A Ninkear N16 Pro erőteljes, 7. generációs Intel Core i13-tel, akár 32 GB RAM-mal és sima, 165 Hz-es kijelzővel rendelkezik | China Planet
Bolygó kedvezmények

A Ninkear N16 Pro erős, 7. generációs Intel Core i13-tel, akár 32 GB RAM-mal és sima, 165 Hz-es kijelzővel rendelkezik.

előfizet
Rámutat
vendég

15 Hozzászólások
A legrégebbi
legutolsó A legtöbb szavazat
Inline visszajelzések
Az összes megjegyzés megjelenítése
befejezni 1

15.10.2023-én rendeltem, ezt az e-mailt 19.10.2023-én kaptam.
Az ajánlott linken van egy rosszabb konfiguráció és az is elkelt.

Köszönjük a vásárlást innen Geekbuying
Sajnáljuk, hogy a megrendelt termék nem lesz elérhető október végéig.

Kérem, jelezze felénk, ha hajlandó várni?

Ha nem érdekli a várakozás, mi lenne, ha átváltana a tételre geekbuying:
https://www.geekbuying.com/product/PurView/520846
Raktáron van, hamarosan postázzuk.

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért, várjuk mielőbbi válaszát.

Customer Service Representative

Geekbuying

http://www.geekbuying.com

Frederik

Sajnos nem tudunk mit tenni, amíg az eladó elfogyott, és előrendeléseket is felállítottak, addig nagy volt az érdeklődés a laptop iránt. Csak várnod kell. Nálunk mindkét verzió szerepel az árdobozban, és a megfelelő linkek is megtalálhatók. Nincs időnk folyamatosan frissíteni az összes cikket, így gyakran előfordul, hogy változik az ár, vagy kifogy a termék.

befejezni 1

Jó nap,
Ma kaptam még egy ilyen levelet.

Őszintén elnézést kérünk a késésért.
Sajnálattal értesítjük, hogy az áru vámkezelése folyamatban van, és ez tovább tart, mint korábban.
A rendelkezésre álló időt nem tudjuk megerősíteni.
Kérjük, jelezze felénk, ha el tudja fogadni a tétel megváltoztatását
https://www.geekbuying.com/product/PurView/520846
Ha nem érdekli az általunk ajánlott termék, miért ne váltana egy olyan termékre, amelyik tetszik? Adja meg a cikk kódját vagy linkjét.
Hát, köszönöm.
Elnézést kérünk a kellemetlenségért, és hamarosan jelentkezünk.
Tisztelettel
Ügyfélszolgálati képviselő
Geekbuying

Szóval egyetértek Kamillal és a 15 euró nem 639 euró.

Frederik

Javasoljuk, hogy törölje a rendelést és rendelje meg újra, a 32 GB + 2 TB-os verzió előrendelésben volt, láthatóan szállítás közben nehézségekbe ütköztek (talán direkt Kínából küldték). Jelenleg mindkét verzió megvan az EU raktárában, és a laptopot néhány napon belül ki kell szállítani. Végül is senki nem veszít pénzt, 15 € csak kompenzáció volt a várakozásért, ha lemondod a rendelést, teljes visszatérítést kapsz.

befejezni 1

Ma végre megérkezett.
Újratelepítés után átnézem.

Mér

Azt szeretném kérdezni, hogy mit érzel iránta? Tényleg 12 mm vastag a kompozíció? Mi az építési minőség?

befejezni 1

Egy hónapos használat utáni tapasztalat: (a lányom iskolájába való, nem videóvágásra).
a notebook megfelel a feldolgozási árnak.
Előre telepített W11 home-val érkezett.
a szlovák nyelv telepítése után egész simán működik (még nincs eltömve a különféle alkalmazások). A szállításban a billentyűzethez is voltak matricák, de nem sl vagy cz (meg kell tanulni, hogy sk-ban hol van š, č, ť, z, á stb.).
Az első indítás után azt tapasztaltam, hogy a háttérvilágítás 2. szintjén a billentyűzet villog a billentyűk lenyomásakor. Többszöri reklamáció után feladtam (hiba leírása, videó feltöltése és így tovább, még a driver újratelepítése sem segített), nem funkcionális hiba.
Nem tudtam jobban azonosulni azzal, hogy a laptopon nincs CapsLock nyomójelzés, ami azt jelenti, hogy a gyorsabb gépelésnél vigyázni kell.
A töltést és az akkumulátor élettartamát tekintve átlagos.
Szóval ahogy az elején írtam, a minőség megfelel az árnak.

Kamil

A geekbuyink-et sem ajánlom
Ezt rendeltem nt 11.10. és nincs nálam
küldtek nekem 15 eurót
de kifogyok?

Frederik

Néha megesik, hogy kiesik a termék, csak el kell fogadni. Pénzt nem veszítesz, és ha nem akarsz várni a termékre, akkor is lemondhatod a rendelést és választhatsz mást. Az, hogy mégis visszaadták a pénzedet, nem szokványos eljárás, úgyhogy örülj legalább valaminek...

Dan

Lesz még ilyen szuper kupon, vagy fekete péntek volt?

Frederik

Fekete péntek volt. Frissítettük a jelenleg elérhető kuponokat.

Vilma

Buonasera, ho vásárolt questo modello settimana scorsa ma sajnos sto rilevando un problema di schermo (credo sia dovuto al Display guasto) perché quando aumento la luminosity al massimo il display sfarfalla! Ho contattato l'assistenza ma non mi hanno risposto…in rete ho trovato questo sito che offonro assistenza: https://bresciapc.com/riparazione/riparazione-ninkear/ però trattano solo dispositivo fuori garanzia!

Voi conoscete un centro autorizzato che repairano prodotti in garanzia?

Grazie mille

Frederik

Hello, nincs hivatalos szerviz.

Márton

A költő elfelejtette megírni, milyen grafikával rendelkezik

Szerkesztőség

CPU-val integrálva