Ha a leghíresebb kínai AliExpress piacról rendel termékeket, minden bizonnyal érdekelni fogja a lehetséges folyamat termékpanaszok. Ezzel a témával foglalkozunk ebben az oktatóanyagban. Ezek az AliExpressszel való kapcsolatfelvétel alapvető pontjai.
Mint biztosan tudja, az AliExpress egy olyan piac, ahol különböző eladók kínálják áruikat. Sajnos sok csaló is van, és Önnek közölnie kell egy esetleges követelést vagy visszatérítést. Ön automatikusan elér egy botot, de ismerjük a valódi emberek elérésének módjait.
A legfontosabb dolog az eladóval való kapcsolatfelvétel
Még mielőtt más elérhető módszereket használna az AliExpresshez való csatlakozáshoz, a legfontosabb az, hogy írjon annak az eladónak, akitől a terméket vásárolta. Lehetőség van a kiszállítástól számított 15 napon belüli vita létrehozására és a probléma azonnali megoldására is, de erről később külön útmutatót készítünk.
Az éves garancia részeként általában csak chaten keresztül kommunikál közvetlenül az eladóval. Természetesen szükséges az angol nyelvtudás vagy a Google fordító használata.
Így juthat el az eladóval való kapcsolatfelvétel gombjához a normál oldalról:
Így léphet kapcsolatba közvetlenül az eladóval a rendelési listáról:
Így léphet kapcsolatba az eladóval a megrendelés adataiból:
Ne feledje, hogy a Facebookon aktív közösséget hozunk létre olyan emberekből, akik az AliExpress-t is használják vásárlásra. Ha kérdése van, forduljon csoportunkhoz Xiaomi Planet - Hely valódi Xiaomi rajongóknak.
XNUMX órás AliExpress chat
Ha problémát jelez a rendelésével kapcsolatban, valószínűleg a leggyorsabb kommunikációs lehetőséget használhatja, ez a chat. Az AliExpress egy chat botot (Eva) kínál, amely automatikusan bejelentkezik a kommunikáció során. De van lehetőség chaten keresztül csatlakozni közvetlenül egy valós személlyel (ügynökkel). keresztül aktiválhatja ezt a linket.

Ez a csevegőbot segíthet a megrendeléssel kapcsolatos alapvető kérdésekben vagy a termékkárosodással kapcsolatos problémákban. Részletes válaszokat azonban ne várj, mert a bot általában az eladótól származó adatokkal dolgozik, és automatikusan és előre elkészített válaszokat továbbít.
Hogyan kommunikáljunk egy valós személlyel
Ha a robot nem tud segíteni, közvetlenül is kapcsolatba léphet egy ügynökkel az ügyfélközpontból. Először is el kell magyaráznia, mi a probléma rövid válaszokkal a következő stílusban: "Nem érkezett meg a rendelésem" vagy "A kártyámat elutasították" stb. Ne használjon hosszú válaszokat, mert a chatbot túl sok kérdést tesz fel.
A chatbot egy ideig megtanult kifejezésekkel válaszol. Használható a következő mondat is: "Beszélni akarok egy ügynökkel" és gyorsabban jut el egy valós személyhez az ügyfélközpontból. Ha egy ügynök van hozzárendelve Önhöz, akkor azt a csevegésben láthatja, ha kiemeli az ügynök nevét. Ezután kommunikálhat vele a problémáról.
Általában azonnal beosztanak egy ügynökhöz, de előfordulhat, hogy várnia kell egy kicsit, mert már többen is várakoznak a sorban.
Csevegés webes alkalmazáson keresztül
Az online csevegést az AliExpress.com-on vagy a mobilalkalmazáson keresztül érheti el. Az interneten lépjen a "Fiók" szakaszba. A jobb alsó sarokban megjelenik egy felugró ablak az Eva asszisztens hangulatjellel. Miután rákattintott a „Segítségre van szüksége? / Kell segítség?" megnyílik egy chat ablak.
Ha nem látja ezt az ablakot, kattintson a bal alsó sarokban található "Ügyfélszolgálat / Súgó" elemre is. Ezután lépjen a „Csevegés most” ikonra. Kiválaszthatja az alapértelmezett és leggyakrabban használt kérdéseket, de saját kérdést is megírhat a problémával kapcsolatban.
Csevegés mobilalkalmazáson keresztül
Éva asszisztens az AliExpress mobilalkalmazásban is megtalálható. Mindössze annyit kell tennie, hogy belép a fiókjába, kattintson a "Súgó", majd az "Online szolgáltatás" elemre.
A csevegés működése az alkalmazásban ugyanaz, mint az interneten. Kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbb alapértelmezett kérdést, vagy közvetlenül megírhatja.
Ha azonban valódi beszélgetést szeretne folytatni egy valódi eladó alkalmazottjával az AliExpressen, akkor más lehetőségek is rendelkezésre állnak.
Telegramunkban az AliExpress TOP termékeit is megtalálja
E-mail kommunikáció
Alternatív megoldás az e-mailes kommunikáció. Minden vásárló kapcsolatba léphet az eladóval a címen ABuyerservice@aliexpress.com. Az üzenetnek tartalmaznia kell a rendelés részleteit, valamint a probléma leírását. Az AliExpress üzemeltetői valószínűleg fényképes dokumentációt is kérnek majd.
Ezzel a lehetőséggel azonban türelmesnek kell lennie. Valószínűleg eltart néhány napig, amíg válaszol az e-mailre. Ne küldjön ismételt e-mail üzeneteket ugyanarról a problémáról, mert az ilyen viselkedés csak a megoldás elhúzódásához, a rendszer túlterheléséhez vezet.
Kapcsolatfelvétel közösségi hálózatokon keresztül
Az utolsó lehetőség az eladóval való kapcsolatfelvétel az AliExpress.com közösségi hálózatokon keresztül. Az illetékes adminisztrátorok még ezen az űrlapon is segíthetnek a problémájában, vagy egy adott eladóhoz vagy vonalhoz irányíthatják.

Bár az AliExpress hivatalos profilját kínálja a Facebook vagy az Instagramon, valószínűleg akkor kapja meg a leggyorsabb választ, amikor közzéteszi Twitter vagy üzenetben Messengeren keresztül. Ezenkívül a WhatsApp is elérhető, így a platform kiválasztása Öntől és személyes preferenciáitól függ.
Egyes országokban telefonhívás is
Egyes országokban arra is lehetőség van, hogy telefonon kérjenek egy AliExpress szolgáltatót, hogy segítsen Önnek. Ha hívást szeretne lefoglalni az operátornál, akkor meg kell jelölnie azt a megrendelést, amelyről érdeklődni szeretne. Ily módon az üzemeltető előre tudni fogja a problémás termék részleteit.
Felhívjuk figyelmét azonban, hogy ez a lehetőség viszonylag új, ezért a legtöbb országban nem érhető el globálisan. Ezenkívül a telefonhívás egy bizonyos időtartamra történő lefoglalásának lehetősége csak bizonyos régiókban érhető el.
Hogy tetszenek oktatóanyagaink? Ha bármilyen további kérdése van, nyugodtan írja meg nekünk a cikk alatti vitában. Kövesd honlapunkat is China Planet, Telegram csoportunk tele van aktuális cikkekkel, iratkozz fel a hírekre és csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba is.
Mennyi a jótállási idő az Aliexpressen vásárolt árukra?
Sziasztok, igazából az eladótól és a termékleírásban leírtaktól függ. Az ALi-n már vannak olyan termékek, amelyekre 2 év garancia van, de ezt kifejezetten fel kell tüntetni a leírásban vagy a termékfotókon. Ellenkező esetben a termékekre 1 év garancia vonatkozik. Pontosan melyik termék érdekli? Ellenőrizheti a jótállási időszakot.
Novemberben van egy IScooterem, lesz egy éve, hogy megvettem, most E06-os hibát mutatott a kijelző. Írtam az eladónak, és azt válaszolta, hogy küldjem el Németországba, és fizessem a szállítást és az új kijelzőt.