Kínai vállalat Realme folyamatosan növekszik, és fordítva, az okostelefon-gyártók legfrissebb statisztikái a márkák csökkenését mutatják Huawei a Becsület Európában. Ismerjük más gyártók 2021 első negyedéves eredményeit is.
🔥 Nézd meg a híreket China Planet na Facebook aj Instagram.
Pozitív hír a Realme számára
A 2021 első negyedévére vonatkozó okostelefon-értékesítési statisztikák már megérkeztek az európai piacra. A rangsort a Counterpoint elemzői állították össze, és az első jó hír az, hogy maga a piac is kilábal a tavalyi válságból, és folyamatosan növekszik. Kétségtelen, hogy a terjedő koronavírus-járvány és az ezzel járó félvezető-válság és chiphiány is szerepet játszott.
Az első három hely Európában gyakorlatilag megfelel annak, amit a globális eredmények feltártak. A Samsung továbbra is az európai rangsor élén áll, és a piac majdnem egyharmadát, nevezetesen 32% -át uralja. Ez 2% -kal több, mint tavaly, és összességében 13% -os növekedés éves szinten.
A második helyet az amerikai Apple szerezte meg, 28% -os piaci részesedéssel. A népszerű gyártó iPhone 12 modelljével hívta fel magára a figyelmet, míg tavaly ugyanebben az időszakban csupán 22% -os részesedéssel rendelkezett. Összességében ez 31% -os növekedés éves szinten. A harmadik helyen a kínai Xiaomi végzett, 2021-ben 18% -os piaci részesedéssel rendelkezik Európában. Tavaly ez a gyártó 11% -ot könyvelhetett el, és ez éves szinten 73% -os növekedést jelent.
Azonban még mindig nem a legjobban növekvő gyártó Európában. Ez lett a kínai Realme, amely éves szinten 183% -kal nőtt, 2% -os részesedést szerezve, és az idei első negyedévre a gyártó a hetedik helyet foglalja el a rangsorban.
A Huawei és a Honor bukott, az Oppo a 4. helyet foglalja el
A negatív hír azonban érintette az új tulajdonosával rendelkező Honort. A nyolcadik helyet foglalta el csupán 2% -os részesedéssel és 74% -os éves csökkenéssel. Egészen a közelmúltig a szülő Huawei a Google-szolgáltatások nélküli okostelefonok eladása ellenére 2% -os nyereséggel az ötödik helyet szerezte meg. Ez azonban éves szinten akár 77% -os csökkenést jelent. Ugyanezt a 2% -os profitot a OnePlus is a hatodik helyen könyvelte el, 85% -os éves növekedéssel.
Az ígéretes kínai gyártó, az Oppo azonban hazánkban Európában is szót vesz át, piaci részesedése 6% -kal nőtt. A tavalyi két százalékhoz képest ez 94% -os éves növekedés, és a negyedik hely megszerzését jelenti közvetlenül a Xiaomi mögött.
Már arra vagyunk kíváncsiak, hogy áll a kínai gyártó az idei év második negyedévében. Írja meg nekünk nyugodtan az alábbi tippeket a cikk alatti beszélgetésben. Néz a Facebook és a portálunk is China Planet és tudjon meg többet.