Mivel már javában zajlik az elektromos robogók főszezonja, kuponunkkal egy újabb érdekes elektromos rollert teszteltünk 500 euró alatti árszinten. Ez körülbelül IENYRID M4 Pro S+ Max 800 W-os motorral és 45 km/h maximális sebességgel.
Hol kapható IENYRID M4 Pro S+ Max?
Az IENYRID M4 Pro S elektromos robogó és a nagyobb teljesítményű IENYRID M4 PRO S+ MAX változat elérhető az online kereskedőnél Geekbuying. Nagy előnye az EU raktárból teljesen ingyenes, vámdíjmentes expressz kiszállítás.
IENYRID M4 PRO S+ MAX
EU raktár
EU raktár
További kuponok
Expressz szállítás európai raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten az Ön helyi európai raktárából szállítjuk Önnek. Az EU raktáraiból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Műszaki adatok
Modell | IENYRID M4 Pro S+ Max |
---|---|
méretek | X X 117 60 130 cm |
Súly | 25.38 kg |
Motor | 800 W |
Maximális sebesség | 45 km / h |
BATERIA | 48 V / 20 Ah |
hozzáférés | 40 - 75 km |
töltés | 6-8 óra |
gumik | 10"-os terepjáró |
Maximális teherbírás | 150 kg |
fék | 2x lemez és E-ABS |
Maximális emelkedés | 10 - 20 ° |
Felfüggesztés | első és hátsó / rugó |
Háttérvilágítás | Igen |
A csomagolás minősége és tartalma
Az IENYRID robogó DPD futárral érkezett hozzánk 120 x 25 x 49.5 cm méretű, 29.94 kg tömegű dobozban. A dobozt egy pár műanyag pánttal is átkötötték, aminek köszönhetően könnyebben szállítható.
Belül egy összeszerelt robogó található, amely a doboz és a csomagolóanyagok eltávolítása után többé-kevésbé indulásra kész. A robogó körül elég sok habpárna van, így nagyon jól védett a dobozban.
Ennek ellenére a robogó hátsó sárvédője meglehetősen karcos volt, de ez a sérülés inkább gyártási hibának tűnik. Őszintén szólva, az enyhe hiányosságok meglehetősen gyakoriak az ilyen kínai robogóknál.
A robogóval együtt egy szépen összepakolt szerszámkészletet, nyerget, használati útmutatót és töltőt is találunk angol és európai terminállal egyaránt.
Összeszerelés és felkészülés az első útra
Mint már említettük, a roller nincs szétszerelve a dobozban. Alapértelmezés szerint csak össze van hajtva, így bármikor összehajtható. Az egyetlen alkatrész, amelyet be kell szerelni, az az első lámpa. Ehhez a tevékenységhez csak egy imbuszkulcsra és egy mellékelt csavarra van szüksége.
Az összes csomagolóanyag eltávolítása és az első lámpa felszerelése után hajtsa ki a kormányt, és fordítsa meg a robogót. A robogón egy kulcspárt is találunk, amit a bekapcsoláshoz kell.
Javasoljuk azonban, hogy ellenőrizze és húzza meg a kijelzőt, a nyomógombos vezérlőt és a kormányfékeket rögzítő csavarokat. Nálunk elég lazák voltak, vagyis egyáltalán nem tartották szilárdan a kormányt. Mi legalábbis így állítjuk be őket az igényeinknek megfelelően.
Kivitelezés és tervezés minősége
Az IENYRID M4 Pro S+ Max elektromos robogó első pillantásra nagyon vonzónak és robusztusnak tűnik. Kialakítása természetesen nagyon hasonlít a többi hasonló teljesítményű kínai robogóra, de kialakítását néhány színben megkülönböztetett alkatrész egészíti ki, amelyek azonnal felkeltik a figyelmet.
Alumíniumötvözetből készült, és a feldolgozás nagyon jó szinten van. Az állítható magasságú kormány, a nyereg és egy pár fék tetszeni fog. Az egyes komponensekkel külön fejezetekben fogunk részletesebben foglalkozni.
Nyereg vagy láblépcső
A gyártó nagyszerű lépése a nyereg és a láblépcső közötti választás, amelyet a vásárlóra bíznak. Az ülés alapja gyárilag a robogóra van rögzítve.
Mivel mi személy szerint nem vagyunk nagy rajongói ezeknek a robogóknak az üléseknek, úgy döntöttünk, hogy azonnal lecseréljük egy lépcsővel. Ezután fogantyúként is szolgál a robogó könnyebb kezeléséhez, ha például fel kell vinnünk a lépcsőn.
A robogó minden cseréhez szükséges eszközt tartalmaz. Kezdtük a hátsó sárvédő eltávolításával, amelyet négy csavar tart a helyén. Nem kell szétszerelni, de kissé rontja a hozzáférést a nyereg alapját tartó anyákhoz. Csak távolítsa el a négy csavart, amelyek ezt az alapot tartják, és cserélje ki egy lépcsővel.
Állítható magasságú kormány
A kormány 61 cm széles, magassága 100 és 125 cm között állítható. Mivel szerkesztőnk 185 cm magas, az ilyen hatótávolságú és szélességű, állítható magasságú kormány mindenképpen tetszetős volt.
A bal oldalon találjuk a hátsó fék fékkarját, a lámpák és irányjelzők bekapcsolására szolgáló vezérlőt a kürttel együtt, jobb oldalon pedig az első fék karját és a vezérléshez beépített karral ellátott kijelzőt. a gázt. Klasszikus kijelzős rendszerről van szó, ahogy sok kínai robogóról ismerjük.
A kijelző kerek, és közvetlen napfényben meglehetősen nehezen olvasható. A hajtások során sokszor szinte semmit sem láttunk rajta. Mellette csak egy pár gombot találunk. Az egyik a be- és kikapcsoláshoz, a másik pedig az üzemmódok közötti váltáshoz.
Mivel a kormány lehajtható és nincs rögzítve, ez vezetés közbeni enyhe játékban nyilvánul meg. Ezen kívül állítható magasságúak is, és ezek a helyek egy enyhe nyikorgás forrása is, ami akkor jelentkezik, amikor a kormánynak nyomod, főleg ha ütéseken áthajtod.
Szintén elérhető az ún "P mód", ahol néhány beállítás módosítható. Mindkét említett gomb egyidejű megnyomásával jutunk bele.
Gumiabroncsok, fékek és felfüggesztés
Az IENYRID M4 Pro S+ Max robogó széles, 10 colos off-road gumikkal rendelkezik. Ami a fékeket illeti, ezek tárcsafékek, de mechanikusak, nem hidraulikusak. A fékkarokat viszont viszonylag könnyű lenyomni, hatásfokuk pedig egyáltalán nem rossz.
Nálunk a fékek még csak befutnak és ha nem is a csúcsfékek között vannak, akkor is egész jól fékeznek. A féknyergek is vonzó piros színűek. A gyártástól viszont az első fékbetét súrlódott a tárcsához, de elég a féknyereg helyzetét kicsit módosítani.
A robogó feltűnő eleme, amely azonnal felkelti a figyelmet, a hátsó narancssárga lengéscsillapítók. Kettő van, van bennük rugó és egész jól működik.
Elöl a felfüggesztő villában is találunk egy pár rugót. A robogóval az összességében kényelmes az utazás, de ha nagyobb sebességgel megyünk át nagyobb ütéseken, akkor elölről kopogó hang hallatszik, mivel ilyenkor a lengéscsillapítók elérik a határukat.
Erős motor hátul
Az IENYRID M4 Pro S+ Max 800 W-os motorral rendelkezik a hátsó kerékben. Ennek köszönhetően akár 45 km/h-s maximális sebességet is elérhetünk. Van azonban egy előre beállított üzemmód, amely 25 km/h-ra korlátozza a maximális sebességet. Könnyedén válthatunk maximális teljesítmény üzemmódba az M gombbal, amit egymás után 5-ször kell megnyomni (nem túl gyorsan).
Reálisan azonban a 45 km/h-s maximális sebesség eléréséhez hosszú egyenesre van szükségünk. A legtöbb esetben 41 km/h körüli maximális sebességgel haladtunk a városban.
A nulláról való gyorsulás egész jó, de 35 km/h felett romlik. Mivel Kassát és környékét körbejártuk a robogóval, sok dombot nem kerültünk el, amit a robogó elbírt, de a meredekebbeken jelentősen lelassult (néha 15 km/h-ra is). Összességében természetesen nagyobb teljesítményt is el tudtunk képzelni egy ilyen robogóra, de ez az árban is megmutatkozna.
Akkumulátor és hatótáv egy töltéssel
Az IENYRID elektromos robogója elég tisztességes 48 V / 20 Ah akkumulátorral rendelkezik. A gyártó töltésenként 40-75 km-es hatótávot jelez, ami elég vonzónak hangzik.
Természetesen ellenőriztük a hatótávot, mint minden elektromos robogóval. Útvonalunkat nemcsak a robogó kijelzőjén mértük, hanem az okostelefon Runkeeper alkalmazásán keresztül is, hiszen a GPS-es távolságmérés mindenképpen pontosabb.
Kassa utcáin és a környező falvakban is autóztunk. Az első 25 km-t a városon kívül mentünk, így legtöbbször teljes gázzal, maximális sebességgel haladtunk. A robogóval tehát egyáltalán nem spóroltunk. A meredek dombokat sem kerültük el.
Egy töltéssel a roller szerint 41 km-t, a Runkeeper alkalmazás szerint 35.37 km-t tettünk meg. Még a gyártó által megadott alsó határt sem értük el, de ez nem rossz érték a vezetési stílusunknak.
Csalódást okoztunk azonban a robogó kijelzőjén megjelenő grafikus akkumulátor állapotjelző miatt. Ez egyáltalán nem tükrözi a valós helyzetet, hiszen a valós kapacitás már ötből négynél a fele alatt volt, és ezt követően az alkatrészek nagyon gyorsan csökkentek. Emiatt teljesen lemerítettük a robogót a hatótávolság-tesztünk során, és nem is értünk haza, mivel ez az akkumulátor állapotjelző vezérelt minket.
Összecsukható és világítás
Természetesen az IENYRID M4 Pro S+ Max robogót bármikor levehetjük. Az összecsukható rendszer sok más robogóhoz hasonló. A rögzítőanyák kicsavarása után a kormány mindkét oldala lehajtható a középső rúd felé.
Ezután csak oldja ki a narancssárga fül melletti kis biztosítékot, nyomja meg, és a kormány lehajlik a hátsó sárvédő felé. Ilyen helyzetben tárolhatjuk vagy szállíthatjuk valahova a robogót.
Az első és hátsó alapvilágítás mellett hátul, a lábplatform oldalain is találunk irányjelzőket. Több LED-ből állnak, amelyek fokozatosan világítanak, egyfajta, az újabb autókból is ismert hatást keltenek.
Az IENYRID M4 Pro S+ Max azonban még egy bónuszt tartalmaz. Ez a teljes platform színes háttérvilágítása mindkét oldalról, ahol alulról láthatjuk a LED csíkokat. Különböző színekben villognak, és sötétedés után ennek a háttérvilágításnak köszönhetően biztosan mindenki felfigyel rád. Sajnos nem találtuk ki, hogyan kapcsoljuk ki ezt a háttérvilágítást.
IENYRID M4 Pro S+ Max: Végső értékelés
Az IENYRID M4 Pro S+ Max elektromos robogó első látásra lenyűgöző dizájnjával és 500 euró alatti árával. 800 W-os hátsó motorral, 48 V / 20 Ah-s akkumulátorral, 45 km/h-s maximális sebességgel, első és hátsó felfüggesztéssel, pár tárcsafékkel és hatékony háttérvilágítással rendelkezik.
Nagyon kellemes utunk volt ezzel a robogóval. Bár nem tartozik a terephez, kényelmes vezetést és megfelelő teljesítménnyel kínál közönséges aszfalton vagy járdán.
Talán az egyetlen dolog, ami nem tetszett, az az akkumulátor állapotjelzője a kijelzőn, ami nem tükrözi a valós állapotot. Ugyanakkor az aktuális akkumulátorfeszültséget is nyomon követhetjük, hiszen a kijelző is ezt az információt mutatja. Valamivel 500 euró alatti áron mindenképpen nagyon vonzó modell.