A Gearbest valószínűleg mindenki ismeri, aki valaha is vásárolt Kínából árut. Ez volt az egyik legnépszerűbb és egyben a legnagyobb kínai e-shop, legalábbis néhány éve így volt. Az elmúlt három évben azonban ez az üzletág meglehetősen stagnált, és jelentősen megelőzték Banggood, Geekbuying, DHGate vagy TradingShenzhen.
2021 elején a Gearbest, amely egykor a legmegbízhatóbb eladó, negatív híreket is eljuttatott az ügyfélszolgálat rossz megközelítéséről és különösen a kapcsolt partnerei nem fizetéséről. Mindent lezártak az oldal kikapcsolásával.
Vásároljon biztonságosan az EU raktáraiban az AliExpressen
A Gearbest.com most ki van kapcsolva
A Gearbest anyavállalatával, a Shenzhen Globalegrow E-Commerce Co.-val kapcsolatos komoly problémákról szóló korábbi jelentések, valamint a csődeljárásuk miatt, mivel képtelenek fizetni tartozásaikat, következik a www.gearbest.com teljes leállítása. Mostantól nem vásárolhat itt semmit, és nem fog látni semmilyen terméket.
A kínai óriás azzal próbálkozott megmenteni, hogy eladta másik cégét Patox, amelyet márciusban több vállalatnak, köztük a Xiaominak is eladott 2,2 milliárd jüan. Ez azonban nem volt elegendő ahhoz, hogy a Globalegrow elkerülje a csődöt, és megmentse Gearbest e-shopját.
Ennek a cégnek más jól ismert divat -online áruházai is vannak, mint pl Shein, Zaful és Rosegal, de továbbra is gond nélkül dolgoznak.
A Gearbest nagyon rossz hírnévnek örvend az utóbbi időben, és anyavállalatuk valószínűleg úgy döntött, hogy ez lenne a legjobb megoldás, ha bezárná régóta működő e-shop fejezetét.
Eredeti cikk, 11. június 2021 .:
A Gearbestet birtokló cég csődeljárás előtt áll
A platform a közeljövőben nehéz idők előtt áll, és jövője bizonytalan. A Kínából érkező jelentések szerint anyavállalata, a Shenzhen Globalegrow E-Commerce Co. csőd előtt áll.
Az ügy már bíróság előtt van Guandgong tartományban, és jelenleg csődeljárásnak minősül. A kérelmező a Shenzhen Nanshan, a kínai ipari és kereskedelmi bank egyik márkája. Alperesként a Globalegrow-t, a Gearbest tulajdonosát említik.
2018-ban a Gearbest volt a legnagyobb és legmegbízhatóbb kínai e-bolt. Sikerült meglátogatnunk őket is.
A vállalat azt állítja, hogy nem kapott jogi dokumentumokat a sencsenbeli bírósági hivatalnoktól. Azt is hozzátette, hogy aktívan kommunikál és tárgyalásokat folytat a bank fiókjával, és ugyanakkor új alapok megszerzésén dolgozik. Reméli, hogy a bankkal folytatott vita a lehető leghamarabb rendeződik.
Idén márciusban már eladta leányvállalatát, a Patoxun-t 2,2 milliárd kínai jüanért, minden márkájával együtt. Úgy tűnik, hogy ez a tőke még mindig nem elég. Az olyan márkák, mint a Xiaomi, a Shunwei, a CDH, a Quantum Yuedong, a Xiyin International és mások, új befektetővé váltak a Patoxun számára.
A vállalat legfőbb képviselői már lemondtak
Alig egy hónappal az eladás után a ZAFUL, a Globalegrow másik leányvállalata is önállóan kezdte meg működését. Xu Jiadong, a társaság elnöke és vezérigazgatója májusban lemondott. Állítólag személyes okokból.
Vásároljon a legmegbízhatóbb eladótól Banggood
A vezérigazgatóval együtt a felügyelőbizottság két tagja - Li Jie és Zhou Chunyan - lemondott. Hozzájuk csatlakozott az "Internal Audio" nevű részleg vezetője, Wanf Xiaoyu. E további fontos személyek távozása azt mutatja, hogy az igazgató lemondásának nem személyes oka lehetett, hanem a cég rossz anyagi helyzete.
Fogalmunk sincs, hogyan alakul az egész eset. A Gearbesthez hasonló e-bolt szégyen lenne, ezért reméljük, hogy a Globalegrow megtalálja a szükséges finanszírozást. Ne felejtsd el folyamatosan figyelni minket. Amint többet megtudunk a helyzetről, közzétesszük az információkat honlapunkon.
Bárcsak undorító tudnék lenni, de csak azt kívánom nekik, ahogyan bántak az ügyfelekkel, akik merték magukat VIP-nek nevezni. Számos technikai támogatást igénylő vita reakciójának utolsó mondatában írtam nekik. Mint mondják, az elveszett ügyfelet nehéz aludni. És van egy olyan érzésem, hogy nem is törődtek vele, elég volt, hogy mindig találtak pár újat, amit sikerült kifesteniük, majd köhögni rajtuk. Oldjon meg minden problémát hűségpontok kiosztásával, amelyek szinte semmit sem tehetnek a percek kínálatában, ez is a Gearboxacke.
Kár, hogy a bolt. Jól kezdődött, de az utóbbi időben totális katasztrófa volt. A túlárazott árak, a gyenge technikai támogatás és egy csomó egyéb dolog térdre kényszeríti ezt az üzletet.
Az első információ a problémákról egy éve jelent meg, amikor abbahagyták a jutalékfizetést azoknak, akik vásároltak rajtuk keresztül
Nagyszerű hír, amikor nemrég vásároltam ott. Az árut kifizették, de még mindig nem küldték el
Szóval nem tudom, de jelenleg nem úgy tűnik, hogy az eshop -ot ki kell kapcsolni, mivel minden normálisan működik. De az utóbbi időben nekem is problémám volt velük, legalább visszaadták a pénzem, mert nem tudták elküldeni az áruimat
Más hírek is tájékoztattak a weboldal leállításáról, és a weboldal személy szerint nálunk sem működik.
Igazán nagyszerű, a G Wallet 31 USD -ját két hónapra visszaadták nekem, így valószínűleg befejezték.
Helló, tud valaki segíteni nekem, hogy vettem egy e-kerékpárt, és néhány nap múlva megtudtam a csődről, hogyan szerezhetem vissza a pénzem?
mi is vásároltunk e-kerékpárokat, az egyikben eltört egy zseblámpa, ami valójában nem működik, és 3 hónapja nem tudunk kapcsolatba lépni velük
Újra jön a Gearbest. Újdonság a Gearbestben
Érdekes, de a bolt és az apka megint működik. Akár árvízi fiókkal is regisztrálhat. Van valami új ebben a kérdésben?