társaság OnePlus a közösségére támaszkodik, amikor termékei fejlesztésére törekszik. Legyen szó hardverről vagy szoftverről, szinte mindenről a felhasználók döntenek, így a gyártó maga is bemutathatja a terméket közösségének elképzeléseinek megfelelően.
Bárki javasolhat
Különböző fórumok vannak, ahol az emberek nemcsak a felépítményben szereplő hírekkel kapcsolatban írhatják meg véleményüket és javaslataikat OXYGEN. Az új után a kínai vállalat megpróbálja arra ösztönözni a márka rajongóit, hogy tervezzenek egy kereskedelmi dzsekit OnePlusamelyet az okostelefonnal együtt mutatnak be OnePlus 8T.
Ha érdekel a kabát tervezésében való részvétel OnePlus, először regisztrálnia kell, hogy értesítést kapjon erről a promócióról június 5-ig a következő címen: ennek a linknek. Innen ezután letöltheti a kabát sablonját, vagy használhatja is ezt az online eszközt.
Meg kell mutatnia a tervezői tehetségét
Miután megkapta a sablont, feladata egy egyedi, a szlogenhez illeszkedő design megtervezése "Mi és a OnePlus". Később, miután elkészítette a tervét, el kell mentenie PNG képként, és mindent el kell küldenie ezen a linken keresztül június 15. előtt 20:00 EST.
Ezt követően a zsűri három tulajdonság - a motívum relevanciája, a kreativitás és az esztétika - teljesítése alapján értékeli javaslatát. A cég logójának jelenlétének szintén magától értetődőnek kell lennie OnePlus. A formatervezésnek valóban eredetinak kell lennie, és nem másolhat semmilyen eddig ismert motívumot, például más jól ismert márkáktól.
A feltöltött fájl minimális pixelsűrűségének 120 PPI-nek kell lennie. A felhasználót 200 közösségi ponttal jutalmazzák a beküldött tervért, míg a legjobb nyolc 1000-et kap.
A OnePlus szuper jutalmat ígér a nyerteseknek
Ez a TOP 8 megjelenik a vállalat közösségi média profiljain is OnePlus. A döntősök továbbjutnak VIP jegy a készülő okostelefon következő hivatalos bemutatójára. Valószínűleg csak kb OnePlus 8T.
Természetesen ez a VIP jegy magában foglalja az egy éjszakára szóló jegyek és szállás árait is. A döntősöket tartják a legjobb párnak, akiknek tervei vonzzák a legtöbb figyelmet a közösségi média közösségében.
Végül érdemes megjegyezni, hogy ezeket a közösség által tervezett kabátokat nem lehet megvásárolni. Csak azok a felhasználók érhetik el, akik aktívak vagy a társaság offline, vagy online tevékenységeiben.