Így a nyár végén még hozunk egy ismertetőt az elektromos rollerről ANGWATT CS1, melynek fő előnye az alacsonyabb ár, a robusztus felépítés és sokak számára a megfelelő szintű teljesítmény 1000 W. A papír specifikációi nagyon ígéretesnek tűnnek, és a választék is figyelemre méltó 85 km. Minden olyan nagyszerű, mint amilyennek az árához képest látszik a gyakorlatban? Ez egy áttekintés erről ANGWATT CS1.
Hol vásárolhatok ANGWATT CS1-et?
Elektromos robogó Angwatt CS1 partnerünk kínálatában megtalálod Banggood.com. Vásárláskor felhasználhatja előnyös kuponunkat, Kedvezményünket is, és a gyors kiszállítással is elégedett lesz már 5 napon belül, a cseh raktárból.
Takarítson meg még többet: Az így kapott árat itt érheti el BanggoodCsökkentse egyszerre két kedvezmény igénybevételével - egy kupon, amelyet az alábbi árdobozunkban talál, valamint egy speciális 10 USD-s "juttatási" kupon. Ezen az oldalon érheted el.
Angwatt CS1
CZ raktár
CZ raktár
% Zľava v košíku
9,24 €Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
A csomag minősége és tartalma
A doboz, amiben a robogó érkezett, nagyon nagy és nehéz. Klasszikus, három fős lifttel is lehetett szállítani, de ezt valószínűleg Ön nem fogja tudni megtenni. Hívj segítségül valakit, aki erős. Második személy közreműködésével a transzfer lehetséges. A csomag méretei a következők X X 135 63 25 cm súlya pedig a gyártó szerint van 34 kg. A címke szerint azonban a megérkezett doboznak legfeljebb 36 kg. A dobozban találsz egy összecsukott robogót. Összecsukható mechanizmus jellemzi, melynek biztosítéka elöl, a sárvédő felett található. Sárga figyelmeztetéssel van jelölve. Az elülső vezérlőrúd felakasztására szolgáló kampó is található a könnyebb hordozhatóság érdekében.
A kormányt ezen felül fel kell szerelni, a gyártó a csomagolás előtt eltávolította, hogy helyet takarítson meg és ne sérüljön meg szállítás közben. Összeszerelésük azonban egyszerű. Csak annyit kell tennie, hogy a kormányrudat a fő függőleges rúdra helyezi, majd csak meghúzza a szükséges csavarokat. Az első lámpát is eltávolították. Az összeszereléshez szükséges eszközöket a csomag tartalmazza.
A robogó polisztirol erősítésű. Jelenlétük ellenére azonban apró karcolásokat észleltünk a konstrukción, amelyek szállítás vagy gyártás/összeszerelés közben keletkezhettek. Természetesen a funkcionalitást nem befolyásolják.
A robogó összeszerelése határozottan eltartott egy ideig. Nagyon sokáig kutakodtunk az első lámpa becsavarásával, mert az első sárvédőn nem volt teljesen kifúrva a megfelelő menet, és gyorsan meg kellett javítanunk saját fúróval. A kormányon található összes alkatrészt ellazították, de szándékosan, hogy tetszés szerint állíthassa a dőlésszögét. A robogó súlya van 30 kg és jellemzi terhelhetőség ig 200 kg.
Építés, kivitelezés minősége, tervezés és világítás
Első pillantásra az ANGWATT CS1 egy nagyon jól megépített, erős robogó. Alumíniumötvözetből készült, és számos műanyag elemet tartalmaz a súly és a gyártási költségek csökkentése érdekében. A robogó összesen legfeljebb 200 kg. A robogó alacsonyabb ára a szerkezet és a lengéscsillapítók enyhe csikorgásában nyilvánul meg a robogóra felszálláskor vagy göröngyös terepen való vezetés közben. Ez egy csendes, recsegő hang, amit meg kell szokni. Ez azonban nem befolyásolja jelentősen a vezetési élményt. A robogó egyébként masszív, tartós és robusztus.
Nagyon jól néz ki, főleg ha fel van kapcsolva a lámpa. Oldalai, hátulja és eleje megvilágított. A hátsó lámpa irányjelző/féklámpaként is szolgál. Az első lámpa elég erős, de nem túl hatékony, és ha valaki éjszaka, teljes sötétségben szeretne robogni, akkor valószínűleg vennénk egy jobb lámpát, és a kormányra rögzítenénk. Magukkal az irányjelző lámpákkal kapcsolatban is vannak fenntartásaink – kételkedünk abban, hogy az autósok észreveszik őket a robogó hátulján. Nagyon kicsik és kissé nem feltűnőek. A kormány bal oldalán található csúszógombbal aktiválhatók.
A már említett vezérlőelem gombjai a „fokozatok” váltására szolgálnak, amelyekből öt darab van, és a teljesítményszinteket jelzik. Ezen kívül van egy gomb a lámpák aktiválásához, egy gomb a kürthöz, amely meglehetősen hangos, és egy „Drive Transfer Switch” gomb, amely a kétmotoros üzemmód aktiválására szolgál. Mivel ANGWATT CS1 csak egy motorja van, ez a vezérlés nem csinál semmit és a jelenléte felesleges. Nem szabad megfeledkeznünk a bekapcsológombról sem. A robogó aktiválásához meg kell nyomni és rögzíteni kell NFC kártya a kijelzőre. Ebből kettőt kapsz a csomagban.
Néha a regisztráció azonnal megtörténik, máskor meg kell mozgatni a chipet néhány másodpercig a képernyőn a robogó „beindításához”. Amikor a roller aktív, a bekapcsoló gomb újbóli megnyomásával nem kapcsol ki, a kijelzőn az utolsó indítás óta megtett kilométerek száma helyett az összes megtett kilométer látható. Ki kell kapcsolnia, ha a kártyát ismét az LCD panelhez érinti. Ha a robogót hosszú ideig működés nélkül hagyja, az magától kikapcsol.
Teljesítmény és menettulajdonságok
1000 W a motor sokaknak bőven elég. Elsőkerék-hajtásról van szó, amely a gyártó szerint akár 55 km/h-s maximális sebességet is megenged. Poprádon és környékén teszteltük a robogót, így dombos terepen nem volt hiány. Egyenes modell ANGWATT CS1 elérte az értesített 47 - 55 km / h. végsebesség, 55 km / h, lejtőn haladva sikerült elérni, különben számíts arra 45 - 50 km / h, az akkumulátor töltöttségi szintjétől függően. A gyorsulás a legmagasabb teljesítményszinten meglehetősen élénk.
A tömlő nélküli abroncsok 11 hüvelykesek, és vastag mintájúak, ami ideálissá teszi őket terepen való használatra. A robogó enyhe lejtőn nem jelent problémát, de meredek lejtőket csak segítséggel, lábával lepattanva tud megbirkózni. Egy nagyon meredek dombot egyáltalán nem tud kezelni, és fel kell tolnia a járművet a tetejére. A kavicsos terep bizonyos esetekben nehézkes lehet a robogók számára. Ha egyenes, akkor jó, a felfüggesztés nagyon jó és a lengéscsillapítás is kellően csökkent, de a nagyobb kavicsokon egy enyhe mászás is teljesítményproblémákat okozhat 1000 W probléma, és az utazás jelentősen lassabb lesz. Finomabb kavics után ANGWATT CS1 egész szépen és gördülékenyen megy.
A robogó könnyen irányítható, a kormánnyal simán változtatható az irány, az állóhely pedig kellően hosszú és széles. Van egy hátsó lábtartó. A fékek kicsit gyengébbek és ANGWATT CS1 elég hosszú a fékútja, főleg ha nagy sebességről akarunk fékezni.
Ennek a robogónak a vezetése jó előrelátást igényel, és időben kell reagálnia az akadályokra a fékezéshez. Természetesen van első és hátsó fék. Fékezés közben kigyullad a hátsó lámpa, amely egyben a klasszikus éjszakai világítás funkcióját is betölti és irányjelzőként is. Öt teljesítménymód módosítja a gyorsulás mértékét és a maximális sebességet. Való igaz, hogy minden egyes teljesítményszint hozzávetőlegesen 10 km/h-val növeli a maximális sebességet.
Hatótávolság és töltés
ANGWATT CS1 nem mutatja az akkumulátor százalékos töltöttségét, hanem csak öt botot. Ezért több utazás és a modell tesztelése során szerzett tapasztalatok alapján meg kellett becsülnünk, hogy hány százalékot költöttünk az adott útvonalra. Több úton is teszteltük a robogó hatótávolságát. Leggyakoribb tesztutunk a Poprád – Svit kerékpárút volt.
Ezt összességében 17 km, egy viszonylag sík útvonal (oda és vissza is), kb 40 m magasságban úton Svit felé, majd azt követően 40 m ereszkedés a visszaúton. Szándékosan nem mentünk mindig gyorsan, hogy szimuláljuk a könnyű, városi vezetést, átlagos sebességgel 25 km / h és időnként megáll. Az út végén a teljesen feltöltött akkumulátor egyetlen kalapáccsal sem fogyott ki. Becslések szerint az akkumulátor 15%-át használtuk.
A Poprad – Kvetnica körút, aminek volt egy hosszúsága 11,86 km a 100 méter mászás, átlagos sebességgel haladtunk 21,3 km / h, míg lefelé menet sikerült elérnünk a szint maximális sebességét 53 km / h. Az út kis része kavicsos volt, a terepen több meredek lejtő is volt. Ismét az akkumulátor töltöttségének körülbelül 15%-át használtuk el.
A Lopušná dolina felé vezető betonösvényen az út elején teljesen feltöltött akkumulátorunk volt. Hétfő 10 km egy kisebb, elhanyagolható magasságú útvonalon egy kalapács elveszett. Az egész útvonal megvolt 228 méter magasságban, és fel kellett tolnunk a robogót két meredek dombon, mert nem tudott felmászni rájuk. Miután végigment az egészen 25 km útvonalon, a második pálca eltűnt az akkumulátor töltésjelzőjéről. Annak ellenére, hogy elméletileg az energia 3/5-e még rendelkezésre állt, ezt az utat másodszorra sem tudnánk egyetlen töltéssel megtenni.
Amikor az akkumulátor töltöttségi szintje 50% alatt van, a jelző már nem megbízható, és emelkedő utak esetén erőteljes teljesítménycsökkenésre számíthatunk. Másnap ismét át akartunk kelni ezen a szakaszon. Az elsők után 10 km az egyik ütő alábbhagyott, és ahogy az első meredek domb következett, egy másik is. Amint megálltunk, az ikon ismét a rendelkezésre álló kapacitás 2/5-ét mutatta. Úgy döntöttünk, hogy nem fejezzük be újra a Lopušná dolina utat, mert attól tartottunk, hogy a robogó az útvonal közepén leáll. Az aggodalmak jogosak voltak.
A további emelkedőn haladva és kb 5 km az egyenes után az aktuális sebesség helyett már az "E5" üzenetet mutatta a kijelző és villogni kezdett az akkumulátorjelző. Azonnal világossá vált számunkra, hogy közeleg a menet vége. Hétfő 1,5 km a kisülés első jeleitől kezdve a robogó teknős üzemmódba kapcsolt - a sebességet korlátozták 5 - 10 km / h. Ez egy kis segítség, ami segít tolni a rollert, és le is tudtunk menni a hegyről, majd haza a lakótelepre, ahol feltöltöttük a robogót. Valahol a kerékpárút felénél teljesen leállt a robogó és tolattuk haza.
Kihívást jelentő utak, amelyeken Ön is eljut ANGWATT CS1 teljes erővel használva hatótávolságra számíthat 35-tól 40 km-ig. Egyenes vonalon kisebb sebességgel, például városi vezetésnél tapasztalataink szerint reális 50 km. Azt is figyelembe vesszük, hogy a kapacitás fele alatt a robogó valamivel gyorsabban lemerül. Szerencsére ez a hirtelen töltés kevésbé észrevehető az egyenesekben.
Tesztelésünk során mindig sütött a nap és szélcsend, vagy kevésbé fújt, a hőmérséklet 24 és 28 Celsius fok között mozgott az adott időszakban. A robogó árammal működik 48 V lítium akkumulátor kapacitással 21,3 Ah. A nulláról a teljes töltés időbe telik 10 óra, ami 2 órával több a gyártó által javasoltnál 8. A töltőnek van egy kimenete 54,6 V / 2,5 A, ami egy egyszerű számítás után megadja a kimenő teljesítményt 136,5 W. A gyártó azt állítja, hogy a maximális teljesítmény 140 W. A töltőcsatlakozót gumisapka védi. Gyakran magától nyílik.
kijelző
Az LCD kijelző nem üveg, hanem műanyag. Rögtön a dobozból karcok voltak rajta, ami rontja a láthatóságát, ami az alacsony fényerő miatt már önmagában is rossz. Közvetlen napfényben szinte olvashatatlan a képernyő, de ebben az árkategóriában nem vesszük túl tragikusan. Vezetés közben valószínűleg amúgy sem nagyon fogod nézni a kijelzőt, és ha valami érdekel, az valószínűleg csak a sebesség, amivel haladsz. A legnagyobb szegmensekben jelenik meg, és valószínűleg látni fogja vezetés közben.
A kijelzőn megjelenő egyéb adatok olvasásához valószínűleg meg kell állnia, és le kell takarnia az LCD-t a kezével. Itt láthatja az akkumulátor töltöttségi jelzőjét (akkumulátor ikon öt pálcával, akkumulátor feszültség, kiválasztott fokozat (teljesítményszint 1-5) és egyéb jelzőfények, például bekapcsolt lámpák ikonjai, irányjelzők vagy hibaüzenetek, amelyek leírása megtalálható a használati útmutatóban (amely egyébként mind angol nyelvű).
Végezetül megemlítjük, hogy a futásteljesítmény-mutató 10 km-enként körülbelül 1-1,5 km-es eltérést mutat, ami teljesen elég. A tesztek során az Apple Watch Ultra okosóra (kerékpáros üzemmód) által mért adatok vezéreltek bennünket.
ANGWATT CS1: Végső értékelés
ANGWATT CS1 egy robogó, különösen azok számára, akik sík környezetben élnek. A robogó elbírja az emelkedőket a városban, de nem hosszabb és igényesebb, dombokkal teli utakra tervezték. Az utazás nagyon kényelmes, köszönhetően a kiváló felfüggesztésnek, a nagy gumiknak és az általánosan robusztus felépítésnek, aminek köszönhetően vezetés közben is sok hely marad. A tartomány meglehetősen tisztességes, még ha alacsonyabb is, mint a gyártó bejelentette. Nos, ez várható volt.
A fékek kicsit gyengébbek, a kijelző kint szinte olvashatatlan, és a gyorsan megjelenő karcok sem segítenek. A szerkezet egy kicsit nyikorog beszálláskor vagy göröngyös terepen való áthajtáskor. A teljesítmény egyenesen nagyon megfelelő, a gyorsulás pedig az árat tekintve lendületes. Ha robogót keresel városba, kerékpározáshoz vagy akár kavicsozáshoz és nem akarsz sok pénzt kiadni rá, akkor vásárolj modellt ANGWATT CS1 biztosan nem lesz rossz döntés. Hátrányait az ára kompenzálja, ezért ajánljuk.
Angwatt CS1
CZ raktár
CZ raktár
% Zľava v košíku
9,24 €Expressz szállítás cseh raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket expressz úton egy helyi cseh raktárból szállítjuk Önnek. A csehországi szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Nézze meg az internetet China Planet, iratkozzon fel a push értesítésekre, és feltétlenül kövesse a mieinket Facebook oldal, csoport Mindent az EU raktáraiból és iratkozz fel a táviratunkat, ahol naponta adjuk hozzá a legjobb ajánlatokat és kuponokat Kínából.