Teszteltünk egy nagy teljesítményű elektromos robogót, amelynek összteljesítménye akár 6000 W, ANGWATT T1. Nagyon hasonló modell a tavaly általunk tesztelt DUOTTS D88-hoz, vagy más ismert robogókhoz, mint pl. Laotie Ti30 vagy BOYUEDA S3.
Az ismertetőben hagyományosan a feldolgozás minőségét, a menettulajdonságokat, a teljesítményt és a hatótávot vizsgáljuk, de arra is kitérünk, hogy ez miben tér el a fent említett modellektől, és mit hoz.
Hol vásárolhatok ANGWATT T1-et?
Az ANGWATT T1 elektromos robogót megtalálja partnerünk kínálatában Banggood, közvetlenül a cseh raktárban. Ennek köszönhetően a kiszállítás gyors lesz, már a feladástól számított öt napon belül. Ezenkívül nem kell aggódnia semmilyen extra vámköltség miatt.
Takarítson meg még többet: Az így kapott árat itt érheti el BanggoodCsökkentse egyszerre két kedvezmény igénybevételével - egy kupon, amelyet az alábbi árdobozunkban talál, valamint egy speciális 10 USD-s "juttatási" kupon. Ezen az oldalon érheted el.
fontos: -től származó megrendelésekhez Banggood a miénk érvényes VIP támogatás, ami után kapsz töltse le Chrome-bővítményünket csak a számítógépen.
ANGWATT T1


CZ raktár

CZ raktár
% Zľava v košíku
9,57 €Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Műszaki adatok
Modell | ANGWATT T1 |
---|---|
Méretek szétszerelt állapotban | 122 x 68 x 125 – 143 cm |
Hajtogatott méretek | X X 122 68 48 cm |
Súly csomagolás | 51 kg |
Anyag | vas és alumínium ötvözet |
teljesítmény | 2 x 3000 W (csúcs) |
Maximális sebesség | 85 km / h |
BATERIA | 60V 35Ah lítium |
Vezetők | 2 x 45 A |
hozzáférés | 80 - 105 km |
Maximális teherbírás | 200 kg |
töltés | 5-6 óra |
fék | DYISLAND hidraulikus tárcsa |
Felfüggesztés | elől és hátul |
gumik | 11" pneumatikus terepgumikkal |
A csomag minősége és tartalma
Az ANGWATT T1 elektromos robogót nagy és nehéz dobozban várhatod. A csomag mérete 131 x 26 x 50 cm, össztömege 51 kg.
A roller össze van hajtva a dobozban, a kormány és néhány egyéb alkatrész eltávolítása. Haberősítések védik, amiből elég sok van, így abszolút sértetlenül megérkezett.
A DUOTTS D88-hoz hasonlóan a többi elemet tartalmazó tartozékokat átlátszó fóliával rögzítik a lábplatformhoz.
Konkrétan itt a robogón kívül találunk egy pár töltőt, egy sárvédőt, egy szerszámkészletet, egy kijelzőt, egy kézikönyvet, egy vezérlőt a futómű LED-es világításához és még egy kormánycsillapítót is.
A csomagolás valóban olyan gazdag. Nagyra értékeljük, hogy a gyártó az alapcsomagban kormánycsillapítót és egy pár töltőt is tartalmaz a gyorsabb töltés érdekében.
Az összeszerelés nem túl gyors
Annak ellenére, hogy első pillantásra nem annak tűnik, a robogó összeszerelése a csomagban található összes alkatrészrel együtt meglehetősen sok időt vett igénybe. Miután kivette a dobozból, csak fordítsa meg a kormányt, és kezdje el a kormány összeszerelését, rögzítse a hátsó sárvédőt, a kijelzőt és az irányjelzőket.
Egyszerűen hangzik, de összességében jó néhány csavart meg kell húzni, amelyek közül nem mindegyik könnyen hozzáférhető, így ez némi időt vesz igénybe.
A legegyszerűbb a kormány felszerelése. Itt elég behelyezni a szárat a kormányrúddal a fő függőleges rúdra, és meghúzni egy pár csavart. A kormányon azonban szinte minden csavar meglazult, aminek köszönhetően azonnal beállíthatjuk a fékkarok, a gázvezérlő vagy az egyedi üzemmódkapcsoló dőlésszögét.
Más hasonló robogóktól eltérően, amelyeket a bevezetőben említettünk, a gyártó az ANGWATT T1-et egy nagy központi kijelzővel látja el, amelynek a kormányszáron van a helye. A javítás után ne felejtse el bedugni a kábelt az üres csatlakozóba. Csak egy van ilyen, szóval nem tévedhetsz.
További kellemes bónusz a kormánylengéscsillapító, amit azonnal a helyére is szereltünk. A robogón már vannak tartók, amelyekre fel van szerelve, de ezeket kissé el kellett fordítanunk, hogy megfelelően tudjunk rögzíteni a lengéscsillapítót.
A hátsó sárvédővel folytattuk, végül a négy irányjelzőt rögzítettük a helyére.
Tervezés, kivitelezés minősége és fejlesztések
A robogó első ránézésre teljesen megegyezik a többi hasonló modellel, amit valószínűleg nem is kell neveznünk. Ha azonban részletesebben megnézzük az ANGWATT T1-et, itt több fejlesztést is észrevehetünk.
Az újdonságnak nem lehajtható kormánya van, hanem fix, hajlított. Üdvözöljük ezt a javulást, mivel az összecsukható kormány folyamatosan kilazult és bosszantóan zörgött vezetés közben.
További fejlesztés egy pár irányjelző elöl, vagy egy másik, nagy kijelző a kormány közepén. Változtattak a sárvédőn is, ami úgy néz ki, mint valami a Batmobile-ból és gyönyörűen takarja az egész hátsó kereket, mert extra széles. A hátsó lábpedált és a hordozófogantyút azonban nem veszítettük el.
Bónusz a váz két oldalán található LED-es világítás márkalogóval, melyhez a vezérlőt is a csomag tartalmazza. Használatával választhatunk különböző háttérvilágítás színeket vagy többféle effektust.
Ami a felhasznált anyagokat és a kidolgozás minőségét illeti, a konstrukció ugyanolyan robusztus, mint a hasonló robogók, és vasból és alumíniumötvözetből készül. Az egész robogó masszívnak és jó minőségűnek tűnik, ami a nagy tömegében is meglátszik. Viszont sok részből áll, mindenhol csak csavarokat, anyákat látunk, ami nem biztos, hogy mindenkinek tetszik.
Sajnos ezek a tesztelés során beigazolódtak és menet közben több csavar, anya meglazult, így meg kell húznunk őket. Javasoljuk, hogy használjon menetes ragasztót és ragasszon minden ilyen csavart, és használjon gumis ellenanyákat mindenhol, ahol nincs.
Széles kormány több kijelzővel
Az azonos felépítésű hasonló robogóktól eltérően az ANGWATT T1-nek nincs összecsukható kormánya. Éppen ellenkezőleg, csak három szinten vannak rögzítve és magasságuk állítható - 96 / 104 / 112 cm-re attól a platformtól, amelyen állunk.
A kormány 73 cm széles és ergonomikus markolattal ívelt. Sajnos viszonylag könnyen fordulnak a kormányon, ami nem a legjobb.
A kormány bal oldalán találjuk a fékkart a hátsó fékhez a kulcsos kapcsolóval, a lámpák kapcsolójával, az irányjelzőkkel és a kürtvezérléssel együtt. Van egy kis kijelző is, amely az akkumulátor aktuális feszültségét mutatja.
A jobb oldalon található az első fék fékkarja, az ECO / turbó, szimpla / kettős üzemmód választó, valamint a TF-100 kijelző, amelybe a gázkar vezérlőkarja van beépítve.
Mi személy szerint nem nagyon szeretjük ezt az irányítást. Ezenkívül túl közel van a fékkarhoz, ami megnehezíti a feszítővasak közeli használatát. Mivel a kormány ferde, szinte nincs helyünk távolabb mozdítani a gázkart a fékkartól.
A kormány közepén, a száron már a harmadik, legnagyobb kijelző található és remekül néz ki. Megjeleníti az aktuális sebességet, az akkumulátorfeszültséget, az irányjelzők vagy lámpák állapotát és a megtett távolságot. Ez lényegében duplikált adat, amit a gázkar melletti kijelző is mutat, de ez lényegesen nagyobb. Furcsa, hogy ezeken a kijelzőkön az adatok nem teljesen egyeznek, bár az eltérések nem nagyok.
Hátránya, hogy egyik kijelző sem nagyon olvasható napsütéses napon. Egyáltalán nem hagynánk ki ezt a harmadik nagy kijelzőt, hiszen az is túl közel van a riderhez, így nem a legjobb pozíciót választotta a gyártó.
Kompromisszumok nélküli teljesítmény akár 6000 W-ig
Egy nagy és erős robogó nagy teljesítményt érdemel, és ez fordítva nem igaz. Az ANGWATT T1 két motorral rendelkezik, egyenként 3000 W-os maximális teljesítménnyel, amelyek együttesen akár 6000 W-os teljes robogóteljesítményt adnak a csúcson.
Ennek a teljesítménynek köszönhetően eléri a 85 km/h-s maximális sebességet. A valóságban nem értünk el ekkora sebességet. Igen, a robogó kijelzőjén, de a GPS szerint maximum 79 km/h-val mentünk.
3 sebességi mód és kettős / szimpla üzemmód (egy vagy két motoros hajtás), valamint ECO és turbó opciók állnak rendelkezésre. Ezeknek a módoknak köszönhetően egész szépen tudjuk szabályozni a maximális sebességet és teljesítményt.
Az ECO üzemmód 25 km/h-s maximális sebességet biztosít, de nem gondoljuk, hogy az új jogszabály életbe lépése után bárkit is megtévesztünk azzal, hogy ez a robogó csak 25 km/h-val megy. Inkább nem.
Turbó üzemmódban már élvezzük a nagy teljesítményt és a lényegesen nagyobb sebességet. Nagy különbség van az egy- és a kettős mód között is. Személy szerint mi szerettük volna a legtöbbet kihozni a robogóból, ezért többnyire turbó üzemmódban használtuk mindkét motor kettős hajtásával kombinálva. A sebességi módok közül a második szinttel beértünk a városban, de városokon-falvakon kívül, vagy dombvidéken már a legmagasabb üzemmódra váltottunk.
Az ANGWATT T1 robogó kompromisszumok nélküli teljesítménnyel rendelkezik, és a legmagasabb üzemmódban kétkerék-hajtással szó szerint egy szörnyeteg két keréken. Szeretjük, hogy simán gyorsul, de még mindig érezzük azt a hatalmas áramlöketet. A gyorsulás kiváló, de mivel többnyire utakon haladtunk, valószínűleg az országúti abroncsok lennének jobbak nekünk.
Kényelem vezetés és felfüggesztés közben
Mint már említettük, a robogót terepgumikkal adják, de jobban vezethető az utakon. Egyszerűen nem lehet becsapni a fizikát, és kicsi, 11 hüvelykes kerekekkel soha nem lesz ideális terepen. A földutakat továbbra is jól bírja, de köves utakon eléggé megrázott minket.
Az utakon viszont nagyon kényelmes az utazás, és a kátyúk, ütések sem jelentenek gondot. Az első felfüggesztésről masszív villa gondoskodik, hátul pedig klasszikus rugós lengéscsillapítót találunk. A komfortérzetet a már említett széles abroncsok is növelik, 100/65 – 6.5 abroncsmérettel.
Összességében nagyon jól mentünk a robogón, de sokszor több helyről is hallatszik kellemetlen csikorgás vagy kopogás. A fényszórók kicsit zörögnek, a hátsó felfüggesztés időnként csikorog, és mint említettük, a csavarok kilazulnak. Főleg nagy sebességnél ez nem az, amivel vezetés közben szeretne foglalkozni. D
végül az összecsukható mechanizmusban is van holtjáték, ahol szintén javasoljuk a csavarok meghúzásának ellenőrzését. A legjobban talán az zavart, hogy menet közben a kormány viszonylag könnyen kivált a középállásból a magasságállító rendszer miatt, ahol a kormányhoz vezető rudat csak egy gyorskioldó tartja.
A kormánycsillapító, amely megoldja az ún lötyögés
Már az elején említettük, hogy a gyártó kormánycsillapítót is mellékel, amit az ilyen robogók legtöbb tulajdonosának külön kell megvásárolnia. Ha nem tudná, a hangtompító megoldja az ún lötyögés, ami alapvetően a kormány vibrációja és instabilitása nagyobb sebességnél.
A kormány nagyon könnyen forog gyárilag, és széles a forgási tartománya. A lengéscsillapító kissé merevebb kormányzást okoz, és korlátozza a forgási tartományt, de nagy sebességnél csillapítja az ingadozást.
Kipróbáltuk a robogót lengéscsillapítóval és lengéscsillapító nélkül, és el kell ismerni, hogy 60 km/h feletti sebességnél sokkal magabiztosabban éreztük magunkat lengéscsillapítóval. A robogó nagy sebességnél már hajlamos a kormány nem kívánt rezgésére, ezért a saját biztonsága érdekében mindenképpen javasoljuk ennek a lengéscsillapítónak a használatát.
Akkumulátor, hatótáv egy töltéssel és töltéssel
Az ANGWATT T1 60 V / 35 Ah lítium akkumulátorral rendelkezik, amelyet a házban tárolnak két 45 A-es vezérlővel együtt. A gyártó szerint 80-105 km-es útra elegendőnek kell lennie.
Más értékelésekhez hasonlóan itt is ellenőriztük a választékot. Leginkább Kassa környékén autóztunk, ahol nem tudtuk elkerülni a dombos terepet. Szerkesztőnk súlya 76 kg, és a tesztvezetést egy meleg napsütéses, szél nélküli napon tettük meg.
Az első 30 km-en szinte folyamatosan 50-70 km/h sebességgel haladtunk, majd a városban kicsit lelassítottunk, majd a városon kívül még 15-20 km-t ismét felpörgöttünk és végül visszatértünk a város.
Sajnos menet közben lefagyott az okostelefonunkon a Runkeeper alkalmazás, amivel távolságot mértünk. Visszaérkezés után viszont rögtön rákattintottunk az útvonalra a Google mapsben, így minimális eltéréssel kijelenthetjük, hogy nagyjából 62.5 km-t tettünk meg egy feltöltéssel.
A robogó kijelzője közel 12 km-rel többet mutatott, ami elég jelentős eltérés. Ezenkívül ismét ellenőriztük, hogy a robogó kijelzője 2 km-enként akár 10 km-rel többet mutat-e az okostelefon GPS-jéhez képest.
Fékek és összecsukható mechanizmus
A robogó 140 mm-es tárcsás DYISLAND hidraulikus fékekkel is fel van szerelve. A fékek nem rosszak, de egy ilyen erős és nehéz robogóra nagyobb tárcsákkal jobb fékeket lehetne használni.
Még egy ilyen masszív robogó is összecsukható az első kerék mögötti összecsukható mechanizmus biztonsági karjainak feloldása után. Azt viszont személy szerint nem gondoljuk, hogy ilyen állapotban könnyebb lenne szállítani, de legalább kevesebb helyet foglalna a tárolás során.
Világítás és irányjelzők
A váz oldalsó hatásos háttérvilágításáról már volt szó, de vessünk egy pillantást a hagyományos világításra. Elöl a tipikus kerek lámpák vannak, amik erősen világítanak, de a hatékonyságuk gyengébb, és összességében jobb első lámpát szeretnénk.
A hátsó piros lámpa az alváz végén található, és a robogón négy jelzőfény is található - kettő elöl és kettő hátul. Az első jelzőfények jól láthatóak, de a hátsókon is van egy lila csík, ami rontja a nappali láthatóságot. Azt azonban továbbra sem gondoljuk, hogy az ilyen alacsonyan elhelyezett irányjelzőket az elhaladó autók vezetői észreveszik.
ANGWATT T1: Végső értékelés
Az ANGWATT T1 elektromos robogó különösen nagy, 6000 W-os csúcsteljesítményével és masszív felépítésével nyűgöz le. Ez egy hasonló modell Laotie Ti30, Boyueda S3 vagy DUOTTS D88, de a gyártó gondoskodott több fejlesztésről is.
Az említett modellekhez képest kormánycsillapítót és egy pár töltőt is találunk a csomagban. Ezenkívül a robogó nagy kijelzőt kapott a kormány közepén, első és hátsó jelzőfényeket, megvilágított márkalogós alvázat, masszív széles kormányt és szélesebb hátsó sárvédőt.
Az ANGWATT T1 határozottan felkelti a járókelők figyelmét, fantasztikus vezetési élményt és kiváló gyorsulást hoz. A hatalmas építkezésnek azonban vannak negatívumai is. Több részből, számos csavarból vagy anyából áll.
Ha véleményünk meggyőzte, hogy megvásárolja ezt a gépet, használja ki az eladó legjobb ajánlatát Banggood.
ANGWATT T1


CZ raktár

CZ raktár
% Zľava v košíku
9,57 €Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.