Egy másik elektromos robogó, amelyet lehetőségünk volt tesztelni Inmotion S1. 500 W-os motorral, erős akkumulátorral, felfüggesztéssel és nagy kijelzővel rendelkezik. A paraméterek alapján nagyon érdekes városi modell.
Az áttekintésben hagyományosan a feldolgozás minőségét, a vezetési kényelmet, a teljesítményt vizsgáljuk, és mérjük a maximális hatótávolságot is. A gyártó akár 95 km-es hatótávot állít magáról, ami minden bizonnyal átlagon felüli érték ebben a kategóriában. Meglátjuk mi lesz a valóság.
Hol lehet megvenni Inmotion S1?
Elektromos robogó Inmotion Az S1 jelenleg elérhető az ellenőrzött Ninebot Global Store-ban a DHGate piacon. A lengyel raktárból rendkívül gyors a kiszállítás, így a feladástól számított néhány napon belül további vámköltségek nélkül várhatja a csomagot.
Inmotion S1
Expressz szállítás lengyel raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten egy helyi lengyel raktárból szállítjuk Önnek. A Lengyelországból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
fontos: Rendeljen a DHgate-től kizárólag a számítógép böngészőjén (lehetőleg inkognitómódban) vagy az alkalmazásán keresztül az okostelefonon. A DHgate alkalmazáson keresztül történő vásárlás már megfelelően működik.
Műszaki adatok
Modell | S1 |
---|---|
Méretek összecsukva | 1264 x 541 x 512 mm |
Méretek szétszerelt állapotban | 1264 x 1219.5 x 512 mm |
Súly | 24 kg |
gumik | 10" pneumatikus cső nélküli |
Maximális Betöltés | 140 kg |
teljesítmény motor | 500 W (max. 1000 W) |
feszültség | névleges 54 V / max 63 V |
Maximális sebesség | 30 km / h |
fel mászik | 30% |
BATERIA | 12.5 Ah / 675 Wh |
töltés | 7 óra (egy töltővel) / 3.5 óra (két töltővel) |
hozzáférés | a 95 km |
IP védelem | IP55 |
A csomagolás minősége és tartalma
Elektromos robogó Inmotion Az S1-et a DPD futár szállította ki nekünk. A robogó egy 120 x 25 x 56.5 cm-es dobozba volt csomagolva, és szokatlanul átlátszó fóliával volt védve, ami miatt nem praktikus a szállítása. A hevederek, amelyek a doboz könnyebb megtartására is szolgálnak, a külső siló alatt vannak.
A doboz kinyitása is szokatlan. Míg a legtöbb robogót a doboz tetejéről távolítják el, itt más módszert kellett választanunk a dobozon található utasítások szerint. A doboz a hosszabbik széléről nyílik, ezért hagytuk a földön feküdni és felfelé fordítottuk. Így az elülső rész és az oldalak is kihajthatók, így tulajdonképpen szépen kinyitottuk az egész dobozt.
Belül egy nagy polisztirol doboz, amiben meglepetés várt minket. A robogót a szokásosnál több részre szedték szét. A csomag tartalma: kormányrúd, kormány, futómű, első kerék lengéscsillapítókkal, csavarok, töltőadapter kábellel, pumpacső, imbuszkulcsok és angol nyelvű használati utasítás.
A nem mindennapi csomagolás ellenére minősége kiváló. A robogó minden alkatrészének polisztirolban van a helye, amelyet felülről egy másik polisztirol véd. A külső fóliával is elégedett lesz, amely legalább megvédi a dobozt a szennyeződéstől és a nedvességtől.
A robogó összecsukása
Amint azt az előző fejezetben jeleztük, a robogó a dobozból még korántsem készen áll a vezetésre. Több részből áll, amelyeket a mellékelt kézikönyv szerint kell összerakni. Ha nem szeretné elolvasni a kézikönyvet, javasoljuk, hogy keressen egy kidobós videót a YouTube-on, ahol egyszerűen megnézheti, hogyan áll össze a robogó.
Így kezdtük a kormányt a fő kormányrúdra rögzíteni. Ehhez a művelethez 5 csavarra van szükség, amelyek egyszerűen illeszkednek az előkészített lyukakba. Ügyeljünk azonban az elülső oldalra, ahol 3 lyuk van, de a kormány rögzítésére csak az egyiket, a középsőt használjuk. A többit a horog rögzítésére használják összecsukáshoz.
A második lépés az első kerék behelyezése a robogó szerkezetébe. Itt különös figyelmet kell fordítani a felső csapágyra, amely könnyen kinyomja a rudat az első kerékből. A csapágynak a helyén kell maradnia a szerkezetben. Egy fémgyűrűt helyeznek rá, amely részben a rúd és a csapágy közé illeszkedik. Ezt követően fekete burkolatot tettünk a karikára, majd a teljes kormányrudat tárolhattuk az összecsukható szerkezettel.
Itt azt javasoljuk, hogy figyeljen a kábelekre, hogy a megfelelő irányban fussanak. Az összecsukható szerkezet rúddal való tárolása után a mechanika rögzítése a mellékelt csavarral és alátéttel történik. Meghúzás közben ügyeljen arra, hogy a kormány és az első kerék egyenes legyen.
Az összecsukható mechanizmusban kívülről is meghúzunk egy pár oldalsó csavart. Az utolsó lépés az volt, hogy a fent említett horgot egy pár csavar segítségével a kormányrúd elülső részére rögzítettük. Ezt a fejezetet összeszerelési útmutatóként is használhatja, ha robogót vásárolna.
Ez nem a legegyszerűbb folyamat. Különösen az okozott gondot, hogy az első kereket a csapágyakkal és a fémgyűrűkkel együtt a helyére raktuk, hogy szépen illeszkedjenek egymáshoz. Türelem kell hozzá, de a videó szerint a hajtogatást biztosan bárki meg tudja csinálni.
Okostelefonos alkalmazás nélkül nem fog működni
Hasonló a helyzet a nemrégiben felülvizsgált robogóval Ninebot D28E, nem is Inmotion Az S1 nem használható okostelefon-alkalmazáson keresztüli aktiválás nélkül. Tehát az első lépések az alkalmazás telepítéséhez vezetnek Inmotion és robogót találni Bluetooth segítségével.
Amíg a robogó nincs aktiválva és párosítva az alkalmazással, az oldalsó lámpái villognak, időnként sípol, és egyáltalán nem reagál a gázra. Tisztában vagyunk vele, hogy ez egy biztonsági funkció, de nem támogatjuk, hogy egy alkalmazást okostelefonon kelljen használni.
A regisztráció során meg kellett adnunk azt az email címet, amelyre az ellenőrző kódot kaptuk. Ezután kattintson az "Aktiválás" gombra, amely aktiválja a robogót. Ettől a pillanattól kezdve készen áll a lovaglásra.
Kivitelezés és tervezés minősége
Elektromos robogó Inmotion Az S1 hasonló kialakítású fémszerkezettel rendelkezik, amit már más városi robogóktól is jól ismerünk. Első pillantásra azonban összességében nagyobb és különösen hosszabb. Mérete kibontva 1264 x 1219.5 x 512 mm, súlya 24 kg. Ha kompakt és könnyű robogót keres gyakori szállításhoz, ez a modell a Inmotion nem lesz az igazi dió.
A kormány 125 cm magasságban van a talajtól, a lábplatform mérete pedig körülbelül 49 x 16 cm. Ezért a lábaknak elég nagy hely van, és a magas kormány különösen kellemes a magas emberek számára.
Ami a minőséget illeti, kiváló. A robogó nem nyikorog, a kormányon nincs holtjáték, összességében nagyra értékeljük a minőségi kidolgozást és a masszív felépítést.
Nagy, de nem használt kijelző
A kormány közepén egy viszonylag nagy elemet találunk, amely otthont ad a lámpáknak és a kijelzőnek. Hatékony kék háttérvilágítással rendelkezik a kerülete körül, és főként az aktuális sebességet és az akkumulátor kapacitását mutatja.
Sajnos az akkumulátor kapacitása csak grafikusan jelenik meg öt rész formájában. A kijelzőn megjelenik az aktuális vezetési mód és számos szimbólum, amelyek az egyes elemek állapotát mutatják be, mint például a világítás, az irányjelzők vagy a Bluetooth.
Némi kritikát érdemel ez a viszonylag nagy, de a területe nem teljesen kihasznált kijelző. Egy ekkora kijelzőn szívesen látnánk legalább százalékban az akkumulátor állapotát, az akkumulátor feszültségét és a megtett kilométerekre vonatkozó információkat.
Felfüggesztés, gumik és fékek
Inmotion Az S1 minden bizonnyal sokak tetszését elnyeri az első és a hátsó felfüggesztésnek köszönhetően. Elöl rugós villa található, hátul pedig egy rugós lengéscsillapítót vehetünk észre, ami a roller aljáról is kivehető. A felfüggesztés nem túl merev, de nem is túl puha. Pontosan úgy van beállítva, hogy kényelmes utazást biztosítson még az utak vagy járdák egyenetlenségein is.
Nagyobb kátyúkkal az utakon az első lengéscsillapítók természetesen elérik a határukat, és ezen a ponton enyhén kopognak. Nem kell tőlük csodát várni, ez még mindig nem egy tereprobogó, és az első villa már rövid löketű.
A lengéscsillapítókat 10 colos pneumatikus kerekek is segítik, amelyek tömlő nélküliek, és nagyon ellenállónak kell lenniük a defektekkel szemben. A pneumatikus kerekek és a felfüggesztés kombinációja ebben az esetben remekül működik, és el kell ismernünk, hogy ez az egyik legkényelmesebb városi robogó azok közül, amelyeket volt lehetőségünk tesztelni.
Ennek a robogónak az egyik negatívuma az első dobfék. A fék gyenge, és több karbantartást igényel, mint a klasszikus tárcsafék. Fékútja hosszú, ami nem biztos, hogy elég a vészfékezéshez. Kár, hogy a gyártó nem nyúlt elöl-hátul tárcsafékhez.
Van még motorfék is, ami a frissítéssel javult. Addig alig éreztük, de a legutóbbi, 2022. július végi frissítés után annyit fejlődött az elektronikus fék, hogy most már alig lehet érezni az első dobféket. Viszont elég agresszíven reagál és meg kell szokni.
Teljesítmény és vezetési módok
Elektromos robogó a márkától Inmotion hátul van egy 500 W-os motorja. A maximális teljesítmény, amit kifejleszthet, akár 1000 W. A robogó maximális sebessége a legmagasabb "S" üzemmódban 30 km/h, gyorsulása pedig kiváló. Ezen az üzemmódon kívül ECO mód és "D" is elérhető. ECO módban a maximális sebesség 15 km/h, „D” módban pedig 25 km/h.
Reálisan egy 80 kg-os motorossal az ECO mód valamivel több mint 13 km/h, a D mód körülbelül 24 km/h, a legmagasabb mód pedig 28-29 km/h. Pontosan a 30 km/h-t csak teljesen feltöltött akkumulátorral értük el. Van még az ún Séta mód (séta mód), amely csak az alkalmazáson keresztül aktiválható.
Papíron a robogó maximum 30%-os gradienst bír el, amit nem tudtunk ellenőrizni, de 15%-os lejtőn nem mutatott teljesítményhiányos problémát. Kassán robogtunk, ahol több dombot is kipróbáltunk és mindezt minimális lassítással.
Akkumulátor és hatótávolság
A gyártó nagy hatótávolsággal is vonzza a potenciális vásárlókat, töltésenként akár 95 km-t is. Az akkumulátor az alsó részben található, és 12.5 Ah / 675 Wh. 54 V-os rendszerre épül, maximum 63 V feszültséggel.
A Runkeeper alkalmazással teszteltük a kínálatot Kassa utcáin és külvárosi részein, és összehasonlítottuk az eredményt az alkalmazás adataival. Inmotion. Pontosan egy töltéssel mentünk 51.61 km.
A pályázat szerint Inmotion ez valamivel kevesebb volt, de többszöri utazás alapján azt találtuk, hogy az alkalmazásban a mérés nem túl pontos. Az alkalmazás által megjelenített útvonal Inmotion gyakran keresztezi a különböző utcákat és épületeket.
A gyártó által megadott értéket figyelmen kívül hagyva, ami persze normális körülmények között irreális, az 56 km-es hatótáv nagyon tisztességes.
Töltés és akkumulátor állapotjelző
A próbaút során, amikor a töltésenkénti hatótávolságot mértük, azt vettük észre, hogy a roller kijelzőjén nagyon pontatlan a grafikus akkumulátor állapotjelző. Öt részből áll, így mindegyiknek az akkumulátor 20%-át kell képviselnie. A valóságban ez nem így működött, de a legutóbbi frissítés ezt a problémát is megoldotta.
A kettős töltőport tetszeni fog, aminek segítségével az akkumulátor mindössze 3.5 óra alatt tölthető fel. A csomagban azonban csak egy töltő található, amivel közel 7 óra a töltés. A robogó töltőcsatlakozói szokatlan formájúak, amihez tartozik még egy nem praktikus, nehezen zárható burkolat is, hiszen az egyes lyukakat pontosan kell eltalálni. Őszintén szólva az idegeinkre ment.
kérelem Inmotion
Alkalmazás kezdőképernyője Inmotion mutatja az aktuális sebességet, a hátralévő hatótávot kilométerben és az akkumulátor kapacitását százalékban. Számos szimbólum található a beállítások gyors eléréséhez, például a világítás be- és kikapcsolásához vagy a roller lezárásához.
Húzza az ujját a képernyőn jobbra az aktuális utazással kapcsolatos információk eléréséhez. Itt a futásteljesítmény, az átlagsebesség, a maximális sebesség, a vezetési idő, az akkumulátor állapota, a fejegység hőmérséklete és a teljes futásteljesítmény jelenik meg. A következő képernyő a tevékenység rögzítésére szolgál, akár az útvonallal a térképen.
A beállításokban kiválaszthatjuk a vezetési módot, fel- vagy kikapcsolhatjuk a lámpákat vagy oldalsó LED-csíkokat, irányjelzőket, tempomatot, zárhatjuk a robogót vagy akár lefuttathatjuk a robogó diagnosztikát.
Világítás és irányjelzők
A robogó érdekes eleme Inmotion a platform mindkét oldalán háttérvilágítás is található, amely elsősorban kéken világít. Ezek a LED szalagok irányjelzőként is szolgálnak. Ha valamelyik oldalra fordítja a kormányt, akkor aktiválódik a megfelelő LED szalag, amely pirosan kezd villogni. Csakúgy, mint egy autóban, a robogó kijelzőjén egy nyíl villog.
A menetirány ilyen ábrázolása hatásos, de nem túl hatékony. Csak finoman el kell forgatni a kormányt, és az irányjelző lámpa azonnal bekapcsol. Az irányjelző lámpák, valamint az általános háttérvilágítás kikapcsolhatók az alkalmazásban.
Magától értetődik, hogy az elülső fehér és a hátsó piros világítás mellett szabványos reflektorok is vannak, amelyek a gomb rövid megnyomásával kapcsolhatók be a robogó bekapcsolásához.
Inmotion S1: Végső értékelés
Elektromos robogó Inmotion Az S1 egy nagyszerű városi robogó. Külön méltatjuk az első és hátsó felfüggesztésnek, a nagy gyorsulásnak, a magasabb kormánynak és a kellő erőnek köszönhetően a kiváló vezetési kényelmet, amelyet a hátsó kerékben található 500 W-os motor biztosít. Örülni fogunk a kellően erős akkumulátornak is, amellyel 51 km-t tettünk meg egy töltéssel.
Csak az első dobfékkel kapcsolatban vannak fenntartásaink, ami meglehetősen gyenge, és az elektronikus fék veszi át a helyét. Kár, hogy a gyártó nem tárcsaféket választott helyette. Összességében azonban egy nagyon sikeres robogóról van szó, amelyet élveztünk, és mindenkinek ajánljuk, aki kiváló minőségű városi robogóra vágyik, kiváló hatótávval.
Inmotion S1
Expressz szállítás lengyel raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten egy helyi lengyel raktárból szállítjuk Önnek. A Lengyelországból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.