Nem is olyan régen ismertettük a HIMO márka első elektromos robogóját, modell L2. Ezúttal a gyártó egy átdolgozott verziót adott ki a név alatt HIMO L2 max. A Max jelző ellenére azonban nem egy nagyobb robogó.
Rövid ismertetőnkből megtudhatja, mi a különbség a robogó régebbi és az új verziója között, hogyan közlekedtünk télen, mekkora a hatótáv egy töltéssel és még sok minden más.
Kiváló ár, csak fehér színben
Nemzetközi partnerünk kínálatában szerepel a HIMO L2 Max elektromos robogó Geekbuying. Az üzlettel való együttműködésünknek köszönhetően akciós kupont is hozunk Önnek, hogy még jobb árat kaphasson. Szívesen szállít Európai raktár, így nem kell sokat várni a robogóra, és időben felkészülhet a szezonra.
Két hónappal ezelőtt az elektromos roller normál ára 400 euró felett volt, most viszont nagyon drága 289,99 €.
HIMO L2 max
Műszaki paraméterek
Modell | L2 Max |
szín | fehér fekete |
Maximális sebesség | 25 km / h |
Anyag | alumínium ötvözet |
teljesítmény motor | 350 W |
BATERIA | 10.4 Ah 36 V. |
méret kerekek | 10 " |
fel Betöltés | 100 kg |
Idő töltés | 5-6 óra |
méretek | 1180 x 495 x 1200 mm |
Súly | 18.7 kg |
Ha összehasonlítja ezeket a paramétereket a HIMO L2 előző verziójának specifikációival, nem talál különbséget. Tehát mitől jobb az új Max modell? A gyártó kiadott egy azonos robogót új megjelöléssel?
Első pillantásra mi is meglepődtünk, és nem találtunk különbséget. De kicsomagolás és tesztelés után észrevettük a különbséget. Olvasson tovább, hogy megtudja, mi változott.
A csomag tartalma nem változott
A robogó csomagolása teljesen megegyezik a HIMO L2 modelléval. Még a dobozon lévő modelljelölés sem változott. Az egyetlen különbség az oldalán található HIMO L2 Max felirat, valamint az európai SGS-tanúsítványról szóló matrica. Ez a tanúsítvány a régi és az új verzió közötti két különbség egyike.
A HIMO L2 Max robogó tehát a régebbi modellel ellentétben hivatalosan is Európára érvényes. A csomagoláson azonban semmi sem változott. A robogót összecsukott dobozban tárolják, a kormány és a fényszóró leválasztva. Mindkét oldalán karton megerősítések védik, és az egész robogó továbbra is nylon fóliába van csomagolva.
Az első használat előtt a kormányt négy csavarral kell rögzíteni. Mind az imbuszkulcs, mind a csavarok egy kis zacskóban vannak a használati útmutatóval. Egy kis bónusz egy kompakt kézi pumpa. Elektromos kompresszor használatát javasoljuk a gyorsabb kerékfelfújáshoz, mivel a gumiabroncsok jelentősen alulfújtak.
Továbbfejlesztett borravaló
A második különbség, amit csak a robogó összeszerelésekor vettünk észre, a továbbfejlesztett billenő mechanizmus. Egy fémtüske formájú biztosítékot adtak hozzá. Könnyen kezelhető kézzel, egy kis golyóval az elején. A roller megdöntésekor vagy kihajtásakor ezt a csapot felfelé kell húzni, különben a vezérlőrúd csuklója rögzül, és nem mozdítja el.
Ajánljuk ezt a kiegészítő biztonsági funkciót. A robogó egy régebbi verziójának tesztelésekor előfordult, hogy nem rögzítettük kellőképpen az összecsukható kart, és menet közben a csuklónkban elszabadult a kormány. Ez nem történhet meg ezzel a csappal, ami az ízület közepébe illeszkedik.
Összességében úgy érezzük, hogy az említett ízület a csapnak köszönhetően még erősebben tart. Többszöri utazás után sem volt nem kívánt holtjáték a billenőszerkezet csuklójában. A régebbi robogó alatt többszöri menet után éreztük az akaratot az összecsukható szerkezetben. Ezért néha meg kellett húzni az egyes csavarokat a billenőcsuklóban.
Teljesítmény és vezetési kényelem
A HIMO L2 Max elektromos robogó ugyanazt a motort kapott 350 W teljesítménnyel, aminek köszönhetően a maximális sebesség 25 km / h. 3 mód áll rendelkezésre, a maximális sebesség szerint osztva - 5/18/25 km/h.
A robogó nem rugózott, de a széles és nagy, 10″-os gumiknak köszönhetően nagyon kényelmes az utazás. A méretük 255 x 70. Mivel a miénk a népszerű elektromos robogó, a Xiaomi Mi Scooter Pro is, amelyet "napi sofőrünkként" használunk, el kell ismernünk, hogy a HIMO L2 Max lényegesen kényelmesebb, és sokkal jobban elnyeli az ütéseket és ütéseket. .
Tartomány egy töltéssel
Sok embert különösen érdekel az egyszeri töltés. A HIMO L2 Max robogó 36 V-os, 10.4 Ah-s akkumulátort kapott, mely 40 darab 18650-es cellából áll.A gyártó egy töltéssel 35 km-es hatótávot közöl, de ne felejtsük el a lábjegyzetet sem, amely arról tájékoztat, hogy milyen körülmények között mért a gyártó a tartomány. Ebben az esetben 15 km/h állandó sebességű mérésről volt szó eco módban 75 kg terhelés mellett 25 °C külső hőmérséklet mellett.
A körülbelül 80 kg tömegű robogót a legerősebb módban, 4 °C-os külső hőmérsékleten teszteltük. Ezek messze nem ideálisak, különösen a külső hőmérséklet tekintetében. Alacsony hőmérsékleten az akkumulátor kapacitása lényegesen gyorsabban csökken.
Szinte teljes kimerülésig autóztunk Kassa utcáin és 22.41 km-t tettünk meg. A távolságot a Runkeeper alkalmazással teszteltük okostelefonon, mivel a robogó kijelzője nem mutatja a megtett távolságot. Összehasonlításképpen, a régebbi HIMO L2 modellel 29 km-t tettünk meg, de a nyár folyamán teljesen más külső hőmérsékleten teszteltük a robogót.
Építés és biztonság
Már a régebbi modellnél dicsértük magának a robogó felépítésének méretét és szilárdságát. Ez szerencsére nem változott, és ebben az esetben is egy masszív és masszív, fém szerkezetű robogóról van szó. Bőséges lábteret biztosít, valamint a kormány magasabb pozícióját, ami ideálissá teszi a robogót magasabb figurák számára.
Ami a biztonságot illeti, itt ismét van egy fékpár. A bal kar a hátsó tárcsaféket vezérli, amit elektronikus motorfék is segít. Ha csak az elektromos féket szeretné használni, akkor erre a célra a kormány jobb oldalán található kar szolgál. Viszont ez a fék nagyon gyenge, így alig használtuk. A mechanikus tárcsafék is lehetne hatékonyabb, de az is elég.
A robogók oldalsó, narancssárga reflektorokkal és aktív első és hátsó világítással is rendelkeznek. A fényszóró elég kicsi, de mivel egy városra tervezett robogóról van szó, inkább arról van szó, hogy a többi közlekedő láthassa. A fény teljesíti ezt a célt. Ha azonban teljes sötétben, utcai világítás nélkül szeretne vezetni, javasoljuk, hogy vásároljon nagyobb teljesítményű külső lámpát.
Kijelző és megoldatlan kábelek
A kormány közepén lévő kijelző viszonylag nagy és áttekinthető. Azonban csak az aktuális sebességet, az akkumulátor állapotát négy osztás formájában és az aktuális üzemmódot mutatja. Kár, hogy a gyártó nem javította a kijelzőt több adat formájában, mint amit más robogók általában megjelenítenek. Külön örömmel fogadjuk a megtett távolságot és az akkumulátor töltöttségi szintjét százalékban.
Annak ellenére, hogy új modellről van szó, a HIMO márka nem takarta el a kormánytól a zseblámpa felé vezető kábeleket, alul, közvetlenül az első kerék mögött. Bár a kábelek nem nyúlnak ki túlzottan a térbe, mégis szívesebben fedjük le őket, vagy a szerkezeten belül vezetjük. Az apró részletek még javíthatók.
HIMO L2 MAX: Végső értékelés
A HIMO márka új elektromos robogója, amely a Max jelzést viseli, nem hoz sok fejlesztést. Pontosabban, csak 2 különbség van - az európai tanúsítvány és a billenőmechanizmus továbbfejlesztett csuklója, amelybe biztonsági csap került, ami növeli ennek az elemnek az általános szilárdságát.
Ha régebbi modellünk van, akkor siralmasan kevés okunk van az új verzióra váltani, és őszintén meglepődünk, hogy a gyártó kiadott egy új verziót, amely szinte megegyezik a régivel. A modellnévben szereplő Max attribútumtól valami nagyobbat vártunk, legyen szó akkumulátorról, erősebb motorról vagy nagyobb kerekekről. De itt ilyet nem találunk.
De ha városi elektromos robogó vásárlásán gondolkodik, a HIMO L2 Max nagyon érdekes választás lehet. A 350 W teljesítmény elegendő a városnak, és a 10 ″ széles kerekeknek köszönhetően még a törött utakon és járdákon is kényelmesen sétálhatsz. Tetszeni fog a kiváló minőségű fémkonstrukciónak is, amely egy feltöltéssel magasabb figurák számára is alkalmas, és jó hatótávolságot biztosít.
HIMO L2 max