jel Laotie nem újonc az elektromobilitás területén, robogóik és kerékpárjaik a kereskedőnek köszönhetően jól ismertek Banggood. Kipróbáltuk a modelljüket Laotie FX150, amely népszerű a fatbike-ok körében. Több erőssége is van, de vannak negatívabbak is, élükön a gyenge 18 A-es vezérlővel. A felépítése azonban nagyon magas színvonalú, és jó megjelenésű is.
Nagyon szerettük a használt kiváló minőségű Panaracer abroncsokat, a vezetési kényelmet a lengéscsillapításnak köszönhetően még a vastag gumikkal is, így nem lesz Laotie FX150 probléma abszolút nincs terepen. Az összecsukható mechanizmus természetesen további plusz, valamint a kivehető akkumulátor, amelyet bárhol tölthet.
Közvetlenül az EU raktárában vásárolhatja meg
Ha érdekli ez az elektromos fatbike, megvásárolhatja a kereskedőtől Banggood közvetlenül Európai részvény, ahol most szintén kedvező kuponnal kapható.
Laotie FX150
Laotie FX150 vs GUNAI MX01 vs Bezior X1500
- | Laotie FX150 | GUNAI MX01 | Bezior X1500 |
---|---|---|---|
Méretek (kompozit) | 100 * 105 * 45cm | - | 100 * 105 * 45cm |
Méretek (kibontva) | 198 * 110 * 85-105cm | * * 198 80 110 cm | 85 * 105-95cm |
Súly | 27 kg | 29 kg | 25 kg |
kijelző | LCD | 3.5 "LCD | LCD |
Kerekek | 26×4" Panaracer | 26×4” CST BFT | 26×4" |
A motor teljesítménye | 1500 W | 1000 W | 1500 W |
Maximális sebesség | 45 km / h | 40 km / h | 40 km / h |
Mászó | 40 ° | 35 ° | 38 ° |
BATERIA | 12.8 Ah 48 V. | 12.8 Ah 48 V. | 12.8 Ah 48 V. |
Töltési idő | 6-7 óra | 5 - 6h | 4-6 óra |
Töltő | 48 V 2.5 A | 48 V | 48 V 3A |
Sofőr | 48 V 18 A vektor | okos kefe nélküli | 48 V 20 A vektor |
fék | hidraulikus zoom (tárcsa 160 mm) | hidraulikus XOD | hidraulikus zoom |
Sebességek száma | 27 Shimano | 21 Shimano | 27 Shimano |
Lengéscsillapítók | olaj elöl (zárható) + hátul | olaj elöl (zárható) + hátul | olaj elöl (zárható) + hátul |
Világítás | kettős front | elöl + hátul az ülés alatt | kettős front |
Összetétel és szükséges beállítás az elején
Laotie Az FX150 biztonságosan becsomagolva, hiba és törött alkatrész nélkül érkezett meg. A kezdők minden bizonnyal elégedettek lesznek az átfogó kézikönyvvel, amely részletesen és képek formájában írja le az egész test összeszerelését. Csak néhány percbe telt az összeszerelés, és minden a helyén volt, ahogy kell. A csomagban talál még egy zárat, egy tengelyt a kerék tárolására, egy 3 A-es töltőt EU terminállal és egy kulcskészletet az összeszereléshez.
Az első néhány menet után azonnal észrevettük a kopogást. Először azt hittük, hogy az első villa vagy a kormány, és minden csavart meghúztunk, de kiderült, hogy az akkumulátor a vázban. Méretei rövidebbek, mint a kereten belüli tér, így szabad hézaga van. Ezt a problémát egy fóliával oldottuk meg, amit az akkumulátor elejére tettünk.
Ezért javasoljuk, hogy minden új tulajdonos tegye meg ezt az intézkedést, helyezze az akkumulátort a keretbe fóliával, mert így megsérülhet. Az viszont nagyon sajnálatos, hogy a gyártó így hozta forgalomba a bringát.
Vezetési érzések, kényelmetlen kormány
Az eladó honlapján bárki tájékozódhat a műszaki paraméterekről, de ami a vásárlónak fontos, az egyértelműen a vezetés érzése. Laotie Az FX150-nek van egy nagy hátránya, a túl hosszú szár (kb. 90 mm) és a viszonylag rövid kormány. A kínaiak nem igazán találták el a méreteket nekünk, európaiaknak. A bicikli pozíciója meglehetősen természetellenes, és a hosszú szár miatt túl alacsonyan, vagy más szóval messze elöl kerültünk a kezünkkel, ami egy hosszú tekerés után nagyon kényelmetlen, később pedig érezhető a vissza.
Megoldható viszont egy rövidebb szárral, amit bármelyik rendes kerékpárboltban lehet kapni, amit mindenképpen ajánlunk. A kormány fogantyúi sem a legjobbak, a jobb oldali pedig a gázpedál miatt kicsit keskenyebb, még szokni kell. Az is jobb lenne, ha szélesebb kormányt kapnánk magasabb emeléssel.
A gumik nagyon jól tartják az utat, vastagságuknak köszönhetően nem féltünk agresszívebben megküzdeni az egyenetlenségekkel az igényesebb terepen. A fékek nagyon jól működnek, és tényleg nincs okunk panaszra. A 27 sebesség és a Shimano sebességváltója elég a pedálozáshoz, de a gyorsabb vezetéshez is.
Három vezetési mód áll rendelkezésre – asszisztens, elektromos és kézi. A motoron nincs nyomatékérzékelő, így a villanymotor rásegítése nem teljesen egyenletes, de nem is vészes. A tisztán elektromos hajtás a kormányon lévő gázkar elfordításával aktiválható, ami korlátozza a markolat szélességét, és a fogantyúban nem a legjobb kapaszkodni.
Az ülés nem a legpuhább, inkább sportosabb darab, de ez inkább személyes preferencia, hiszen minden versenyző mást szeret. Az első lámpát átlagosnak értékeljük, gyakori éjszakai kerékpározáshoz mindenképpen cserélnénk, mínusz pedig a hiányzó hátsó lámpa, elég lenne egy hátsó fényvisszaverő lámpa is, ami itt nincs.
Valódi hatótáv
Az előbb említett három vezetési mód áll rendelkezésre, amelyek természetesen magát a hatótávot is befolyásolják. Az asszisztens móddal 50 kilométer körüli hatótávot értünk el. Az akkumulátor feszültsége 100-on 54,6 V. A hatótáv tesztelése egy ilyen elektromos kerékpáron nagyon nehéz és torzító, mert függ a vezetési körülményektől, a terep nehézségétől, a széllökés erősségétől, a versenyző súlyától. stb. Ezért a futásteljesítmény számai jelentősen eltérhetnek.
Gyönyörű dizájn és minőségi kidolgozás
A megjelenés minden bizonnyal fontos számodra, amikor kerékpárt választasz. Van nekünk Laotie Az FX150 nagyon szép dizájn, és a piros mellett egy sárga változat is választható. A piros / sárga színű elem a kerékvázon is megtalálható, és a fekete karosszériával kombinálva ez a kialakítás igazán sikeres. Észre lehet venni a használt minőségi alkatrészeket is, mint a Zoom fékek, a Shimano sebességváltó vagy a japán gumik.
A hátsó kerékben az elektromos világban már jól ismert kínai Bafang márka 1500 W-os motorja található. Minőségre és egyenletes teljesítményre számíthatunk tehát, amit gyorstesztünk is megerősített. Ha ránézel erre a gépre, biztosan észre fogod venni a masszív állványt, és egy ekkora biciklinél ez kötelező. A hátsó lengéscsillapító semmilyen módon nem állítható, az első villa pedig zárható. Ha 80-85 kg-nál nehezebb, akkor valószínűleg merevebb hátsó lengéscsillapítóban kell gondolkodni, mert az maximum 80 kg-ra alkalmas, ami nekünk elég volt.
A mínusz, amit mindenképpen meg kell említenünk, a gyenge 18 A-es vezérlő az elektromos motor kihasználatlan potenciálja miatt. Teljesen feltöltve az akkumulátor feszültsége 54,6 V, ami a 18 A-es vezérlővel 982,8 W összteljesítményt ad. Ez a maximum, amit a bringa elbír, így még több mint 500 W van tartalékban. 45 km/h-val így is sikerült segítség nélkül felülmúlnunk (80 kg volt a motoros), szóval nem vészes, de lehetett volna egy kicsit nagyobb vadállat is ebből a motorból.
Az összecsukható rendszer nagyon jó, és van egy hagyományos fix rögzítése is, amely jól működik. Az akkumulátor a keret aljáról a biztosíték kulccsal történő kinyitásával távolítható el a keretből. Örömünkre szolgált az is, hogy a töltőport közvetlenül a keretben található azon a részen, ahol a vezérlő van, így akkumulátor nélkül, önállóan működik. A keret tartalmaz egy statikus állványt, amellyel összecsukva az egész szerkezetet a talajra lehet támasztani.
A háttérvilágítású LCD-kijelző kellően nagy betűkkel mutat mindent, és tartalmaz egy titkos menüt is a különféle paraméterek beállításához, aminek megfelelően biztosan az Ön igényeihez igazítja az utazást.
4 hüvelykes abroncsok Kevlar erősítéssel
Elektromos kerékpár tól Laotie lenyűgöz a versenytársakhoz képest, különösen a közvetlenül a gyárból származó extra minőségű abroncsokkal. A japán Panaracer márka vastag, 4 hüvelykes abroncsait használják, amelyek vázán belül még kevlár erősítés is található, ill. sarok. Ennek köszönhetően sokkal tovább tartanak, és egyik versenytárs sem kínál ilyen színvonalat.
A markolók a lehető legjobb billenési tulajdonságokat biztosítják, és még kanyarokban is tökéletesen tartanak. Természetesen az ilyen vastag gumiabroncsokkal végzett manőverek nem a legkényelmesebbek, de a kiváló minőségű Panaracer abroncsok mindent megtesznek ennek javításáért. Minőségüket az eladási ár is jelzi, egy kabátot akár 80 euróért árulnak a helyi kiskereskedőkben.
A márkás Zoom hidraulikus fékek 160 mm-es tárcsákkal is tetszeni fognak. Számunkra ennek a motornak a fékjei nagyon jó szinten vannak, és minden helyzetben megtartottak minket.
Teszt következtetés
Elektromos kerékpár Laotie Az FX150 minőségi márkák használt komponenseivel és vázkialakításával is meglepett minket. A minőségibb darabok közé tartozik, de ennek is megvannak a hibái, mint egy gyenge 18 A-es vezérlő, vagy egy túl hosszú szár, alacsony kormánnyal. Ki kell emelnünk a kiváló minőségű Panaracer abroncsokat, a teljesítményt (még ha nem is XNUMX%-ban) és a motor sebességét. Mivel összecsukható kerékpárról van szó, határozottan nem alkalmas durva lejtős terepre, és inkább könnyű terepre, ahol az összecsukható mechanizmus nem szenvedne ütésektől vagy ugrásoktól.
Versenytársaihoz képest valószínűleg ez a legsikeresebb elektromos fatbike, és ha Kínából gondolkodik, mindenképp válassza Laotie FX150.
Jó nap. az oldalon a gumiabroncs ČAJANG 26*4,0 felirat látható. írod panaracer. hát hogy is van ez? Komolyan fontolgatom a vásárlást, jó áron van.
Sziasztok még volt Panaraceres verziónk, most valószínűleg csak CHAOYANG 26*4.0-val van a motor.