A robogó alapmodellje Kugoo S1 közvetlenül az előadás után különösen az alacsony árral hívta fel magára a figyelmet, ami az elektromos robogókat hozzáférhetőbbé tette a nagyközönség számára. Számos hiányosság miatt azonban ezt a robogót sokan elkárhozták. Ezúttal utódja robogó formájában érkezik Kugoo S1 Plus, amely a régebbi változat fő hiányosságainak orvoslását ígéri.
A gyártónak sikerült javítania és kiküszöbölnie a billenőrendszert idegesítő dübörgés menet közben? Olvassa el részletes áttekintésünket.
Hol lehet megvenni Kugoo S1 Plus?
Márkás robogók Kugoo a márka nemzetközi kereskedőjénél értékesítik - Geekbuying. Az ára még mindig 300 euró alatt van, ami abszolút veri a piacon lévő többi elektromos robogót.
Kugoo S1 Plus
PL raktár
PL raktár
Expressz szállítás lengyel raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten egy helyi lengyel raktárból szállítjuk Önnek. A Lengyelországból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Örül a rendelkezésre állásnak is Európai részvény, így nem kell sokat várni a robogóra. Futárszolgálat díjmentesen kézbesíti Önnek házhoz, héa és vámok fizetése nélkül.
Csomagolás és tartalma
Elektromos robogó Kugoo Az S1 Plus nyomattal ellátott fekete dobozban érkezik, amely még egy másik, fóliával borított védődobozban van. Belül van maga a robogó, ami azonnal indulásra kész.
Csak a dobozban van összehajtva, mivel akkor hajtogathatja, amikor csak kézzel kell cipelnie. Ez kiküszöböli az alkatrészek további összeszerelését. Egyszerűen vegye ki a robogót a dobozból, csúsztassa a kormányt a helyére, és emelje a teljes kormányrudat függőleges helyzetbe.
Ezért a csomagolásban nincsenek szükségesek az összeszereléshez szükséges csavarok vagy kulcsok, ami kár, mert nem minden csavart húztak meg megfelelően. A robogón kívül itt csak rövid utasításokat és töltőt talál. A csomagolás nagyon egyszerű, és csak egy teljes alapot tartalmaz. Legalább a pótcsavarok jelenléte örülne.
Kivitelezés és kivitelezés minősége
Első pillantásra a robogó teljes konstrukciója nagyon erőteljesnek és szilárdnak tűnik. Teljes tömege 12,5 kg, ami valamivel kevesebb a fő versenytársához képest, a Xiaomi robogó formájában. A legtöbb alkatrész fémből vagy szilárd műanyagból készül, amelyek szintén jól működnek.
A láb területe kb. 53 x 15.5 cm, ami elégséges. Szürke gumival van bevonva, amelyen azonban azonnal látható a szennyeződés, de a felhasznált anyagnak köszönhetően megfelelő tapadást biztosít, és a cipő nem csúszik rajta. Ez a gumi azonban nem nagyon ragasztott.
A robogó teleszkópos rúddal rendelkezik, így a kormány magassága állítható, de csak két helyzetben. Alsó helyzetben a kormány magassága a talajtól 88 cm, a magasabb helyzetben pedig 105 cm. A robogó tehát jobban megfelel alacsonyabb figuráknak. 185 cm magas szerkesztőnknek kissé magasabbra kellene állítania a kormányt, így a robogós vezetés nem volt teljesen kényelmes számára.
A gyártó maximális teherbírása 120 kg lehet. A kerekek átmérőjűek 8 " és tömörek, gumik, lyukak a kerülete körül vannak. Ezek a tubeless gumik tapintásúak, de vezetés közben nem kell aggódnunk a hibák miatt.
Kettős felfüggesztés
Mivel a robogó szilárd (tubeless) gumiabroncsokkal rendelkezik, a kényelem érdekében a rugózáshoz szükséges volt. Alul hátul egy klasszikus rugóval ellátott lengéscsillapító látható, elöl pedig a rugó rejtve van a fedél alatt.
El kell ismernünk, hogy a rugózás valóban meglepően jól működik. Az egyenetlenségek áthaladásakor a robogó nem hallgat el teljesen, és sokkok, néha enyhe dörrenések vannak, de az egyenetlenségek nagyon jól csillapodnak.
A klasszikus Xiaomi robogóhoz képest, amely nem rendelkezik felfüggesztéssel, de belső csövekkel rendelkezik, a robogóval való vezetés Kugoo S1 Plus kényelmesebb.
De van egy probléma, amelyet a gyártó nem oldott meg. Menet közben lazítsa meg a kormányt a teleszkópos rúdhoz rögzítő csavarokat. Bár az összes futamot az első menet előtt befejeztük, mégis sikerült elvesztenünk egyet az első, órás tesztvezetés során.
Fagyasztja a pótcsavarok hiányát, mert gondot okozhat a helyi üzletekben pontosan ugyanez. Javasoljuk, hogy ezeket a csavarokat az első menet előtt ragassza a menetekhez.
Döntési mechanizmus Kugoo S1 Plus
A robogó első változatának egyik kellemetlen problémája Kugoo Az S1 egy összecsukható mechanizmus volt, amelyet sokaknak kalapácsra volt szükségük a robogó összecsukásához. Később jött egy grif, hogy hogyan lehet kezelni, ha a robogó szilárd akadályba ütközött, de még mindig nem volt ideális. Az összecsukható szerkezetet így valóban szerencsétlenül kezelték.
Kugoo De az S1 Plus egy teljesen más és végül működőképes mechanizmust kínál a robogó összecsukásához. Oldalt műanyag kapocs van, amit csak össze kell emelni egy kis biztonsági zárral és gond nélkül szépen összecsukhatjuk a rollert. A csat elég nagy és könnyen használható.
A kormány is lehajlik, amelyet a gázkar és a fékvezérlő karok melletti piros zárak elforgatásával kell kioldani. Ha kinyitják őket, kihúzzák helyzetükből, és a teleszkópos rúddal párhuzamosan összehajthatók.
Teljesítmény, vezetési módok és vezetési benyomások
Kugoo Az S1 Plusban megvan az erő 350 W az első kerékbe szerelt motorral. A maximális sebesség 30 km / h. Van azonban 3 vezetési mód, amelyeket a maximális sebesség alapján különböztetünk meg. Az első üzemmód maximális sebessége 20 km / h-ra korlátozódik, a második 25 km / h-ra, a harmadik pedig 30 km / h-ra képes.
Az üzemmódok megváltoztathatók a fojtószelep kar gombjával. Ezzel a gombbal a robogó is be- és kikapcsolható (lenyomva tartva). A lámpák be- és kikapcsolására szolgáló gomb található a fékkaron. Mindkét gomb gumírozott és viszonylag nehezen nyomható.
A sebesség és az aktuálisan kiválasztott üzemmód a kormány közepén látható kijelzőn jelenik meg. A gyártásból származó védőüveg is van hozzá, amelyet esetünkben nem ragasztottak túl pontosan, és nemcsak légbuborékokat, hanem karcolást is tartalmazott a dobozból. Tapasztalataink szerint azonban a versenyző 78 kg-os súlyával nem értünk el 30 km / h sebességet. A kijelző legfeljebb 28 km / h sebességet mutatott.
Mint fentebb említettük, a robogóval a magasságunkkal nem volt teljesen kényelmes közlekedni, de összességében nagyon pozitívan értékeljük a vezetési jellemzőket. Az alacsonyabb emberek sokkal jobban lovagolnak. Ami a dombokat illeti, a gyártó maximális lejtése 15 °. A tesztelés során a robogóval Kassa környékén jártunk, ahol számos emelkedő és lejtő van.
A Xiaomi Mi Electric Scooter Pro-hoz képest ez sikerül Kugoo dombok rosszabbak, ami valószínűleg a gyengébb akkumulátor miatt van.
Valódi hatótáv és töltés Kugoo S1 Plus
Kugoo töltésenként maximum 30 km-es hatótávot ad, de nem határozza meg, hogy milyen feltételek mellett. Maga az akkumulátor 7.5 Ah kapacitású 36 V feszültség mellett. Több Li-ion 18650 cellából áll.
Az állóképességi tesztünk során leginkább a repülőgépen haladtunk a kerékpárúton, így nem kellett gyakran megállnunk, és kíváncsiak voltunk a valódi hatótávolságra. 78 kg-os súlyunkkal és a leggyorsabb mód folyamatos használatával sikerült a maximumot elérnünk 17 km-ig teljesen lemerül.
A robogó nem tájékoztat az akkumulátor egyensúlyának százalékos arányáról, csak a kijelzőn látható az 5 részre osztott elem szimbólum. A kapacitás körülbelül feléből már érezhető a teljesítmény csökkenése, amely tovább csökken, és a végén még hangsúlyosabb.
A töltőnyílás a hajtogatószerkezet mellett, a kapcson átellenes oldalon található. A portot gumiburkolat védi, hogy megakadályozza a szennyeződés bejutását, de nem nagyon tartja jól a helyét, és gyakran kidől.
A töltés a teljes kisütéstől a teljesig körülbelül XNUMX órát vesz igénybe a töltőadapter használatával 4 óra 45 perc. Csak az adapter LED-je jelzi a töltés állapotát. Ha töltés közben kapcsoljuk be a robogót, az nem mutat semmilyen töltési információt a kijelzőn.
Tárcsafék hiánya
Kugoo Az S1 Plus-ból hiányzik a klasszikus tárcsafék. Csak egy elektronikus fék van, amelyet a kormány bal oldalán található kar vezérel, és egy mechanikus fék, amely rálépő sárvédő formájában van. Az elektronikus fék elég hatékony, de ha erősen kell fékezni és mielőbb megállni, akkor nem ideális. Hajlamos továbbá élesebben fékezni, amikor a fékkart először lenyomják, és így a fékezés nem a legsimább.
Kritikus helyzetekben szükséges a hátsó sárvédő művelőútjának használata, amely azonban a robogót viszonylag gyorsan megcsúszhatja, ezért meg kell szokni az ilyen fékezési stílust. Személy szerint előnyben részesítjük a klasszikus tárcsaféket, amelyet nemcsak a kerékpárokból ismerünk, hanem más versenyző robogókból is.
Díszes világítás
Érdekes a robogó világítása, amelyet a fékkar gombjának kétszeres megnyomásával lehet bekapcsolni. A piros lámpák a futópad mind a négy sarkában találhatók, és csökkent látótávolság esetén nagyon hatékonyak.
Természetesen vannak olyan féklámpák, amelyek fékezéskor automatikusan kigyulladnak, és egy fehér első lámpa, amely a sarkokban piros világítással együtt kigyullad.
Kugoo S1 Plus: Végső értékelés
Elektromos robogó Kugoo Az S1 Plus remek választás azoknak, akik városba keresnek egy alap robogót kedvező áron. Előnye az alacsony ár mellett a jó rugózás, ami ebben az árkategóriában nem alapfelszereltség, a jó menettulajdonságok, a hatékony világítás és a masszív felépítés.
A töltésenkénti állóképesség nem meglepő, de az átlag közé tartozik. A teljes gumiabroncsok garantálják, hogy nem kap hibát, és a hajtogatási mechanizmus nagyon egyszerű és praktikus.
Hátránya a tárcsafék és a Bluetooth hiánya, ezért az okostelefonon keresztül nem állít be semmit az alkalmazásba, és nem ellenőrzi az akkumulátorcellák állapotát, ahogy az a versenyen lehetséges. Másrészt az alapvető információk megjelennek a robogó kijelzőjén, így az alkalmazás nem szükséges.
Kugoo Ugyanakkor az S1 Plus jobban megfelel az alacsonyabb figuráknak, hiszen egy 185 cm magas embernek egy kicsit feljebb kellene mozgatnia a kormányt, amit a robogó nem enged meg. A 300 W-os motorral és 12.8 Ah-s akkumulátorral rendelkező Pro verzióban található Xiaomi robogóval összehasonlítva Kugoo Az S1 Plus valamivel rosszabbul emelkedik, az erősebb, 350 W-os motor ellenére. Az ok valószínűleg az akkumulátor, amely "csak" 7,5 Ah-s és maximális motorteljesítményű. De több mint 100 különbség van ezek között a robogók között € és ezért az vagy Kugoo Az S1 Plus nagyon jól teljesít.
Kugoo S1 Plus
PL raktár
PL raktár
Expressz szállítás lengyel raktárból vám és áfa nélkül.
Ezt a terméket kifejezetten egy helyi lengyel raktárból szállítjuk Önnek. A Lengyelországból történő szállítás általában 7-10 napig tart, és futárral szállítják. A szállításkor nem fizet külön díjakat, sem vámokat, sem áfát.
Ismételjük, hogy megvásárolhatja ellenőrzött eladónktól, a Geebuying-től, amely az EU-ban raktáron van. A Kugoo a robogóknak Lengyelországban is van szervizközpontja, így reklamáció esetén nem kell Kínába küldeni.
Megvan a sofőr, és már csak 1700 km-t tettem meg, ami azt mutatja, hogy az első keréktől a hegyig tartó összes csavar mínuszaitól kezdve könnyű volt leejteni, és már más, mint a profik, így az akkumulátor továbbra is 20 km távolságot fog produkálni.