gondot a bringának a legmeredekebb dombok meghódítása, a motorok szükség szerinti be- és kikapcsolása pedig mindig örömet okoz. A maximális sebességet a szinten sikerült rögzítenünk, de csak 45 km/h-t (78 kg a tesztpilóta).
De véleményünk szerint több lehetőség rejlik benne...
Személy szerint valamivel többet vártunk a maximumtól, hiszen a közös névleges teljesítmény 2000 W-ig terjed. Ez a sebesség így is tiszteletreméltó az elektromos fat bike-ok szegmensében. A kerékpáron láthatóan van beépített határoló a vezérlőben, ami nagyobb sebességre korlátozza.
Vezetési érzés – kevés sebességfokozat
A vezetés érzése és különösen a vezetés közbeni kényelem kulcsfontosságú tényező a kerékpár kiválasztásánál. Sok kínainak kicsi a felépítése, mi, európaiak pedig csak görnyedünk a kerékpárokon. A Lankeleisi X3000 Max azonban elég nagy felépítésű, és alkalmas magasabb figurák számára is.
A kormány szélessége is ideális, így a menetkényelem olyan, amilyennek az árához képest egy bringától elvárnánk. Leginkább azonban az "evett meg" minket, hogy a bringának csak 7 fokozata van. Ez szánalmasan kevés egy olyan erős kerékpárhoz, amely kényelmesen eléri a 40 km/órát. Már a másodikban, ill a harmadik sebességi módban néhány másodperc után a pedál a legmagasabb fokozatban lényegében üres. De ez az összes kínai fatbike problémája.
Samsung márkájú akkumulátor
Amit szívesen látunk az elektromos kerékpároknál, de a robogóknál is, azok a márkás akkumulátorcellák. Ezek garantálják az akkumulátor hosszú élettartamát, és jelentősen csökkentik a meghibásodás kockázatát, ha a készüléket alacsonyabb feszültségen kapcsolják ki (korábbi probléma Laotie) vagy a sejtek gyors kopása. Magában a keretben van egy 20 Ah-s Samsung cella, 48 V feszültséggel.
Az akkumulátor mechanikusan kulccsal rögzíthető és probléma nélkül eltávolítható.
A csomagban egy 3 A-es töltő található, ami körülbelül 6 órát vesz igénybe a kerékpár feltöltése. Természetesen ez a kerékpár töltési állapotától függ, de javasoljuk a 20-30%-os töltést. Csak 1 csatlakozó áll rendelkezésre, így a kettős töltés nem lehetséges.
Valódi hatótáv
Természetesen ezen a teherautón is teszteltük a hatótávot. A gyártók hagyományosan sokszor eltúlzott adatokat szolgáltatnak, amelyeket könnyű motorossal, alacsony, 25 km/h körüli sebességgel és ideális hőmérséklettel mérnek. Egyértelmű számunkra, hogy kevés szurkolónknak vannak ilyen feltételei, és senki sem fog csak 25 km/h-s sebességgel menni egy ilyen bringán.
Ezért pedálozás nélkül, 5-ös legmagasabb hajtásmódon, két motorral teszteltük a hatótávot, és mindent megadtunk a bringának, ami kellett, voltak dombok és sokszor maximális sebesség is. Fordulatszámmérő segítségével, hozzávetőleg 78 kg-os versenyzősúllyal mértük meg a távot 39 km.
Ez egy 20 Ah-s akkumulátornál meglehetősen várt eredmény, tekintve, hogy a kerékpár két motorral rendelkezik. Egy motorral, alacsonyabb átlagsebességgel és persze pedálozási rásegítéssel minden bizonnyal probléma nélkül el lehetne érni a 70 kilométeres értéket.
Minőségi fékek, hatalmas féknyergek
Egy olyan kolosszus fékezéséhez, mint a Lankeleisi X3000 Max, nagy erő kell. Ezért a gyártó kiváló minőségű DYISLANDDe hidraulikus tárcsafékeket szerelt be igazán hatalmas piros féknyergekkel, ami a bringa dobozból való kivétele után azonnal felkeltette a figyelmünket. Gyönyörűen néznek ki.
Ezért még egy 180 kg-os maximális teherbírású versenyzőnek sem lehet gondja a gyors fékezéssel. Először is finoman kell beállítani ezeket a fékeket, mert a karok lenyomása kicsit nehezebb volt
Nagy LCD kijelző, de tetves gáz
A másik dolog, amit nagyon szeretünk ebben a kerékpárban, az az átlátszó színes LCD kijelző, ahol mindent láthat, amire szüksége van, például az akkumulátor állapotát, a futásteljesítményt és az aktuális sebességet. Ezenkívül gazdag beállításokat kínál, amelyeket a kézikönyvekben találhat.
A kormány bal oldalán található egy vezérlő az akkumulátoros tápellátás aktiválására, valamint a lámpák, jelzőfények és kijelző vezérlésére.
De hogy dicsekedjünk, nem szeretjük a fogantyún lévő forgógázt és maguknak a fogantyúknak az anyagát. Műbőr kellene, de nekünk elég kemény az anyaga és úgy néz ki, hogy könnyen elhasználódik. A fogantyúkon viszont gyengéd választ várnánk. Amikor még egy 900 alatti robogónak is lehet tökéletes gumi fogantyúja € (Joyor S10-S), egy ilyen bicikliben biztosan lehetnek.
Kiváló első és hátsó világítás
A Lankeleisi X3000 Max első lámpa akkora méretű, hogy a gyártónak külön dobozba kellett raknia. Ez egy hatalmas lámpa, amely tökéletesen megvilágítja a környezetet sötétben. Senkinek nem kell többé az AliExpress-től rendelnie külső lámpákat, mert ezek tényleg kiválóak.
A hátsó világítás fékjelzőként is működik, és igazán nagyszerű megjelenést kölcsönöz a kerékpárnak sötétben. A Lankeleisi X3000 Max egyszerűen nagyon jól néz ki.
Végső értékelés: Lankeleisi X3000 Max
Ahogyan az értékeléseinknél lenni szokott, a terméket a végén értékelni kell. A Lankeleisi X3000 Max bizonyos tekintetben felülmúlta a várakozásainkat, másokban viszont nem. Nagy pozitívum a hatalmas teljesítmény és gyorsulás, ami az elektromos kerékpároknál egyáltalán nem jellemző. Számunkra plusz még a nagyon jó sebességváltás és menetkényelem, a jó minőségű fékek és összességében a felhasznált alkatrészek minősége.
Szubjektív szemmel nézve a gyártónak is sikerült a bringa kialakítása, inkább motorkerékpárra hasonlít és masszívan néz ki. Garantáltan több járókelő is bekanyarodik a bringa mögé.
Az ilyen típusú elektromos kerékpárok alapvetően bármilyen terepre alkalmasak. Vastag, 20×4 hüvelykes abroncsaik fékezés és nagy kátyúk nélkül könnyedén leküzdik az útpadkát, így jól használhatóak a városban. Másrészt terepre is remekül használható, és nem fél a domboktól, ütésektől.
A fő negatívumok egyértelműen a nagyon kevés sebességfokozat és az üresen pedálozás, gyakorlatilag azonnal az indítás után. Ezt a problémát részben megoldaná egy nyomatékérzékelő, ami a pedálok fordulatszámának megfelelően tudná adagolni a villanymotor bekapcsolását, de ez itt hiányzik. Közel 2000-es árszinten € ilyen felszerelést várnánk. Itt is hiányzik egy többsebességes konverter.
Ne felejtse el kuponunkat
Lankeleisi X3000 MAX, hivatalos áruház
Expressz szállítás európai raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten az Ön helyi európai raktárából szállítjuk Önnek. Az EU raktáraiból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Ha ez az áttekintés meggyőzte Önt a Lankeleisi X3000 Max megvásárlásáról, akkor kuponunk segítségével megteheti a gyártó hivatalos weboldalán.
Az ilyen tesztek során közzé kell tenni a szolgáltatást Szlovákiában és az alkatrészkínálatot, és ezt követően azok árát is