A kevésbé ismert nevű elektromos földgömb vizuálisan ismerős modellje terjedni kezdett az interneten - HT-T4 max. Első pillantásra a Xiaomi ökoszisztéma hírhedt modelljének tűnhet, Ninebot MAX G30, de a valóságban ez egy nagyon jól feldolgozott klón.
Az ismertetőben leírjuk érzéseinket ezzel a robogóval, miközben megismerjük a két modell közötti alapvető különbségeket. Az árkülönbség meglehetősen nagy, így minden bizonnyal felteszi a kérdést, hogy megéri-e külön fizetni egy márkás modellért, vagy ez az újonnan bemutatott klón az ideális választás.
Még mindig előnyös EU raktárból
A GShopper International Market több globális kereskedőt egyesít egy helyen, beleértve a hivatalos T4 Electric Scooter Shopot is. A Ninebot robogó klónja európai raktáron van, és a szállítás akár 3 munkanapot is igénybe vehet, mint nálunk.
HT-T4 max
A specifikációk összehasonlítása
HT-T4 max | Ninebot MAX G30 | |
---|---|---|
méretek |
megosztott 1167 x 472 x 1203 mm | megosztott 1167 x 423 x 1203 mm |
összetett 1170 x 200 x 570 mm | összetett 1167 x 423 x 534 mm | |
Súly |
17.5 kg | 19.1 kg |
gumik | teljes | cső nélküli felfújható |
Fék | elektronikus és dob | elektronikus és dob |
BATERIA |
15 Ah | 15.3 Ah |
hozzáférés (azt jelzi gyártó) | 50-60 km | 65 km |
Névleges teljesítmény |
350 W | 350 W |
Betöltési teljesítmény | ismeretlen | 700W |
Maximális sebesség | 33 km / h | 32 km / h |
Maximális emelkedés | 15-25 ° | 20% |
Elülső osvetlenie | Igen | Igen |
Hátulsó osvetlenie | Igen | Igen |
kérelem | Igen | Igen |
Elektromos zár az alkalmazáson keresztül | Igen | Igen |
Tanúsítványok | IP54 | IPX5 és IPX7 |
Beépített transzformátor | nie | Igen |
Gyors töltési lehetőség | nie | Igen |
A robogó kifejezetten gyorsan megérkezett
Áttekintés céljából a HT-T4 Max robogót egy kereskedő biztosította a Gshopper online piactéren, és a robogót egy európai raktárból szállították és szállították. A közös kézbesítéshez szükséges idő 3 nap volt, a harmadik napon pedig szinte kora reggel csörgött a futár a csomaggal.
A HT-T4 Max elektromos robogó a Ninebot MAX G30 robogóhoz nagyon hasonló csomagolásban érkezett. A karton belsejében lévő robogót tömör hab párnázás védte, de a roller még így is kapott néhány kisebb horzsolást és karcolást.
Kicsomagolás után azonnal hiányosságok
Véleményünk szerint azonban a rosszul fúrt menet nagyobb gondot jelent, mint az apró karcok. Mindkét robogót, a HT-T4 Max-ot és a Ninebot MAX G30-at szétszerelt kormánnyal küldjük, ezért kicsomagolás után a kormányt hat mellékelt csavarral kell a robogótesthez rögzíteni (a csomagban egy imbuszkulcs is található).
Így hát kiválasztottuk a csavarokat, és megfelelő imbuszkulccsal elkezdtük a kormány összeszerelését. Az utolsó előtti csavarnál azonban azt vettük észre, hogy a menete ferdén fúródott (lásd a fotókat), ezért nem lehetett megfelelően becsavarni. Ez a probléma egy új menet fúrásával megoldható, de ez az egyik szembetűnő minőségi különbség a Ninebot MAX G30-hoz képest.
Ha akkor még egy apró bosszantó részletet említenünk kell, a Ninebot MAX G30-hoz képest, akkor a lényeg, hogy a Ninebot roller csomag csavarjainak menete speciális ragasztóanyagot tartalmazott a véletlen kicsavarodás ellen, míg a HT-T4 Max robogó csomag csavarjain. említette, hogy nem alkalmaztak ragasztót.
Ezen betegségek mellett a robogó nagyon kellemes, elegáns és robusztus benyomást kelt. Mint később meggyőződtünk, a robogó a korábban áttekintett Ninebot MAX G30 robogó példáját követve igazán erős és strapabíró.
A MAX G30 robogóhoz hasonlóan ez a modell sem erősítette meg a hátsó sárvédőt. Ezért több mint biztos, hogy a sárvédő egy idő után eltörik. A MAX G30 robogó sok tulajdonosa panaszkodik erre a problémára, és kár, hogy a HT-T4 Max formájú klón nem jelent meg a piacon jobb megoldással.
A csomag ezután magában a rolleren kívül tartalmaz egy viszonylag nagy méretű töltőt, egy második imbuszkulcsot, amely az állvány rögzítéséhez szükséges, és a használati utasítást. Összehasonlításképpen a Ninebot MAX G30 robogó egy előre telepített állvánnyal és egy hosszabbító tömlővel rendelkezik a kerekek felfújásához.
A kivitelezés minősége
Ahogy a fenti cikkben is írtuk, az első érzés a rollertől igazán nagyszerű. A robusztus és strapabíró alumínium konstrukcióban minden, még a legigényesebb terepen is bízhat. Kellemes különbség a MAX G30 robogóhoz képest az alacsonyabb tömeg - 17,5 kilogramm a 19,1 kilogrammhoz képest.
Az összecsukható mechanizmus kialakítása is némileg eltér a Ninebot robogóétól, de biztonsági vagy minőségi különbségeket nem keresnénk, hiszen mindkét mechanizmus – legalábbis a tesztelési időszakban – a lehető legmegbízhatóbb volt. Mindenképpen dicséretet kell érdemelnünk a robogó testében futó kábelekről, amelyeknek köszönhetően a HT-T4 Max még tartósabb benyomást kelt a Ninebot MAX G30-hoz képest.
Robogóval – teli kerekekkel – különleges érzés
A robogó gyors összeszerelése után nekivágtunk az első próbaútnak. Először is meg kell említeni az egyik jelentős különbséget a Ninebot robogóval szemben, ami teli kerekek. Óriási előnye, hogy a HT-T4 Max-on még nehéz terepen haladva sem lehet meghibásodni, viszont egyenetlen terepen valóban nagyon kényelmetlen a vezetés.
Egy kis tekerés után újabb érdekes különbséget vettünk észre a Ninebot robogóval szemben, ami az központi rögzítési pozíció. A HT-T4 Max modellnél a kormány középső helyzetében kis hely van, ahol a kormány tartja magát. Ha egyik vagy másik oldalra akarod fordítani a kormányt, akkor egy kis ellenállást kell leküzdened.
Ez mindenképpen érdekes funkció, amivel még nem volt lehetőségünk ilyen városi robogókon találkozni. Eleinte elég kellemetlen volt számunkra ez az ellenállás kanyarodáskor, de több menet után már teljesen megszoktuk.
Városi robogóhoz méltó teljesítmény
A hátsó motor teljesítményét tekintve mindkét robogó névleges teljesítményszintű motorral rendelkezik 350 W. A maximális sebességet a tesztelés és az összehasonlítás során körülbelül 1 km/h-val többet mértünk, mint a Ninebot robogóé, ami végül teljesen elegendő, kb. 33 km / h egy 72 kilométeres lovassal egyenesen.
Meredek dombon haladva észrevehető különbséget észleltünk a teljesítményben. Míg a Ninebot MAX G30 12 km/h-s sebességgel bírta ezt a hegyet, addig a HT-T4 Max robogót egy szerpentinen kellett segítenünk. A terhelésben lévő teljesítmény ezért határozottan kisebb a klónnál. A gyorsulási idő a MAX G30 márkának is előnyös.
A HT-T4 Max 4 sebességi móddal rendelkezik:
- S (Sport) mód - maximális sebesség 33 km / h
- D (Vezetési) mód – maximális sebesség 28 km / h
- ECO mód - maximális sebesség 20 km / h
- gyalogos mód - maximális sebesség 5 km / h
Összehasonlításképpen, a Ninebot MAX G30-ban is van gyalogos mód, de ebben az esetben közvetlenül az alkalmazásban kell bekapcsolni, míg a HT-T4 Max esetében egyszerűen a kormányon lévő gombra kattintva aktiválhatjuk ezt az üzemmódot.
Nagyon jó hatótáv egy töltéssel
A robogók nagyon hasonlóak az akkumulátor és a hatótávolság tekintetében. A Ninebot MAX G30 rendelkezik 15,3 Ah akkumulátor (36 V / 551 Wh), míg a HT-T4 Max kínál 15 Ah akkumulátor (36 V / 540 Wh). Ezekből az adatokból első pillantásra világosan látszik, hogy az egy feltöltési díjak nagyon hasonló szinten vannak.
Körülbelül egy töltést sikerült teljesítenünk maximális sebességgel 55 kilométer, ami igazán tekintélyes táv (72 kg volt a versenyző, dombok nélküli aszfaltfelület). A Ninebot MAX G30 robogó szinte azonos eredményt ért el tesztünk során.
Nem feledkezhetünk meg magáról a töltésről sem, ami egy másik viszonylag jelentős különbséghez vezet. A HT-T4 Max elektromos robogót a mellékelt 2 A-es töltővel 0-ról 100%-ra kb. 7-9 óra, de a G30-hoz képest egyáltalán nem látja az aktuális töltöttségi állapotot a kijelzőn.
Csak a töltő testén található LED segítségével tájékozódhat (piros - a roller tölt, zöld - a roller teljesen fel van töltve). A Ninebot MAX G30 robogó valós időben mutatja az aktuális töltöttségi állapotot, ami mindenképpen jobb, pontosabb és esztétikusabb megoldás.
A MAX G30 ráadásul közvetlenül a robogó testébe beépített transzformátorral rendelkezik, aminek köszönhetően maga a kábel is elég a töltéshez (a robogó is kicsit nehezebb). A MAX G30 robogó töltési ideje körülbelül 6 óra (lehetséges 5 A-es töltő vásárlása). A töltőcsatlakozók dugója sokkal jobb a Ninebot robogón
Világítás, fékrendszer
A megfelelő világítás is fontos eleme minden közlekedési eszköznek. A HT-T4 Max robogó elöl egy LED-es fényszórót kínál, ami egy kicsit gyengébb a Ninebot MAX G30 robogóhoz képest, és egy hátsó, viszonylag gyenge LED-et. A hátsó figyelmeztető lámpa sokkal szebb és prémium a G30 robogón.
Az elektronikus motorfékből és az első dobfékből álló kettős fékrendszer is a biztonságos vezetésről gondoskodik. Ugyanezt a fékrendszert kínálja a Ninebot MAX G30 robogó is, de a valóságban óriási a különbség a fékező robogók között.
A HT-T4 Max modellhez képest a MAX G30 robogó sokkal jobb és hatékonyabb elektronikus fékkel rendelkezik, ami jelentősen segíti a hatékony fékezést. A dobfékek nem tartoznak a leghatékonyabbak közé a piacon, ezért még nagyobb szükség van egy minőségi elektronikus fékre.
A HT-T4 Max biztosan nem fékez rosszul, de a felnőtt G30-hoz képest szembetűnő a különbség. Ezenkívül a Ninebot MAX robogó alkalmazás lehetővé teszi a rekuperáció teljesítményének akár három különböző fokozatban történő beállítását, míg a HT-T4 Max elektromos roller egyetlen előre beállított üzemmóddal rendelkezik, amelynek hatásfoka közel nulla.
Alkalmazás és csatlakozás
Külön fejezet a robogók alkalmazása. A Ninebot MAX G30 robogó áttekintésében a galériában láthatta, hogyan néz ki a hivatalos Segway-Ninebot alkalmazás felhasználói felülete. Véleményünk szerint ez egy egyszerű, áttekinthető és modern alkalmazás, mindennel, ami a robogó használatához szükséges.
Sajnos ugyanezt nem mondhatjuk el az alkalmazásról MiniRobot. A robogó testén lévő matricán található QR-kód beolvasása után telepítettük és elindítottuk az alkalmazást. A robogóval való kapcsolat villámgyors volt, és soha nem volt probléma a csatlakozással.
Maga az alkalmazás egyfajta univerzális alkalmazás az olcsóbb elektromos robogók számára. Számos márka, mint például a Sencor, Urbis, Aovo és mások, pontosan ugyanazt az alkalmazást használja, csak kissé módosított dizájnnal. Az alkalmazás sokoldalúságát bizonyítja például, hogy manuálisan kell beállítani az akkumulátor kapacitását a maradék energia megfelelő megjelenítése érdekében.
Az alkalmazás alapvetően minden szükséges funkcióval rendelkezik, például a MAX G30 robogóval összehasonlítva 0 km/h-ról is beállíthatja az indítást, de az általános felhasználói élmény egyszerűen rosszabb. Aki szereti a térképen rögzíteni robogós útjait, annak a MiniRobot alkalmazásra kell cserét találnia, ugyanis az alkalmazás ismeretlen okból egyáltalán nem tudja betölteni a térképet.
Tervezési különbségek
Az áttekintés végén még meg kell említenünk néhány tervezési változtatást, amelyek azonban semmilyen módon nem befolyásolják a robogó funkcionalitását. A legjelentősebbek közé tartozik a MAX G30 robogó szürke kidolgozásához képest összességében fekete kidolgozás, a fekete gumi állványpárna, a Ninebot feliratok hiánya vagy az ezüst rugó érthetetlen használata a HT- kormányon lévő összecsukható csőrben. T4 Max robogó.
következtetés
Ha most azon töpreng, hogy megéri-e külön fizetni egy drágább modellért vagy egy sikeres, lektorált klónért, a válasz egyszerű. Ha hajlandó többet fizetni a nagyobb kényelemért és a jobb vezetési élményért, akkor erősen ajánljuk a Ninebot MAX G30 modellt. Ha elsősorban robogót szeretne vásárolni a lehető legjobb áron, akkor a HT-T4 Max modell kiváló választás.
A HT-T4 Max elektromos robogó árához képest kiváló ár-érték arányt kínál, amit valószínűleg máshol nem talál. Ugyanakkor a Ninebot MAX G30 modellel való közvetlen összehasonlítás jelentős eltéréseket mutat, amelyek teljes mértékben indokolják a magasabb árat.
HT-T4 max
Ha bármilyen további kérdése van mindkét robogóval kapcsolatban, ne habozzon, írja meg nekünk az alábbi megjegyzésekben, és igyekszünk a legjobb tudásunk szerint válaszolni rájuk. Feltétlenül kövesd oldalainkat és lájkold a Facebook oldalunkatamint arra törekszünk, hogy létrehozzuk a legnagyobb kínai modulok közösségét. Iratkozzon fel e-mailes hírlevelünkre is, ahova gyakran különleges kedvezményeket küldünk.
Megvettem, tegnap érkezett meg, de személy szerint a niinebot g30max-ot ajánlom. Lehet, hogy ugyanúgy néz ki, de a ninebot egy osztállyal magasabb. A felhasznált anyagok tekintetében is különböznek a műanyagok. Ez csak a kilences cipő mása, a robogó alján rések vannak, nem tudom elképzelni, hogy esőben menjek vele. Inkább spórolj még 200 eurót, és veszel egy ninebotot.
Igen, ezt megemlítettük a felülvizsgálatban. 330 €-ért nagyon jó robogó, de nekem a Ninebot sokkal jobb. Másrészt a Ninebot szinte duplán drága. Ez a prioritásokról szól
Nekem is kevesebb, mint egy hónapja volt, és mivel egész jó bringa ennyiért, de nincs rugózása, és tényleg kereszt a teli kerekekkel. Érezhető minden egyenlőtlenség, ami rendkívül nagy a szlovák utakon. Eladtam és rendeltem egy jobbat.
De elég a gyerekeknek autózni az utcán, vagy szép bicikliúton jó, de az úton még rosszabb.
Inkább az olcsóbb változat, mert a drágább nem éri meg a pénzt... és ha újat kellene vennem, akkor sem venném meg a Ninebotot, mert nincs felfüggesztése, és ha a kerekek tudták elnyelni az út egyenetlenségeit, nem tudom megmondani...