Az elektromos kerékpárok még mindig megfizethető termék sokak számára. Áruk gyakran négyjegyű összeg, amelyet sokan nem hajlandók megfizetni. A közelmúltban azonban az Eleglide márka nagyon vonzó áron mutatta be első elektromos kerékpárjait. Kipróbáltuk a hegyikerékpár jobbjait, Válassza az M1 Plustamit 750 € alatt vásárol.
Hol vettük az Eleglide M1 Plus -t?
Vásároltunk egy Eleglide márkájú e-bike-ot egy nemzetközi eladótól Geekbuying. Egy lengyel raktárban volt kapható, ahonnan egy DPD futár hozta el nekünk. 2 nap a feladástól. Az ingyenes szállítás vámok és áfa nélkül magától értetődő volt. Kedvezményes kuponunkkal kedvező áron vásárolhatja meg.
ELEGLIDE M1 Plus
- 27.5"-os alkalmazásverzió, PL raktár, 1 év garancia
- 29"-es változat, PL raktár, 1 év garancia
- 27.5" szlovák raktár, kirakott darab, 2 év garanciával
- 29" szlovák raktár, kirakott darab, 2 év garanciával
PL raktár
PL raktár
Expressz szállítás lengyel raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten egy helyi lengyel raktárból szállítjuk Önnek. A Lengyelországból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
EU raktár
EU raktár
Expressz szállítás európai raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten az Ön helyi európai raktárából szállítjuk Önnek. Az EU raktáraiból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Expressz szállítás szlovákiai raktárból 1-3 munkanapon belül.
Ezt a terméket egy helyi szlovák raktárból expressz szállítjuk Önnek. A kiszállítás általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, futárral kézbesítjük. Az ár végleges.
Expressz szállítás szlovákiai raktárból 1-3 munkanapon belül.
Ezt a terméket egy helyi szlovák raktárból expressz szállítjuk Önnek. A kiszállítás általában 1-3 munkanapot vesz igénybe, futárral kézbesítjük. Az ár végleges.
Csomag tartalma
A kerékpárt egy futár szállította el nekünk egy hatalmas dobozban, mérete 148 x 77 x 24 cm, súlya körülbelül 25 kg. A doboz kiváló állapotban volt, komolyabb sérülések nélkül. Belül maga a kerékpár részleges szétszerelésben van. A kerékpár váza és egyes alkatrészei tökéletesen csomagolva vannak, és habszivacsos erősítéssel vagy kiegészítő kartonnal védettek. A csomagolás minősége tehát magas szintű, így minden alkatrész egyetlen sérülés nélkül érkezett meg.
A kerékpárt a dobozba szerelik be az első kerék nélkül, amely a kerékpár keretéhez van rögzítve, valamint az összeszerelésre szoruló egyéb alkatrészekkel együtt. Pontosabban ezek a kormány, nyereg, pedálok, fényszóró, váltóvédő és sárvédők.
A csomagban az alkatrészek mellett több kulcsot és csavart is talál az összeszereléshez, utasításokat, töltőt és egy pár kulcsot az akkumulátor lezárásához. Ezenkívül a gyártó újabb pár kormányfogantyút adott hozzá, amelyekkel vezérelheti az elektromos hajtást.
Kerékpár kicsomagolása és összecsukása
Ha rendszeresen követi webhelyünket és közösségi hálóinkat, akkor biztosan nem hagyta ki azt a cikket, amelyben lehetőséget adtunk arra, hogy megkérdezze, mi érdekli. Megtalálta benne az egyedülálló kicsomagoló videónkat is, amelyben kicsomagoltuk és összeszereltük a kerékpárt. Itt is megtekintheti:
A kerékpár összehajtása nem bonyolult. Ha rendelkezik alapvető kézi készségekkel, akkor a mellékelt utasításoknak megfelelően biztosan képes lesz rá. Bár nem teljesen teljes, és ki kell találnia néhány részt, ez nem tudomány. Körülbelül 20 perc alatt megcsináltuk. Az összeszerelést egy személy is elvégezheti, segítség nélkül, de a segítség nem ártalmas.
Kezdtük a szár megfelelő helyzetbe állításával, amelyhez aztán négy csavarral rögzítettük a kormányt. Ezeket a saját preferenciái szerint el lehet forgatni, és dőlésszögüket a kormány kényelmes fogásához igazítani lehet.
Ezt követően az első kereket csavarokkal rögzítettük a felfüggesztő villához. A tárcsafék fékbetétei azonban meglehetősen szorosak, ezért bonyolult a kereket úgy tartani, hogy a betétek ne dörzsölődjenek a kerék féktárcsájához. Egy idő után azonban sikerült, és a kerék simán, felesleges súrlódás nélkül alapjáraton ütött.
A következő lépésben rögzítettük a fényszórót, behelyeztük az ülést a keretbe és felcsavartuk a pedálokat. Fújtuk a gumikat, és ezen a ponton a kerékpár teljesen összehajtott és használatra kész. Vannak sárvédők is a csomagban, de az eleje nem tart túl jól, így végül nem használtuk őket.
Kivitelezés minősége, tervezése és méretei
Kialakítását tekintve nagyon sikeres kerékpár. Az Eleglide M1 Plus matt fekete kerettel, sárga márka logóval és szürke-sárga grafikával modern stílust kölcsönöz. A keret mérete 18.
A kerékpárok mérettáblái kismértékben különböznek forrásonként, de a legtöbb esetben ezt a keretet M méretnek nevezik, amely alkalmas a lovas 165 - 175 cm magasságú magasságára (egyes források szerint legfeljebb 180 cm). A kerékpárt tesztelő szerkesztőnk 185 cm magas, és kényelmesen ült a kerékpáron, annak ellenére, hogy a keret mérete szerint meghaladja az asztal magasságát.
A kerékpár teljes hossza 179 cm, tengelytávja 110 cm. Az ülés magassága 85 - 104 cm, a kormány pedig 104 cm magasságban állítható. Mivel az ülés kissé előre és hátra mozgatható, az ülés és a kormány közötti minimális távolság 64 cm, a maximális 68 cm.
A kerekek mérete 27.5 hüvelyk, és a gumiabroncsok univerzálisak, bármilyen terepen használhatók. A feldolgozás általános minősége jó szinten van. A keret szilárd, és a kerékpár még apró ugrásokat vagy ereszkedéseket is sikerült a lépcsőn. Az összképet csak az elülső, rugós villa rontja el, ami gyenge. Gyakran kopog, amikor megnyomja, és visszatér eredeti helyzetébe.
Elektromos hajtásvezérlés és első futás
Az első menet előtt be kell kapcsolni az akkumulátort az akkumulátoron lévő piros gombbal. Ezt követően a kerékpárt bekapcsolják a kormányon található vezérlőpulton. A kerékpár bekapcsolásakor a kezelőpanelen lévő LED -ek világítanak. Sajnos nem rendelkezik kijelzővel, így nincs információ az aktuális sebességről, az akkumulátor százalékos arányáról és a kerékpáron megtett távolságról vagy teljes távolságról.
A kezelőpanel azonban tartalmaz egy ki / be gombot, egy gombot az üzemmódok közötti váltáshoz, és egy gombot az első lámpa be- / kikapcsolásához. A háttérvilágítás hiányzik, csak az elülső, fehér fény áll rendelkezésre, amely elég fényesen világít. A kezelőpanel utolsó eleme négy LED dióda, amelyek az akkumulátor aktuális állapotát szimbolizálják, és ezt az akkumulátoron is ellenőrizheti.
Az Eleglide M1 Plus kerékpár 5 fokozatú támogatást támogat 250 W teljesítményű (legfeljebb 500 W rövid távú teljesítményű) elektromos motorral. Az üzemmódokat a kerékpár maximális sebessége alapján osztályozzák. A konkrét beállítások a következők:
- 1. szint - 12 km / h
- 2. szint - 16 km / h
- 3. szint - 20 km / h
- 4. szint - 23 km / h
- 5. szint - 25 km / h
Az elektromos motor automatikusan aktiválódik, amikor a pedálokat kissé elfordítják. A sajátosság az, hogy néha a fél pedálforgatás után azonnal aktiválódott, máskor a motor bekapcsolása előtt kissé a pedálokkal kellett indulnunk. Ezután már csak kissé el kell forgatnia a pedálokat, valódi erőhatás nélkül, hogy a motor járjon. Ha abbahagyja a pedálok csavarását, egy idő után a motor kikapcsol, és csak akkor kapcsol be újra, ha újra elkezdi forgatni a pedálokat. A legtöbb elektromos kerékpár, amelyet lehetőségünk nyílt kipróbálni, ugyanezen az elven működik.
Amint azt a bevezetőben említettük, a gyártó a csomagban tartalék fogantyúkat is szállít, amelyek forgó vezérléssel rendelkeznek a kézi sebességszabályozáshoz. Ezek azonban keményebbek, mint az eredetiek, és mivel az alapértelmezett vezérlőrendszer megfelelt nekünk, nem használtuk őket.
Kerékpár alkatrészek
Az Eleglide M1 Plus elektromos kerékpár klasszikus alkatrészekből áll, amelyeket más hegyi kerékpárokból is ismerünk. Elöl van egy rugós villánk, amelyen a világítás található. A kerékpár mechanikus tárcsafékekkel van felszerelve. Nincsenek megjelölve semmilyen márkával, így eredetüket nem tudjuk.
A SunRun 42T váltót itt találjuk, de kormányvezérlése a Shimano márkától származik. A hátsó váltó egy Shimano Tourney TZ, amelyet fémvédő véd. Összesen 21 fokozat áll rendelkezésünkre - 3 elöl és 7 hátul.
Az akkumulátor 36V és 12.5 Ah teljesítményű, és a keretre van helyezve, így levehető. Nem kell attól tartania, hogy távollétében valaki ellopja a kerékpárjáról. Magával viselt kulccsal zárható. Egy másik lehetőség, hogy szétszereljük az akkumulátort, és nem hagyjuk a kerékpáron a tárolás során, például a lakóház közös helyiségeiben.
Vezetési kényelem és tapasztalataink
A városban aszfaltúton vezetni rendkívül kényelmes. Ez egy kicsit rosszabb, ha terepen vagy egyenetlen talajon vezet, amikor az első felfüggesztési villa eléri a határértéket. Ha gyorsan hajt egyenetlenségeken, gyakran kellemetlen kopogás hallatszik, amikor a felfüggesztés visszatér eredeti helyzetébe. A villa túl puha, és nem bírja a nehéz terepet. A közös erdei vagy szántóföldi utakon azonban jól tud közlekedni. Ez azonban nem alkalmas nehéz terephez és agresszív lejtmenethez.
Egy hétköznapi szabadidő-kerékpáros, aki legtöbbször klasszikus utakon közlekedik, és időnként felkeresi az erdőt vagy átkel egy réten, elégedett lesz. Elektromos bicikliből 750-ért € nem várhatjuk el tőle, hogy minden tekintetben tökéletes legyen.
A nyereg kényelmes és a pedálok megfelelő tapadással rendelkeznek, annak ellenére, hogy műanyagból készültek. Ami a fékeket illeti, kicsit gyengék voltak a gyártástól, így megelégedésünkre finomhangoltuk őket. A fékkarok kényelmesek és könnyen lenyomhatók, de összességében a fékek átlagosabbak. Időnként kellemetlen sípolás hallatszott, ami nem befolyásolja a funkcionalitást.
Ami az elektromos hajtást illeti, szinte kizárólag a legerősebb üzemmódban haladtunk, amelynek maximális sebessége 25 km / h. De elég egy 250 W -os motor? Csodákra nem kell számítani, de szerkesztőnk 80 kg -os súlyával még az enyhe dombokkal sem okozott gondot. A kerékpár viszonylag gyorsan indul az egyenes vonalon, de természetesen lelassul a hegyekben. A meredek dombok pedálsegítését igényli, de nem kellett eleget taposnunk egyetlen dombon sem, hogy izzadjunk. A pedálsegítés részünkről mindig nagyon enyhe volt az egyszerű átvitelnél.
Az általános élmény nagyon jó, és élveztük a kerékpározást. Az egyetlen fontos figyelmeztetés az első felfüggesztés, ami jobb is lehetett volna.
Hatótávolság és töltés
A gyártó 100 km -es hatótávolságot jelez, amely azonban a pedálsegítésre vonatkozik. Segítség nélküli exkluzív elektromos hajtás esetén a töltési távolság 50 km. Természetesen 80 kg -os emberrel valós körülmények között teszteltük a tartományt.
Kassa és külvárosi területeken haladtunk, így még a dombos terepet sem kerültük meg, és csak a legerősebb rendszert - 25 km / h - használtuk. A kerékpárnak csak a pedálokkal segítettünk a dombokon, ahol szükség volt rá. Mivel a kerékpár nem rendelkezik a szükséges adatokat tartalmazó kijelzővel, bekapcsoltuk okostelefonunk Runkeeper nyomkövető alkalmazását.
Az utolsó LED villogásáig az akkumulátor állapotát jeleztük, amikor már éreztük, hogy az elektromos hajtás gyengébb. Összesen 46.18 km -t tettünk meg. A gyártó által megadott 50 km hatótávolság elektromos üzemmódban meglepően elérhető, de csak akkor, ha közúton halad. Terepen (erdő, rétek és szántóföldek) történő vezetéskor alacsonyabb hatótávolsággal kell számolni, mivel ez lényegesen nagyobb terhelést jelent a motor számára.
Az akkumulátort a kerékpár keretében tárolva, de szétszerelése után is külön lehet tölteni. A töltőcsatlakozó közvetlenül az akkumulátoron található. A teljes töltési idő majdnem 6 óra volt.
Végső értékelés
Az Eleglide M1 Plus egy érdekes elektromos hegyi kerékpár, gyönyörű dizájnnal. Akár 50 km -es hatótávolságot kínál tiszta elektromos üzemmódban a 12.5 Ah -s akkumulátornak, a nagyméretű, 27.5 hüvelykes kerekeknek köszönhetően, bármilyen terepviszonyokhoz, tárcsafékekhez és kényelmes vezetéshez közúton vagy könnyű terepen.
Az összképet azonban elrontja a rugózott első villa, amely néha kopog, és nem elegendő az igényesebb terepen való vezetéshez vagy az egyenetlenségeken való gyors haladáshoz. Nem szeretik a fékeket sem, amelyek néha fütyülnek, bár ez nincs hatással a funkcionalitásukra.
Figyelembe véve az alacsony, mindössze 750-es árat € azonban ez egy jó kerékpár, amelyet élveztünk. Aligha találsz ilyen felszereltségű kerékpárt hasonló áron. Ilyen alacsony áron azonban nem kell csodát várni. Inkább szabadidős vagy kevésbé igényes kerékpárosok számára készült kerékpár.
Vásárolja meg az Eleglide M1 Plus -t a legjobb áron
Amint azt a felülvizsgálat elején említettük, a legjobb módja annak, hogy megvásárolja a kereskedőtől Geekbuying, amely készleten van az EU-ban nagyon gyors szállítással. még vámot és áfát sem fizetsz.
Ehhez az evezőshöz keresek féket. Njekko moze podzielije się gdzie je poża bagatow ésszerű áron?
Elglide M1 plusz egy nagy szemét!Nagyon hagytam magam elkapni.A reklamáció többször is megtörtént,de a meghibásodások tovább szaporodnak.Nagy barom!!
Miért nem javasolja, hogy közvetlenül a webhelyükről vásároljon?
Miért tennénk?