ANGWATT C1 egy érdekes elektromos robogó, nagyon jó teljesítménnyel akár 2400 W-ig, 52 V-os rendszerrel és 65 km/h maximális sebességgel.
Az áttekintésben megvizsgáljuk a feldolgozás minőségét, az egyes alkatrészeket, az általános vezetési kényelmet, valamint teszteljük a töltésenkénti hatótávot is a legmagasabb üzemmódban.
Hol vásárolhatok ANGWATT C1-et?
Átadott nekünk egy elektromos robogót felülvizsgálatra Banggood, ahol kínálják Cseh raktár gyors szállítással 7 napon belül. Jelenleg az akcióknak köszönhetően kedvezőbb áron kapható, ezért ne habozzon megvenni.
🔥 Extra kedvezmény PayPal-on keresztül: Na Banggoode 9.9.2023-ig érvényesek (időnk szerint 11:00) extra kedvezmények PayPal-on keresztül történő fizetés esetén. Az első 400 vásárló minden nap extra kedvezményt vehet igénybe a kosárban 6 USD (5,48 EUR) átrendeléskor 120 $ vagy kedvezményt 10 USD (9,14 EUR) átrendeléskor 250 $.
ANGWATT C1
CZ raktár
CZ raktár
% Zľava v košíku
9,37 €
További kuponok
Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Műszaki adatok
Modell | ANGWATT C1 |
---|---|
méretek | 117 x 68 x 125 – 143 cm |
Méretek összecsukva | X X 117 68 48 cm |
Súly | 38 kg |
Motor | 2 x 1200 W (összesen 2400 W) |
Maximális sebesség | 65 km / h |
gumik | 10"-os terepjáró |
Teherbírás | 150 kg |
BATERIA | 52 V / 28 Ah |
Sofőr | 2*28 A (+- 1 A) |
töltés | 5-6 óra |
Tartomány egy töltéssel | 60 - 80 km |
fék | hidraulikus tárcsa+elektronikus fék |
Felfüggesztés | elől és hátul |
A csomagolás minősége és tartalma
Az ANGWATT C1 elektromos robogót az SPS futár egy 131 x 26 x 50 cm méretű és hozzávetőleg 38 kg tömegű dobozban juttatta el hozzánk. Első ránézésre a dobozt már ráragasztották, valószínűleg valamelyik szállítmányozó cég, és az is megsérült, sőt szivárgott.
A gyártó azonban rengeteg haberősítéssel és silóval védte a robogót, így magának a rollernek nem volt sérülése. Ugyanakkor minden tartozék szilikon segítségével került a robogó vázára, így még a lyukas doboz sem okozott gondot. Mivel a tartozékok nem repültek a dobozban, nem maradunk le semmiről.
Ami a csomag tartalmát illeti, a rolleren kívül találunk még egy pár töltőt, egy használati útmutatót és egy multifunkcionális csavarkulcsot a csavarok és anyák meghúzásához.
A roller jól védett volt a dobozban, de maga a doboz nem bírta jól a szállítást. Kár, hogy a gyártó nem használta a doboz további védelmét valamilyen siló vagy második doboz formájában.
Egyszerű és gyors összeszerelés
Sok más robogóhoz hasonlóan az ANGWATT C1 is felhajtott dobozban, lehajtott kormányrúddal érkezik. Az összeszerelést a használati útmutató is világosan leírja az illusztrációkkal együtt.
Kezdtük a védő- és csomagolóanyag eltávolításával, majd folytattuk a kormányhoz vezető fő rudat. A kormány egy pár csavarral van rögzítve, amit csak meg kell húzni.
Ezt követően már csak anyákkal kell rögzíteni az első és hátsó irányjelzőket, és meg kell húzni a kormány egyes elemeit, mint a fékkarok, a kijelző és egyebek. Csak enyhén vannak meghúzva, hogy mindenki a saját elképzelései szerint állíthassa be.
Kivitelezés megtervezése és minősége
Az ANGWATT C1 robogó megjelenésében a jól ismert erős robogókra hasonlít, csak kisebb testben, mint pl. Laotie ES18 Lite. Az egész szerkezet fém és viszonylag masszív, így kiváló minőségű benyomást kelt.
A lábplatform felső oldalán egy csiszolópapírhoz hasonló anyagot találunk, aminek köszönhetően egyáltalán nem csúszik a lábunk vezetés közben. Nagyra értékeljük, hogy a gyártó ezt a felületet a dobozban fényes papírborítóval védte, mivel ez az anyag nagyon érzékeny a karcolásokra vagy szennyeződésekre.
A robogó kialakítása elsősorban az ún kenguru felfüggesztés, ami sok más kínai robogóra is jellemző. Tetszetős az állítható magasságú és széles kormány, vagy a megerősített sárvédő, ahol cipelés közben is megfoghatjuk a robogót.
Vannak azonban hiányosságok is. Közülük talán a legnagyobb az elülső modul rögzítése, amelyre a lámpákat, a kürtöt és az irányjelzőket rögzítik. Ezt az egész szerkezetet egyetlen csavar tartja, ami nagyon szerencsétlen megoldás. Az említett modulon túl sok van egy csavarhoz, így egyáltalán nem tartja szilárdan a pozícióját.
Kormány és kijelző
Az ANGWATT C1 elektromos roller kormánya 64 cm széles és ergonomikusan hajlított, ami nekünk tökéletesen megfelel. Szintén elégedett lesz a magasságállítás lehetőségével, különösen 3 pozícióban, amelyek 120 / 130 / 140 cm magasságot kínálnak a talajtól. Maga az emelvény a talajtól 28 cm magasságban van.
A kormány bal oldalán találjuk a hátsó fék fékkarját, a lámpák és irányjelzők vezérlőjét, az indítókulcsot a pillanatnyi akkumulátorfeszültséget mutató kijelzővel együtt. A jobb oldalon található az első fék fékkarja, egy kijelző gázvezérlővel és gombok az Eco / Turbo vagy Single / közötti váltáshoz Dual. Ebben az esetben a kormány nem összecsukható, ami növeli a szilárdságukat.
A gázkar kijelzője nem újdonság. A gyártó a jól ismert TF-100 rendszert használta, amit más robogókról is ismerünk, például a nemrég tesztelt DUOTTS D88. Grafikus formában jeleníti meg az aktuális sebességet, az akkumulátor állapotát és az utolsó bekapcsolás óta megtett távolságot.
Ezt az elemet a be/ki gomb megnyomásával tudjuk váltani, amikor az aktuális távolság, teljes távolság, feszültség, áramerősség, hibaüzenetek és vezetési idő között váltunk.
A markolat gumiból készült és ergonomikus kialakítású. Kényelmes a fogásuk, de sajnos elég könnyen forognak a kormányon.
Kezelőszervek, teljesítmény és vezetési módok
Az ANGWATT C1-ben egy-egy motorpár van, amelyek mindegyike 1200 W-os, így együtt a robogó 2400 W teljesítményt kínál számunkra, ami egyáltalán nem kevés. Bár nem tartozik a legerősebbek közé, gyors vezetés közben még mindig jó adag adrenalint biztosít.
A robogó 3 fő üzemmóddal rendelkezik számokkal, amelyek maximális sebességben különböznek egymástól. Konkrétan 25/35/65 km/h. Ezen kívül még választhat Eco mód (max. 25 km/h) és Turbo (max. 65 km/h) vagy egy motorral (Single) vagy mindkettő között (Dual). Ezek a módok eltérő gyorsulással rendelkeznek, és jelentősek a különbségek közöttük.
A 65 km/h-s maximális sebesség meglehetősen rövid úton elérhető, és számunkra ez a teljesítmény teljesen elegendő normál használathoz. Még egy 2400 W-os robogóval is élvezni fogja a vidám utazást, különösen, ha gyengébb gépekhez szokott.
Egy hosszabb egyenesen még 73 km/h-s maximális sebességet is mutatott nekünk a robogó kijelzője, de a valóságban 67-68 km/h körül alakult.
Gumiabroncsok és fékek
Az ANGWATT C1 10″-os kerekei terepjáró futófelülettel vannak felszerelve, amely az egyetlen választás a vásárláskor. Nem lehet robogót venni közúti gumival. A gumiabroncsok mérete 80/65-6, mindegyik 85 kg terhelést bír el 50 PSI nyomáson. Személy szerint nagyobb, legalább 11 hüvelykes kerekeket is el tudnánk képzelni ezen a robogón.
Nyomatékosan javasoljuk, hogy a vásárlás után, az első utazás előtt ellenőrizze a gumiabroncsok nyomását. A gumik nyomása nagyon alacsony volt, csak 16 és 20 PSI.
Ami a fékeket illeti, ezek természetesen hidraulikus tárcsafékek. A tárcsák átmérője 140 mm, a fékek DYISLAND márkájúak. Nagyon jó a hatásfokuk, ami egy erősebb robogónál fontos. A fékkarokat a fékrendszerben lévő ásványolajnak köszönhetően könnyű megnyomni, és van egy csavar is a nyomás beállításához.
Felfüggesztés
Mivel a robogó egy jól ismert konstrukcióra épül az ún A kenguru rugózás nem újdonság. Ebben az esetben viszont meglepően jól működik a felfüggesztés, és nagyon kényelmes a rollerezés.
Ezen kívül a rugó felett lévő anyával a lengéscsillapító rugójának nyomását is kissé beállíthatjuk. Forgatása azonban nehézkes, mivel nem szabványos a formája. Ilyen konstrukciónál javasoljuk kormánycsillapító felszerelését, melynek köszönhetően elkerülhető az ún billeg és a vezetés sokkal biztonságosabb lesz.
A viszonylag széles kerekek is hozzájárulnak a kényelmes utazáshoz, így ebből a szempontból nagyon elégedettek vagyunk a robogóval.
Akkumulátor, hatótáv és töltés
Az ANGWATT új robogója 52 V-os rendszeren működik, 28 Ah-s akkumulátorral. Ez már alapértelmezés szerint az alsó részen van tárolva az emelvény alatt, amelyen állunk.
A gyártó töltésenként 60-80 km-es hatótávot jelez, módtól függően. Azt azonban nem jelzi, hogy milyen feltételek mellett érjünk el ekkora távolságot. Természetesen egy töltéssel ellenőriztük a hatótávolságot. A legmagasabb módban haladtunk Kassán és a környező falvakban.
Élveztük az utat, így gyakran mentünk 50 km/h fölé. A szerkesztő körülbelül 78 kg-ot nyom, és 45.37 km-t tudott megtenni egy töltéssel. A távolságot a Runkeeper alkalmazással követtük nyomon.
A gyártó nagyszerű bónusza egy pár töltő a csomagban, a robogóval együtt. Nekik köszönhetően sokkal gyorsabban tudjuk feltölteni az akkumulátort. Pontosabban kb 6-7 óra múlva.
Világítás és irányjelzők
Ahogy a bevezetőben is említettük, az ANGWATT C1 a jól ismert kerek lámpákkal rendelkezik, amelyek első pillantásra szemre emlékeztetnek. Erősek, nagyon messzire csillognak, de a szóródásuk gyenge, ezért nem a legjobbak.
De ami nagyszerű, az az irányjelzők. Nem csak hátul vannak, hanem elöl is. Sok más robogóval ellentétben ez a jármű az ellenkező irányba haladókat is látni fogja, nem csak a mögötte lévőket nami.
A robogó összecsukása
A robogó könnyen összecsukható, így tároláskor kevesebb helyet foglal. Összecsukásához elegendő egy pár biztosítékot kinyitni. Az első az oldalon található a hajtogatási csukló közelében, a második pedig felette.
Ahogy már írtuk, a kormány nem lehajtható, így a lehető legalacsonyabb helyzetbe tolható, hogy ne nagyon akadályozzák. A robogó meglehetősen nehéz, így összecsukott állapotban sem egyszerű a kezelése.
ANGWATT C1: Végső értékelés
Nekünk nagyon tetszett az ANGWATT C1 elektromos robogó a tesztelés során. Masszív fémszerkezettel, 2400 W-os teljesítménnyel és 52 V-os rendszerrel működik, 28 Ah-s akkumulátorral. A robogóval a sebességmérője szerint maximum 73 km/h-t értünk el, bár a valóságban ez kb 6-7 km/h-val volt kevesebb.
A kiváló teljesítményhez hozzájárul a kiváló felfüggesztés, amely kifejezetten jól működik. Nagyon kényelmes ezzel a robogóval közlekedni. A töltésenkénti hatótáv, ami esetünkben 45 km volt, szintén tetszeni fog.
A legnagyobb negatívum a mi szempontunkból az első lámpák értelmetlen rögzítése a kürttel és az első jelzőlámpákkal együtt, hiszen mindezeket az alkatrészeket egy csavarral a robogó vázára rögzített fémszerkezet tartja. Menet közben zörög, kopog.