Hihetetlen sok erős elektromos robogó létezik már, és csak egy igazán tapasztalt rajongó tud eligazodni bennük. X-Tron T10 Pro azoknak jön, akik nem akarnak kétezret sózni egy erősebb gépért, de mégis meg akarnak őrülni.
Ennek a modellnek nagy a gyorsulása, nem is sejtheti, és már 55 km / h érték van a kijelzőn. A robogó nagyon gyors, tökéletesen vezérelhető, és mindössze 52 V ellenére a rendszer meglep a teljesítményével. Ennek azonban megvannak a legyei is, mivel ez egy olcsóbb gép Kínából.
Hol lehet beszerezni?
Az X-Tron T10 Pro elektromos robogó legelőnyösebben ellenőrzött eladótól szerezhető be Banggood és közvetlenül be Cseh raktár. Pár munkanapon belül onnan jön, esetünkben az volt xx nap. Természetesen nem kell áfával vagy vámmal foglalkoznia, az eladó mindent elintéz.
Megrendeltük Augusztus 12 (raktárról augusztus 13 -án szállították ki), és pontosan a címre szállították a UPS futárszolgálatával Augusztus 20. A nagy csomagok gyorsabb kiszállítását már tapasztaltuk az EU raktáraiból, de az eladó egy munkanapon belül betartotta a szállítás határidejét.
X-Tron T10 robogóhoz
CZ raktár
CZ raktár
Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
A csomagolás csak akkor lenne jó, ha…
Ellenkező esetben a felülvizsgálatot csomagolással kezdjük. Ez nem volt ideális az X-Tron T10 Pro számára. Minden rendben volt, kivéve a repedéseket, ill. törött elektromos doboz, amely sérült a szállítás során. Ezzel a modellel nem mi voltunk az egyetlenek, a jól ismert youtuber Karotka ugyanezzel a problémával küzdött. A kudarcunk azonban nem volt olyan súlyos, és a szekrény viszonylag rendben volt egy gyors hevederrel.
Ez egy hiba, amit biztosan nem szabad ilyen olcsó kínai elektromos robogókkal előállítani. Visszhangzunk az eladóval, és reméljük, hogy más vevőkkel nem fordul elő. De egy ilyen probléma megoldható, és a robogó továbbra is gond nélkül működött.
Miután eltávolította a dobozból, a robogó összeszerelése nagyon egyszerű, és mindössze annyit kell tennie, hogy felemeli a kormányt, rögzíti az irányjelzőket, rögzíti a kijelzőt a tápegységgel, és különösen csavarja be az összes csavart, amire hatással van. Valóban azt javasoljuk, hogy ezt minden kínai elektromos robogón végezze el, sokszor megtaláltuk szinte teljesen laza fontos csavarok!
Nagyszerű gyorsítás és tisztességes teljesítmény
A nagyon pozitív tulajdonság, amelyet ezzel a modellel észre fog venni, egyértelműen a mozgékonyság. Az X-Tron T10 Pro nagy gyorsulással rendelkezik, és még a 80 kg-os versenyző súlya mellett is nagyon gyorsan halad. Maximális sebesség, még a leszármazás segítségével is, esetünkben fent volt 63 km / h, a gyártó szerint 60 km / h. Egy kis idő múlva a csapból 50 km / h van a kijelzőn, és nem is fogja tudni.
A gázkar érzékenysége jól be van állítva, bár az összeadás elején van egy rövid holtpont, amikor a roller nem csinál semmit, de pl. Laotie modelleknél tapasztaltunk rosszabb gázbeállításokat, szóval ez rendben van.
Rolleren lehetséges kapcsolja ki az egyik motort és csak hátulra menjen, amit csak indításkor javasolunk. Hegyen egy motor könnyen leállítható. Lehetőség van átváltásra is ECO mód, amely az akkumulátor indításának vagy kímélésének egyik lehetősége. Három sebességkorlátozó vezetési mód közül is választhat. A harmadik leggyorsabb mód lehetővé teszi, hogy akár 60 km / h maximális sebességgel haladjon.
Az igazi tartomány elég tisztességes
Most pedig térjünk át a robogó áttekintésének fontosabb részéhez. A valódi választék minden bizonnyal minden érdeklődőt a legjobban érdekel. Az X-Tron T10 Pro nagyon jól teljesített. Természetesen, mint minden más elektromos robogónál, itt is figyelembe kell venni olyan változókat, mint a versenyző súlya és vezetési stílusa, vagyis hogy teljes sebességgel "pakoljuk", vagy lassabb üzemmódban induljunk el egy laza tekerésre.
Az X-Tron T10 Pro rendelkezik 23,4 Ah akkumulátor 52 V -os rendszerrel, ami azt jelenti, hogy a teljes kijelzőn a kijelzőn szerezhető be 58,8 V. A robogó 43 V -nál kikapcsol, de legyen óvatos. Teljes teljesítmény mellett az akkumulátorból 3 V -ot is többet vesz igénybe, ezért vezetés közben figyelembe kell venni a + -3 V tartalékot.
Az elektromos robogó teszter súlya megközelítőleg 80 kg volt, és 180 cm magas, azaz átlagos szám a szlovákok vagy csehek esetében. A fő tartományt a leggyorsabb módban teszteltük, többnyire aszfaltúton, de volt néhány kilométer út az igényesebb terepen, kövekkel vagy kaviccsal az úton. Teljes akkumulátorról (58,8 V) sikerült 38,4 km hatótávolságot érhet el és az elektromos robogó kb. 43 V -on kikapcsolt maximális teljesítménynél (azaz kb. 46 V nyugalmi állapotban).
Nagyon puha felfüggesztés, de ütés árán
Az X-Tron T10 Pro karosszériája valószínűleg teljesen azonos a Janobike T10-tel. Elöl dupla rugós lengéscsillapítók vannak, amelyek beállítása nagyon jó, mert a felfüggesztés nagyon puha és jól elsimítja az egyenetlenségeket. Ez azonban balesetet és ütést eredményez, ami vezetés közben meglehetősen hallható.
Ez a hiányosság új hidraulikus csappantyúval vagy valamilyen műanyag alátéttel javítható. Ez nem funkcionális probléma, csak hang és remekül vezet zord terepen.
A fékek jobbak lehetnek
A fékterület nem kiváltsága ennek az elektromos robogónak. Ezek klasszikus hidraulikus fékek, amelyeket más, nagy teljesítményű elektromos robogókkal is láthatunk 1000 euróig. Ebben segít a motorfék is, amely nélkül a fékezés… kockázatosnak mondható. Lehetőség van kikapcsolni, de nem javasoljuk, akkor a fékek nagyon gyengék.
A motorfék csatlakoztatásának hátránya a folyamatos fékezés, ami miatt a versenyző tolja a kormányt. A fékérzékenység valóban gyenge tartományban van, és még akkor is, ha a kart enyhén lenyomják, a vezető már nyomja a kormányt. Azonban lehet megszokni és ennek megfelelően alakítani a menetet.
Jó kezelhetőség, de szabad fogantyúk
Mi személy szerint nagyon jól vezetjük az X-Tron T10 Pro-t. Magától értetődik hiányzó kormánycsillapító, de ha meg kellene tartanunk, akkor mindenképpen oda szerelnénk fel, gyakran megmentheti a lovast a nem kívánt eséstől. A kormány forgási tartománya kiváló, remekül manőverezhető, és még az alacsonyabb súlynak köszönhetően is, egy erős elektromos robogón igazán őrült tud lenni. A retardáló vagy a nagyobb pályák nem jelentenek problémát a versenyző számára, és kihagyhatók.
Nagy mínusz és valójában egy olyan funkció, amely nagyon akadályoz bennünket az X-Tron T10 Pro esetében a kormány markolatának szabadsága, a hajtogató mechanizmusnak köszönhetően. Az első meneten még kétségeink is voltak, hogy egyenetlen terepen nem old le minket. Ez azonban adó a robogó tömörségére. Több mint 150 tesztkilométer után minden gond nélkül kitartanak, és meg kellett szoknunk a kéz szabadságát. Ez a leginkább észrevehető indításkor és leálláskor.
Az álló platform mérete hasonló a legtöbb költséghatékony elektromos robogó méretéhez. A helyes menet egy ilyen erős gépen az egyik láb elöl, a másik láb a hátsó sárvédőn. Néhány elektromos robogó még kényelmesebb tárolásra is gondolt, ill. a hátsó láb zárása külön platform segítségével, amely szerintünk hiányzik az X-Tron T10 Pro-ból. Csak egy megerősített sárvédő van két keresztrúddal, amelyek használhatók a záráshoz, de nem olyan kényelmesek. Egy tapasztalatlan versenyző azonban nem veszi észre az ilyen részletet, és nem zavarja azt.
Irányjelzők és lámpák
A robogóhoz szerelt fényszóró tartozik, amely tisztán ragyog, és elegendő a normál éjszakai túrákhoz a városban vagy a faluban. Előnye a jelenlét két irányba egyenesen a csomagban, de nem egészen ideális helyen, hátul találhatók. Ott gyakran beleásnak és meglazítják a csavarokat, amelyeket ellenőrizni kell - feltételezzük, hogy életük nem lesz túl hosszú ezen a helyen. Személyesen el tudnánk képzelni őket elöl egy magasabb helyen, vagy az ülésben, ha megszokja a használatát.
A kormány bal oldalán működnek, ahol van egy kapcsoló számukra. Gyakran előfordult velünk, hogy tudtán kívül hagytuk az irányjelzőt, vagy kikapcsoláskor a második irányjelzőre kapcsoltuk. A jelző mindenképpen passzolna az éppen bekapcsolt irányjelző jelzőjéhez, vagy legalábbis egy jobb kapcsolóhoz, amely kifejezettebb kattanást mutatna, és különösen illeszkedne a középső helyzetbe. Az irányjelző használata egy kicsit kevésbé praktikus.
Klasszikus összecsukható mechanizmus, fogantyúkkal is
Az X-Tron T10 Pro összecsukható mechanizmusa ugyanaz, mint a többi kínai robogóé, például a műhelyből Laotie. Bevált, sokáig bírnia kell, és problémamentesen működik még megerőltetőbb utak után is.
Egyesek számára a kormány összecsukása is nagy előnyt jelenthet. Ezt azonban negatívumként értékeljük, mert egy ekkora robogóhoz felesleges és mi inkább a stabilabb kormányzás mellett lennénk. Mozgás, ill a fogantyúk instabilitása különösen gyorsításkor és éles fékezéskor érezhető. Gyorsítás közben eltolja őket, fékezéskor pedig kényelmetlenül előrenyomja a versenyzőt. Az üléssel haladva nem zavart annyira, és általában halk vezetésnél nem is észrevehető. Itt kell megtalálni az arany középutat, és ennek megfelelően beállítani a fékezést és a "durva indítást".
Tehát ha megfizethető, de mégis ügyes elektromos robogót keres, akkor az X-Tron T10 Pro-t ajánljuk a legyek és a csomagban lévő törött tápegység ellenére. Ugyanezen pénzért nem vásárol semmi hasonlót a helyi szlovák boltokban, és nehéz lesz hasonlóan választani Kínából. Fantasztikus gyorsulása van, még igényesebb terepen is szórakoztató, és tisztességes hatótávolság is teljes bombák esetén.
X-Tron T10 robogóhoz
CZ raktár
CZ raktár
Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Reméljük, tetszett az X-Tron T10 Pro gazdag szöveges összefoglalója, és véleményét vagy tapasztalatait alább hagyhatja velünk, ha otthon van.
Az első lengéscsillapítók dörömbölését nem lehet kiküszöbölni alátéttel, legyen az gumi, szilikon vagy klingerit. Csak az elülső lengéscsillapítók megnövekedett merevsége és ennek következtében a vezetési kényelem romlása miatt lesz csillapítás. Sajnos az eredeti lengéscsillapítók technikailag nincsenek 100% -ban finomhangolva.
Valószínűleg az egyetlen hatékony megoldás az első hidraulikus csappantyúk használata.